Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Okee, ik ben overtuigd dat het erin moet blijven.![]()
Maar ik hoop dat er een systeem gemaakt kan worden waarbij de pb ongeopend retour gaat.
Lovely schreef:slimmerik schreef:Okee, ik ben overtuigd dat het erin moet blijven.![]()
Maar ik hoop dat er een systeem gemaakt kan worden waarbij de pb ongeopend retour gaat.
Waarom zou je willen dat dat er kwam?
slimmerik schreef:Het gaat mij erom dat het de schrijver ontmoedigd om door te gaan
slimmerik schreef:Nu hebben de mensen, die doorgaans schelden en waarvan ik de pb ongelezen verwijder, het idee dat ik ze gelezen heb wat hun blijkbaar voldoening geeft.
Perrokai schreef:Chiqa, wij hebben ook een forum (emigranten in duitsland en bokt weet er van) dat is ook PHP BB 3 maar ik hebeven gekeken en ik kan geen temknopje vinden bij de PB's.
maikeltje schreef:Ik heb het zojuist ook met verbazing zitten lezen. Sjeeee wat een niveau die bokt hyves![]()
Zo zie je maar dat het voor sommige mensen nodig is dat er enigszins gestuurd kan worden. Sommigen gaan echt helemaal los als er geen toezicht meer is, ik vind het in- en in triest.
maikeltje schreef:Ik heb het zojuist ook met verbazing zitten lezen. Sjeeee wat een niveau die bokt hyves![]()
Zo zie je maar dat het voor sommige mensen nodig is dat er enigszins gestuurd kan worden. Sommigen gaan echt helemaal los als er geen toezicht meer is, ik vind het in- en in triest.