Ik vrees, dat als je wilt rellen, of rellen wilt bespreken, je toch ergens anders je heil zult moeten zoeken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:Suuskipje schreef:dat valt toch wel mee Menino.. heb denk ik 2 meningen over Kiwiko gelezen...
Je moet 'allemaal mensen' niet zo letterlijk nemen ,sorry..
Maar als ik hier iemand binnen zie vallen die zegt 'ja sorry hoor, maar volgens mij denkt KiWiKo echt dat ze alle wijsheid in pacht heeft' .. Dan vind ik dat behoorlijk op-de-man-spelend en écht helemaal niets toevoegen.. Nou denk ik toch, dat KiWiKo het best kan hebben, maar het blijft imo gewoon niet zo netjes.
Als dit topic nou 'wat vinden jullie van KiWiKo' had geheten. Dan was het wat anders geweest![]()
..
sjorsie schreef:ManonR_ schreef:Je vergeet het feit dat het allemaal vreeeeeeselijk is in Nederland.
Kijk! En dit was dus een onnodige opmerking.
ManonR_ schreef:suleilitha schreef:Nee joh was geen oude koei. Komt nog steeds wekelijks terugSjorsie, de post van Manon was "een oude koei uit den sloot halen"
suleilitha schreef:Het is heel duidelijk geworden dat de scheidslijn tussen beledigen, afzeiken of gewoon de waarheid zeggen voor een aantal mensen nog erg onduidelijk is.
Zammie schreef:Het lijkt hier wel een vete... dames toch! Foei!
suleilitha schreef:Het is heel duidelijk geworden dat de scheidslijn tussen beledigen, afzeiken of gewoon de waarheid zeggen voor een aantal mensen nog erg onduidelijk is.
ThePast03 schreef:suleilitha schreef:Het is heel duidelijk geworden dat de scheidslijn tussen beledigen, afzeiken of gewoon de waarheid zeggen voor een aantal mensen nog erg onduidelijk is.
En ook heel persoonlijk. Wat de een ziet als opbouwende kritiek ziet de ander als afzeiken.
Krijg ook steeds vaker het idee dat er een groep bokkers is die alleen maar reacties in hun topics wil waarin staat wat ze willen horen. Die zoeken blijkbaar bevestiging.
suleilitha schreef:Zammie schreef:Het lijkt hier wel een vete... dames toch! Foei!
Waar zie je een vete, Zammie?
suleilitha schreef:Persoonlijke vetes? Ik weet niet waar jullie dat zien, en verder zie ik geen gevechten.... mis ik iets?
Zammie schreef:suleilitha schreef:
Waar zie je een vete, Zammie?
Zou zeggen: lees de laatste pagina's ff door, maar dat zul jij vast niet inzien
suleilitha schreef:Het enige wat ik zie is, dat ene Manon hier binnen kwam en tegen de opmerkingen van Kiwiko aan begon te schoppen, maar dat is geen vete en zal dat ook niet worden, ik geloof er namelijk niet in dat Manon daar de kans voor krijgt
Zammie, ik weet niet waar je het over hebt, sorry!!!!!