tem systeem op pb's, lijkt je dat wat of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tem systeem op pb's, lijkt je dat wat of niet?

ja, omdat...
300 (73%)
nee, omdat...
106 (25%)
anders, omdat...
3 (0%)

Totaal aantal stemmen: 409

slimmerik

Re: tem systeem op pb's, lijkt je dat wat of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:43

Okee, ik ben overtuigd dat het erin moet blijven. Haha! Knipoog Maar ik hoop dat er een systeem gemaakt kan worden waarbij de pb ongeopend retour gaat. Ja

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:46

Ben het er mee eens, vooral omdat mensen afentoe nare pb's gaan sturen als je ergens in hun topic post waar ze het 'niet mee eens zijn.'
Of reclame o.i.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 20:17

slimmerik schreef:
Okee, ik ben overtuigd dat het erin moet blijven. Haha! Knipoog Maar ik hoop dat er een systeem gemaakt kan worden waarbij de pb ongeopend retour gaat. Ja

Waarom zou je willen dat dat er kwam?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:03

Lovely schreef:
slimmerik schreef:

Waarom zou je willen dat dat er kwam?

Nu hebben de mensen, die doorgaans schelden en waarvan ik de pb ongelezen verwijder, het idee dat ik ze gelezen heb wat hun blijkbaar voldoening geeft. Die voldoening gun ik ze eigenlijk niet Knipoog en het zou ze ontmoedigen te blijven sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:13

Zo denk ik er ook wel over hoor, maar ik werd een paar pagina's geleden voor gek versleten toen ik liet blijken dat ik het vervelend vond dat dat door een bug nu ongelezen verwijderde berichten als gelezen gezien worden. In vorige versies van PHP werkte het wel goed namelijk. Als dat gerepareerd wordt, vind ik het ook goed genoeg en vind ik een weiger-optie niet echt nodig Lachen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:17

Okee, zal wel. Zo technisch ben ik nou ook niet. Het gaat mij erom dat het de schrijver ontmoedigd om door te gaan Haha! En dat ik niet ontopic hoef te schreeuwen : kappen nu !! ROFL ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 21:28

slimmerik schreef:
Het gaat mij erom dat het de schrijver ontmoedigd om door te gaan

Kan je ook vor elkaar krijgen door die trope gewoon weg te pleuren en dr niet op in te gaan.
Echt hoor het zou mijn een worst zijn of diegene nu het idee heeft of het gelezen wordt of niet.
Reageer toch niet.
Onee..Ik krijg ze nooit Huilen van het lachen

stitchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 22:05

Ik heb ze gelukkig ook nog nooit gekregen.
Maar het lijkt mij wel prettig dat de persoon die ze stuurt ziet dat ik ze niet lees.
Dat ontmoedigd volgens mij de verstuurder gauw.
En dat is toch de bedoeling.
Alhoewel ik zie hoe sommige bokkers hier te keer gaan denk ik
ook niet dat dat zal helpen.
Die hebben gewoon een groot bord beton voor hun hoofd of zijn
psygisch niet in orde

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 00:55

Daar helpt alleen maar rigoreus bannen tegen ben ik bang Stitchje, en zelfs dan blijven ze het proberen helaas. Kijk maar eens naar de lijst met SA's.
En idd dan nog is he niet klaar en gaat het via email, hyves en andere fora verder. Ik kan nog steeds niet snappen dat iemand daar zo in kan blijven hangen en maar doorgaan en doorgaan.

Chiqa, wij hebben ook een forum (emigranten in duitsland en bokt weet er van) dat is ook PHP BB 3 maar ik hebeven gekeken en ik kan geen temknopje vinden bij de PB's. NU is dat daar niet nodig maar welke versie is dit dan 2 ofzo ? Ik heb ook nog even op fok gekeken, een algemeen forum wat dus niet over paarden gaat. Ik kon daar niet gelijk een ruzie ontdekken maar die zullen er gerust zijn. Zijn er wel Mods daar dan ?
Ik zelf heb ook nog nooit een dreig of scheld PB gehad, wel grof taalgebruik maar dat interesseert me dan weer niet. Ik zal ook nooit terugschelden want dat doe ik in het echte leven ook niet en zo hebben ze met ook opgevoed ooit. Schelden doet me ook niets eigenlijk maar dreigementen, serieuze dreigementen dat gaat me dan weer te ver en daar zou je eigenlijk een kant mee op moeten kunnen en ook heel snel. Naar de politie gaan heeft dat zin ? Die doen daar toch pas wat aan als het te laat is....

Veel ouders denken trouwens dat bokt een onschuldig forum is en letten er niet op. Is er trouwens een minimum leeftijd om lid te worden van bokt ? Of zijn er delen waar je niet kunt komen als piepjonge bokker ?

stitchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 08:53

Perrokai als ik kinderen had dan mochten ze van mij niet op Bokt
want hoe sommige mensen hier met elkaar omgaan is bij de beesten af.
En in de korte tijd dat ik hier nu op Bokt ben heb ik dingen gelezen dat ik dacht van waarom wordt daar niks aangedaan.
Dan zal er toch ook wel getemd worden dus dan denk ik dat temmen op pb's ook geen enkele zin heeft.
Maar ik snap een ding niet ik zie een bepaalde bokker constant over de scheef gaan maar waarom krijgt die dan geen OW of een ban. Is dat een speciaal iemand dan?
Maar misschien ben ik daarvoor nog te kort op Bokt om het te snappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:50

slimmerik schreef:
Nu hebben de mensen, die doorgaans schelden en waarvan ik de pb ongelezen verwijder, het idee dat ik ze gelezen heb wat hun blijkbaar voldoening geeft.

Dat zal werken bij mensen als jou en ik, maar er zijn ook nog genoeg bokkers die hun nieuwsgierigheid niet kunnen weerstaan en ze toch wel openen, daar heb je niet veel fantasie voor nodig als ik dit topic zo lees Ja
Juist die mensen vormen het probleem want ze kunnen zich ook slecht inhouden om een tegenreactie te sturen, dat zie je ook heel veel in dit soort topics
terugkomen.
Mensen die zich tot in treurens toe verdedigen.

Perrokai schreef:
Chiqa, wij hebben ook een forum (emigranten in duitsland en bokt weet er van) dat is ook PHP BB 3 maar ik hebeven gekeken en ik kan geen temknopje vinden bij de PB's.

Kan je instellen bij de 'permissies' dat leden wel of niet een bericht kunnen melden.
Dit kan je dus aan of uitzetten.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:05

Aha Chiqa, dat heb ik over het hoofd gezien ik zal eens even kijken idd. Maar heeft Bart dat ook niet mede ontwikkeld ? En is het niet de bedoeling dat bokt ooit naar versie 3 gaat ?

Stitchje, daar hoef je niet lang voor op bokt te zitten hoor dat je dat niet snapt. Ik snap het ook niet. Maar dat is in een ander Topic uitgebreid besproken zonder een antwoord te krijgen omdat het topic op slot ging. Dat is het probleem met twee maten meten......

Maar stel nu dat er mods zijn die om welke reden dan ook hun voorkeuren hebben voor bepaalde bokkers. Zou het dan niet heel wat duidelijker voor ze worden wie ze de hand boven het hoofd houden als de lelijke PB's die je ontvangt dan die personen openbaar gemaakt zouden worden aan de mods ? Dan zien ze iemands ware aard eens misschien.

Zulke roepen nu hoe zielig ze zijn hoe ze aangevallen en gestalkt worden terwijl ze ondertussen de smerigste PB's rondsturen. En dan worden ze nog geholpen door de mod ook en jij bent de gebeten hond ondertussen.

stitchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:52

Volgens mij Perroikai bedoel jij precies dezelfde bokker als die ik bedoel.
Die is echt erg Boos! Daar lusten de honden geen brood van.
Volgens mij zit dat mens vol met vergif. Sorry dat ik zo grof word,
Jammer dat er met twee maten gemeten wordt Huilen Denk je dan
ook niet dat dat hetzelfde gebeurd met de Tems op pb's?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:56

Perrokai en stichje hebben jullie al geprobeerd die betreffende pb's aan het beheer te laten lezen? Zeker als ze van dezelfde bokker afkomen?

stichje ik schrik er trouwens van dat je binnen 4 weken en 50 posten al zo goed op de hoogte bent en bovendien al scheldpb's in je inbox hebt Bloos!

stitchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:14

Ik heb geen scheldpb's gekregen.
Maar ik heb zo hier en daar rondgeneusd en ben dingen tegen gekomen waar ik van schrik.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:22

Oh, zo. De laatste dagen is het echt een beetje erg op bokt stichje Ja Maar dit is ook in geen jaren gebeurd. Dus geef aan bokt niet de waarde van wat je de laatste weken hier tegenkomt.

stitchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 22:27

Oke dank je . Ik zal het in gedachten houden en gewoon nog verder rondneuzen Haha!

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 23:15

Is Bokt ook verantwoordelijk voor de Bokthyves?
Wat daar wordt geschreven lusten de honden werkelijk geen brood van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 23:16

Nee Hopla, de bokthyve is niet van bokt, je mag daar zelf ingrijpen of iets verlichtends plaatsen als je dat wilt Lachen.

stitchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 23:22

O daar heb ik ook gekeken.
Daar wordt een mens niet vrolijk van Verdrietig
En wat zag mijn oog. Dezelfde bokker die hier
zo onbeschoft is doet het daar ook.
Dus ik denk dat het haar/hem karakter is.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 23:23

Ik heb het zojuist ook met verbazing zitten lezen. Sjeeee wat een niveau die bokt hyves Rolleyes
Zo zie je maar dat het voor sommige mensen nodig is dat er enigszins gestuurd kan worden. Sommigen gaan echt helemaal los als er geen toezicht meer is, ik vind het in- en in triest. Scheve mond

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 23:25

maikeltje schreef:
Ik heb het zojuist ook met verbazing zitten lezen. Sjeeee wat een niveau die bokt hyves Rolleyes
Zo zie je maar dat het voor sommige mensen nodig is dat er enigszins gestuurd kan worden. Sommigen gaan echt helemaal los als er geen toezicht meer is, ik vind het in- en in triest. Scheve mond

Erg he, als de kat van huis is dansen de sensatie verslaafde muizen Lachen

Sommige mensen moeten zich inderdaad schamen

stitchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 23:27

maikeltje schreef:

Ben blij dat jullie dat ook inzien Cool

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 23:29

Het volgende topic, tem systeem op bokthyves lijkt je dat wat of niet Lachen

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 23:36

Nou, het is helemaal vervelend als je op bokthyves je naam voorbij ziet komen nadat je door een ander getipt bent dat je op bokthyves van hacken wordt verdacht.
Heb daar dus toen meteen een account aangemaakt en heb er mijn visie neergeschreven. Eenmalig.
Blijkbaar vindt men het leuk om daar te rellen want op Bokt kan het niet.
Dus ik geloof ook niet dat het helpt om hier een TEMfunctie op de PB's te maken.
Diegenen die willen trappen naar iemand doen dat net als nu gewoon op ander forums of bokthyves.

Mijn reactie op zulke posten is de drie L's
Lezen-Lachen-Lozen
Haha!