Chiqa schreef:Ja je was wel duidelijk hoor Hopla....
In dat geval zul je jezelf wel aangesproken voelen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Ja je was wel duidelijk hoor Hopla....
hopla schreef:In dat geval zul je jezelf wel aangesproken voelen.
Perrokai schreef:Ik wel eens getemd omdat iemand de aanval openden op een ander waar ik nooit meer wat van gehoord heb ? En nu bleek de anderen die temden ook niet, hoe kan dat dan ? Ook genegeerd ?
Perrokai schreef:Voor de 1 verschijnt wel een hulk voor de ander niet.
De 1 krijgt een ow voor iets de ander niet.
Noah2006 schreef:Nog een bewijsvoering: vivalavida niet netjes gelijk je oordeel klaar hebben zonder dat je iemands mening werkelijk kent. Zo onstaan er nare discussies en is de toon gelijk negatief.
Chiqa schreef:Perrokai schreef:Ik wel eens getemd omdat iemand de aanval openden op een ander waar ik nooit meer wat van gehoord heb ? En nu bleek de anderen die temden ook niet, hoe kan dat dan ? Ook genegeerd ?
Nee je wordt niet genegeerd hoor alleen dat soort tems worden nooit besproken met andere leden, lijkt me wel logisch zou jij het fijn vinden als bokt zo met jou gegevens om zou gaan?
Dat is privé en dat is maar hoed ook
VivaLaVida schreef:welk oordeel? het was gewoon een...reactie.
VivaLaVida schreef:Omdat het gewoon hartstikke kinderachtig is dat je dat vol trots gaat vertellen hier... We zijn toch geen 5 meer???
Chiqa schreef:Nee je wordt niet genegeerd hoor alleen dat soort tems worden nooit besproken met andere leden, lijkt me wel logisch zou jij het fijn vinden als bokt zo met jou gegevens om zou gaan?
Dat is privé en dat is maar hoed ook
Chiqa schreef:Hoe oud ben jij Perrokai?
VivaLaVida schreef:Noah2006 schreef:Nog een bewijsvoering: vivalavida niet netjes gelijk je oordeel klaar hebben zonder dat je iemands mening werkelijk kent. Zo onstaan er nare discussies en is de toon gelijk negatief.
welk oordeel? het was gewoon een...reactie.
Noah2006 schreef:We zitten hier allemaal voor ons plezier!
Perrokai schreef:Alsof marktplaats er verantwoordelijk voor is dat iemand een neprolex of een partij neprolexen te koop aan biedt. Volgens mij is het zelfs zo dat marktplaats niet eens de identiteit bekend maag maken aan de politie van de verkoper. .
Citaat:Vraag
Wat doet Marktplaats.nl met mijn gegevens als ik de wet overtreed?
Antwoord
Marktplaats.nl kan zonder waarschuwing aan de adverteerder of bieder justitie inschakelen als de adverteerder of bieder de wet ernstig overtreedt.
Citaat:Marktplaats.nl is een platform
Marktplaats.nl functioneert als een laagdrempelig platform waar iedereen, naast het aanbieden van diensten of overtollige spullen, ongedwongen kan snuffelen tussen al het aanbod. Marktplaats.nl is echter NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke transacties tussen kopers en verkopers. Om die reden kan Marktplaats.nl dan ook geen enkele controle uitoefenen op de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van adverteerders objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Onze diensten zijn slechts toegankelijk voor personen die naar Nederlands recht juridisch bindende overeenkomsten kunnen sluiten. Onverminderd het voorgaande, zijn onze diensten enkel toegankelijk voor minderjarigen indien deze daarvoor toestemming van hun wettelijke vertegenwoordiger hebben gekregen of indien het een rechtshandeling betreft waarvan het in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk is dat een bepaalde minderjarige van deze leeftijd deze zelfstandig verricht.
Citaat:Door met name deze uitspraken te doen had ik niet het idee dat je al wat ouder was.....(Heb je eerder uitspraken zien doen) mijn excuses.
Perrokai schreef:Volgens mij is het zelfs zo dat marktplaats niet eens de identiteit bekend maag maken aan de politie van de verkoper.
Perrokai schreef:Maar dat is heeuuuuul moeilijk hoor en moeten ze blijkbaar wel 40 keer slikken,
Chiqa schreef:Door met name deze uitspraken te doen had ik niet het idee dat je al wat ouder was.....(Heb je eerder uitspraken zien doen) mijn excuses.
Perrokai schreef:Ik kan me niet voorstellen dat ik hier een ow voor zou kunnen krijgen
Chiqa schreef:Door met name deze uitspraken te doen had ik niet het idee dat je al wat ouder was.....(Heb je eerder uitspraken zien doen) mijn excuses.