Bokt word belachelijk streng in alles!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Masada

Re: Bokt word belachelijk streng in alles!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 22:28

Chiqa schreef:
Ja je was wel duidelijk hoor Hopla.... Ja

In dat geval zul je jezelf wel aangesproken voelen.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 22:36

ik vind ook dat er de laatste tijd zoveel strenge regels komen! ik heb nu een forum waarschuwing gehad op de HAW omdat ik een paar keer een reactie plaatste die niet aan de regels voldeed??! zolang je er niemand mee kwetst dan is het toch allemaal goed! ook vind ik het enorm stom dat sommige topics heel snel opslot worden gedaan als iemand er bv niet voldoende info over zijn paard inzet etc?!
welkom in nederland...
exact de reden dat ik naar de US ga..

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 22:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 22:48

hopla schreef:
In dat geval zul je jezelf wel aangesproken voelen.

Jij steld dacht ik de vragen, meen dat je hier antwoord op wil hebben, nou dan heb je ze bij deze gekregen
Toevallig gaf ik je dat antwoord, heeft niets met je aangesproken gevoelen te maken te hebben.
Heb je verder nog iets opbouwends of constructiefs dr aan toe te voegen? (Dus zonder in herhaling te vallen)

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 01:08

De 1 mag zich botter of grover uit laten dan een ander op bokt. De 1 mag wel off topic en de ander niet
De 1 mag wel posten zonder iets bij te dragen de ander niet.
Voor de 1 verschijnt wel een hulk voor de ander niet.
De 1 krijgt een ow voor iets de ander niet.

Dat is met twee maten meten, en ik heb geen idee hoeveel duidelijker ik nog kan zijn maar het wordt maar afgeschoven en doodgezwegen. Het lijkt wel of de negeertechniek nu al toegepast word ? En ja hoor effe wachten en opeens blijf ik heus wel een keer weg.....en komen er straks weer anderen met kritiek die hetzelfde pad bewandelen en ook op het zelfde eindpunt belanden....

Kritiek is ook nog steeds gewoon kritiek, de ontvanger maakt er iets positiefs of negatiefs van. Een aanval is geen kritiek dat is gewoon een aanval....Daar hoef je toch niet voor gestudeerd te hebben ? Ik redt het ook al heel mn leven zonder vetes en hetzes en ruzies en weet wat voor negatiefs allemaal dus ik weet heus wel hoe de wereld in het echt is en daar had ik geen studie voor nodig. Gezond verstand kom je een heel eind mee en goede opvoeding en manieren en je moet van mensen houden ook i.p.v. alleen maar van paarden....

En als je er voor geleerd hebt kun je dit misschien een beetje verdraaien, een beetje aan peuteren een beetje afzwakken, ombuigen naar iets positiever richting maar het blijft wat het is......wazig en verwarrend en je weet nooit waar je aan toe bent hoe ver je je mag laten uitschelden, afkraken en laten sturen door een mod of een OW verdiend en hoe lang je moet gaan zitten toekijken wat de kracht van bokt je prive voor schade gaat berokkenen.....of het plezier uit een kind haalt...

Ik wel eens getemd omdat iemand de aanval openden op een ander waar ik nooit meer wat van gehoord heb ? En nu bleek de anderen die temden ook niet, hoe kan dat dan ? Ook genegeerd ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 01:29

Perrokai schreef:
Ik wel eens getemd omdat iemand de aanval openden op een ander waar ik nooit meer wat van gehoord heb ? En nu bleek de anderen die temden ook niet, hoe kan dat dan ? Ook genegeerd ?

Nee je wordt niet genegeerd hoor alleen dat soort tems worden nooit besproken met andere leden, lijkt me wel logisch zou jij het fijn vinden als bokt zo met jou gegevens om zou gaan?
Dat is privé en dat is maar hoed ook Ja

Perrokai schreef:
Voor de 1 verschijnt wel een hulk voor de ander niet.
De 1 krijgt een ow voor iets de ander niet.

Dat zit even wat genuanceerder in elkaar dan jij nu even zo beredeneerd.....Trust me voordat er een
hulk wordt geplaatst is er al het een en ander overlegd achter de schermen...
En als jij niet tevreden bent met je OW kan je het zelfs nog bespreekbaar maken en kan het bij onredelijk geplaatste OW weer worden terruggedraaid.
Waar vind je dat tegenwoordig nog op internet? Nergens toch?

Hoe oud ben jij Perrokai?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 03:30

Noah2006 schreef:
Nog een bewijsvoering: vivalavida niet netjes gelijk je oordeel klaar hebben zonder dat je iemands mening werkelijk kent. Zo onstaan er nare discussies en is de toon gelijk negatief.

welk oordeel? het was gewoon een...reactie. Lachen

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 06:36

Chiqa schreef:
Perrokai schreef:

Nee je wordt niet genegeerd hoor alleen dat soort tems worden nooit besproken met andere leden, lijkt me wel logisch zou jij het fijn vinden als bokt zo met jou gegevens om zou gaan?

Nou, daar ben ik het niet mee eens. Ik heb ook eens getemd in een discussie die echt uit de hand liep. Was de eerste keer dat ik temde, want ik vond het echt zielig voor de TS. En toen kwam ook de vraag of ik op de hoogte gehouden wilde worden. Dus ik "ja" aangeklikt, nou, heb er nooit meer iets van gehoord.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 08:44

Ik heb op mijn eigen bericht ook wel eens getemt. En ja aangeklikt ook niks van gehoort.
Ik stelde een vraag hoe ik een brief netjes kon verwoorden ivm mijn dislectie. (moeite met een goede zinsopbouw) vervolgens kreeg ik hordes berichten over dat ze het echt niet vonden kunnen etc etc wat ik in de brief wilde zetten. Dat is offtopic maar toch bleef het open.
Ik kreeg amper antwoord op mijn vraag, grootste deel waren reactie's op sommige reacties dat met het niet vond kunnen, dat hoeft hier helemaal niet, je moet ander werk zoeken blablabla.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 12:59

VivaLaVida schreef:
welk oordeel? het was gewoon een...reactie.

Dit is toch anders echt een oordeel Knipoog

VivaLaVida schreef:
Omdat het gewoon hartstikke kinderachtig is dat je dat vol trots gaat vertellen hier... We zijn toch geen 5 meer???

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:18

Chiqa schreef:

Waarom kun je dan iets aanvinken of je nog wil weten wat er mee gedaan wordt ? Of hoe het verlopen is o.i.d. ? Dus nee, volgens hun eigen temsysteem hoor je er wat van te horen, misschien niet te persoonlijk maar evengoed wel iets. Hier is nu naar mijn weten niets mee gedaan. Weet je mijn zaken zijn ook prive maar ze staan wel dagen toe dat je prive te kakken wordt gezet ondertussen. Dus mijn privacy en mijn goede naam mag openbaar te kakken worden gezet en de de persoon die het doet word in bescherming genomen ?? Weet je, je hebt een "image" opgebouwd op bokt, met vage kennissen noem ik het maar en soms ook kennissen die je in het echt ook ontmoet. Die lezen dat negatieve even over jou en je brengt er geen woord tegenin in afwachting van een mod of het team. Denk je dan niet dat sommigen van jouw zo zorgvuldig opgebouwde contacten en kennissen misschien wel eens wat vraagtekens bij je gaan plaatsen als ze zulke leugens lezen ? Waar heeft iemand dat aan verdiend ?

Chiqa schreef:
Hoe oud ben jij Perrokai?

Ik ben 42 Chiqa maakt dat wat uit dan of was het gewoon nieuwsgierigheid ? Knipoog Of verklaart het iets.....haha...

Ik vind het geweldig van je dat ik van jou overal antwoord op krijg. Echter jij bent niet degene waar ik het aan vraag in principe. Ik weet nu wat jij vind en hoe jij er over denkt en hoe jij er over denkt hoe het team werkt en hoe de regels werken. Dat zou in principe in grote lijnen heel mooi zijn als dat precies zou kloppen zoals jij het ziet. Het zou ook mooi zijn als het zo was zoals ik of de anderen het zien en dat het ook zou zou werken in de praktijk.
Maar jij bent het boktteam niet, wij ook niet, en het is niet jouw gedachtegang waar we van op aan kunnen en ons aan moeten houden. Met alle respect uiteraard want velen op bokt kunnen nog wat leren van jouw houding en sociale omgangsvormen. Maar zo werkt bokt niet.....helaas.
En van het team krijg ik er geen antwoord op. En ik blijf dan herhalen tot er weer iemand opduikt die me de mond wil snoeren met een opmerking van blijf je nu zeuren ?? Verzin eens wat anders.
Een beetje een eenzijdige discussie begint dit te worden waar waarschijnlijk op gehoopt word.

Nou even de rest lezen maar anders vergeet ik je te antwoorden...

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:30

He Breitling, jij bent de TS toch ? En mag je nu je tassen al op bokt plaatsen ?
Is toch ook een duidelijke fout van een Mod met weinig kennis van zaken en tassen en merken in dit geval. En met weinig kennis van de juridische kant alhoewel dat bij velen het geval blijkt te zijn als ik het zo eens doorlees. Alsof marktplaats er verantwoordelijk voor is dat iemand een neprolex of een partij neprolexen te koop aan biedt. Volgens mij is het zelfs zo dat marktplaats niet eens de identiteit bekend maag maken aan de politie van de verkoper. Er zitten niet voor niets recherche mensen fulltime op internet te zoeken naar gestolen of imitatiegoederen en gaan er dan zelf op af om ze op heterdaad te betrappen. Daar heeft marktplaats niets mee te maken en zijn ook niet aansprakelijk dus waarom bokt wel ? En daarnaast als je zoiets roept zorg dan dat je verhaal klopt. Jouw merk tassen is geen immitatie en worden in vele gerenommeerde schoenenzaken in NL verkocht. Ze hadden dus ook even hun hun fout kunnen toegeven en het rechtzetten. Maar dat is heeuuuuul moeilijk hoor en moeten ze blijkbaar wel 40 keer slikken, net zo moeilijk als een OW terug gedraaid te krijgen ongeveer. Je valt daarmee een teamlid af he en dat is natuurlijk een lastige kwestie......arm teamlid gelijk een streepje achter op de boktbevolking........dan maar iets minder rechtvaardig....
Ach, ik leef op een roze wolk denk ik en droom van een ideale en rechtvaardige boktwereld....zal wel niet mogelijk zijn.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:06

VivaLaVida schreef:
Noah2006 schreef:
Nog een bewijsvoering: vivalavida niet netjes gelijk je oordeel klaar hebben zonder dat je iemands mening werkelijk kent. Zo onstaan er nare discussies en is de toon gelijk negatief.

welk oordeel? het was gewoon een...reactie. Lachen

Ehm een reactie van jou met een oordeel dat je je afvraagt wat dit soort mensen op bokt doen Knipoog. Niet zo aardig als je iemand niet kent.

Dit is een leuk forum waarin best discussies gevoerd mogen worden, maar je hoeft niet elkaar te gaan afvallen. We zitten hier allemaal voor ons plezier! Lachen

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 16:14

Noah2006 schreef:
We zitten hier allemaal voor ons plezier! Lachen

Tsja en ook dingen die we voor ons plezier doen, vallen wel eens tegen in het echt. Ik rij ook paard voor mijn plezier. Valt ook wel eens tegen.
Maar meestal is het heel leuk. En Bokt is meestal ook heel leuk. Alleen als een topic loopt als een tierelier en het gaat weer eens niet naar het zin van de moderators en er wordt gewoon pats boem een slotje op geknald, dan ben ik pischagerijnig.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 17:57

ik ben inderdaad de ts. Ik heb geen idee want ik heb nog niet alle pagina's gelezen. Ik ga morgen op vakantie en ben nog erg druk. Dus dat word na de vakantie pas Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 02:45

Perrokai schreef:
Alsof marktplaats er verantwoordelijk voor is dat iemand een neprolex of een partij neprolexen te koop aan biedt. Volgens mij is het zelfs zo dat marktplaats niet eens de identiteit bekend maag maken aan de politie van de verkoper. .

Sorrie dat ik weer op je reageer, maar wat jij beweerd klopt niet.
MP kan wel dégelijk de gegevens doorspelen en dat gebeurt ook als justitie d'r om vraagt;

Citaat:
Vraag
Wat doet Marktplaats.nl met mijn gegevens als ik de wet overtreed?
Antwoord
Marktplaats.nl kan zonder waarschuwing aan de adverteerder of bieder justitie inschakelen als de adverteerder of bieder de wet ernstig overtreedt.

En dat van die rechercheurs die alle dagen internet afspeuren.....Mwah....dat is ook niet het geval ze gaan alleen op tips af...Spreek toevallig uit ervaring Ja (Van twee kanten)

Door met name deze uitspraken te doen had ik niet het idee dat je al wat ouder was.....(Heb je eerder uitspraken zien doen) mijn excuses. Bloos

Je bent als aanbieder van een site gewoon verantwoordelijk voor de inhoud die je plaatst, als jou leden de wet overtreden ben jij als webmaster aansprakelijk en behoor jij dit te verwijderen en op verzoek eventueel door te spelen aan Justitie.
Met illegale muziek downloaden en bespreken is dat ook zo dit kan je zelfs je site kosten als je dit laat staan.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 12:55

Dus wat zeg je nu, ik ben dommer dan ik voor mijn leeftijd had mogen zijn gezien mijn uitspraken ?

Lees even de regels op marktplaats hier alvast een stukje:

Citaat:
Marktplaats.nl is een platform
Marktplaats.nl functioneert als een laagdrempelig platform waar iedereen, naast het aanbieden van diensten of overtollige spullen, ongedwongen kan snuffelen tussen al het aanbod. Marktplaats.nl is echter NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke transacties tussen kopers en verkopers. Om die reden kan Marktplaats.nl dan ook geen enkele controle uitoefenen op de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van adverteerders objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Onze diensten zijn slechts toegankelijk voor personen die naar Nederlands recht juridisch bindende overeenkomsten kunnen sluiten. Onverminderd het voorgaande, zijn onze diensten enkel toegankelijk voor minderjarigen indien deze daarvoor toestemming van hun wettelijke vertegenwoordiger hebben gekregen of indien het een rechtshandeling betreft waarvan het in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk is dat een bepaalde minderjarige van deze leeftijd deze zelfstandig verricht.

Hiermee zegt marktplaats dus NIET verantwoordelijk te zijn voor de legaliteit van de aangeboden goederen of diensten. En als je verder leest staat er dat verboden waren of diensten die zij zelf detecteren dus wel verwijderd worden. Uiteraard mag je volgens de wet geen gestolen waar of immitatiewaren aanbieden omdat het eenvoudigweg verboden is. Maar nog steeds zijn ze daar NIET aansprakelijk voor en krijgen hierdoor dus geen processen aan hun broek zoals wel werd verteld in dit Topic. Marktplaats zegt verder in hun voorwaarden dat ze idd. op verzoek de info wel doorspelen naar justitie ALS je je dus strafbaar maakt volgens de wet. Als jij weet wie er bij jou ingebroken heeft geef je dat ook door toch ?

Wat betreft de wet op de privacy handelt Marktplaats volgend de wet berscherming persoonsgegevens.

Ik mag wel 42 zijn en geen jurist en misschien soms wat dom overkomen echter voordat ik een beslissing zou nemen als Mod omtrent zoiets waar ik geen verstand van zou hebben zou ik het dus wel even eerst tot op de bodem uitzoeken.

Ik toon respect voor jou Chiqa ongeacht je niveau of leeftijd, het zou je sieren als jij dat zelfde respect kon opbrengen. Zo zie je dat een beetje mee gaan scheidrechteren op sommige vlakken wel eens niet zou kunnen passen dus waag ik me er niet aan omdat ik geen Mod ben en het mijn taak niet is.

Citaat:
Door met name deze uitspraken te doen had ik niet het idee dat je al wat ouder was.....(Heb je eerder uitspraken zien doen) mijn excuses.

Bovenstaande regel kan ik ook op meerder manieren opvatten positief en wel heel negatief, ik kies er echter voor om zoals jij zelf zegt niet gelijk mijn nekharen overeind te zetten. De smiley klopt tenslotte ook niet anders zou je die regel niet zo neer zetten als het je spijt en bloost van schaamte....

Dus geen smiley hier ..... omdat ik eenvoudig weg niet weet welke emotie ik hier aan wil verbinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:20

Trek het toch niet zo uit zn verband Perrokai..je haalt er nu van alles bij waar je het net niet over had ....reffereer alleen op deze opmerking;

Perrokai schreef:
Volgens mij is het zelfs zo dat marktplaats niet eens de identiteit bekend maag maken aan de politie van de verkoper.

En dat is gewoon NIET waar.

Perrokai schreef:
Maar dat is heeuuuuul moeilijk hoor en moeten ze blijkbaar wel 40 keer slikken,

Jammer, echt jammer en zo onststaan nu de discussies, op zich niet vreemd dan dat je zoveel onvrede voelt.

Voel er verder weinig voor om met jou in discussie te gaan gezien je alles zo uit zn verband trekt
dus distantieer me if you don't mind Lachen

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:54

Dat bedoel ik, ik verdiep er wel in en dan trek ik het uit zn verband. Volgens mij staat er in het openingsbericht van dit Topic dat er bepaalde tassen vanaf gehaald zijn en geven de mods daar de redenen voor die gewoonweg niet kloppen.

Jij plaatst hier gewoon een regel waarin je me volgens mij verteld dat je aan mn opmerkingen niet kon zien dat ik al wat ouder was....dat is geen discussie....wordt niet uit zn verband getrokken maar is gewoon jouw visie op mij en dan zeg ik het netjes. Jouw visie op mij is niet het onderwerp noch mijn kennis of ontwikkleingsniveau je kunt tenslotte vandaag de dag alles natrekken op internet zelfs het hele wetboek. Daarom moet je dus je woorden op een weegschaaltje leggen. Ik geef je ook niet mijn visie op jou, jouw ontwikkelingsniveau of intelligentie.

En dat is nu waar het helemaal om draait en deze discussie nooit uit de wereld geholpen word. Men wacht en wacht tot men je zwakke plekje vind en kapt daarmee alles af en alle argumenten gaan de mesthoop op.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:03

Chiqa schreef:
Door met name deze uitspraken te doen had ik niet het idee dat je al wat ouder was.....(Heb je eerder uitspraken zien doen) mijn excuses. Bloos

Ik volg dit topic al vanaf het begin. Heb nog niet gepost omdat dat geen zin heeft en ik dan weer eens een OW of Ban te pakken heb.

Maar deze opmerking van Chiqa vind ik echt te ver gaan.

Ik las net een heel stuk over dat het jammer is dat je op internet de klank enzovoorts van de boodschap niet mee krijgt.

Nou hierbij is dat imo ook niet nodig want ik vind het vrij duidelijk hoe dit bedoelt wordt.

Ik vind het echt niet kunnen dat jij dit soort opmerkingen maakt over iemand, die naar mijn inziens, nog geen verkeerde opmerking over jou gemaakt heeft.

Een beetje jammer van je...

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 14:53

Ik zal me proberen op een nette manier nog even te verduidelijken.

Dit is een discussie over de strenge regels van bokt. De kunst van discussieren is niet de zwakke plek opzoeken van je discussiepartners maar argumenten op tafel leggen die gestaafd door regels, de waarheid en eventueel voorbeelden uit de praktijk of desnoods wetten en regelgeving ter discussie kunnen worden gesteld.

Bekritiseren dat is waar je feitelijk op een zo vriendelijk mogelijke manier iemand op zijn zwakke plek kunt attenderen alwaar de persoon het als iets opbouwends kan beschouwen of iig een puntje van aandacht. Daar gaat het hier niet over dat is op HAW aan de hand. En dit laatste is het moeilijkste, kritiek als positief beschouwen, wie heeft daar nooit eens een klein beetje een probleem mee gehad ? Ik nml. wel.

Als ik een argument op tafel leg maar ben daar niet helemaal 100% zeker van dan geef ik dat aan. Er staat letterlijk: volgens mij is het zelfs zo...... Dat betekent dat ik het niet 100% zeker weet. En daar pakt men je in deze discussie op en ik doel daar niet specifiek op jou hoor Chiqa. De mods doen het nml. ook, de argumenten die nml. wel waterdicht zijn worden overgeslagen en men pakt net dat stukje zijspoor er uit wat feitelijk een zwakker plekje is om maar niet toe te hoeven geven dat het klopt wat je op tafel legt.
Ik vind het jammer dat men dan dus niet de sterke kanten benadrukt maar de zwakke plekken bloot legt terwijl er hier zo word gehamerd op positiviteit.

En ik voel ergens een slotje aankomen met....Nu is alles ongeveer wel besproken over dit onderwerp....
Terwijl dat helemaal niet zo is en men het aan het opgeven is omdat een discussie zo doodgeslagen word in het voordeel van bokt.

Bokt is niet slecht, bokt is geen drama, bokt is leuk en geweldig, interessant en gezellig. Dat geld ook voor het beheer en het team.
Het heeft alleen wat nare aspectjes en dan doel ik op bokt niet op het team. Het zou fijn zijn als we met zn allen door een open discussie zonder op de persoon te spelen die aspecten en de eventuele rotte appels zouden kunnen uitbannen en daar waren we hier mee bezig hoopte ik.

Ik kan me niet voorstellen dat ik hier een ow voor zou kunnen krijgen of iets jij ook niet Nanne lijkt mij. Zo lang je netjes blijft niet aanvalt en geen complete op niets gestaafde opmerkingen roept, zou het mij enorm verbazen en hoop ik nog steeds op begrip en gezond verstand van het team buiten de regels om die hiermee niet overtreden worden.

Maar goed, mocht ik verdwijnen haha....dan weten jullie waarom want ik heb niets anders lopen aan discussies... Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 01:43

Topic is een beetje aan zijn eind denk ik, wat jullie, dr heeft ook geen moderator of beheerder gesproken zal dan alles dan toch wel gezegd zijn?

Perrokai schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat ik hier een ow voor zou kunnen krijgen

Denk dat dat ook wel meevalt, je heb gewoon ontzettend veel vraagtekens, althans zo komt dat op mij over ik zie veel onwetendheid.
En daarom wil ik even op mn opmerking over jou leeftijd die ik eerder in dit topic had geplaatst;

Chiqa schreef:

Ik had deze beter moeten nuanceren, ik wilde je hiermee niet je argumnenten neerhalen maar door
jou onwetendheid (Spijt me zo komt het op mij over) begon ik te twijfelen aan je leeftijd, zat dus niet veel kwaad in had het alleen beter moeten uitleggen.

Mijn excuses als het bot over is gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:42

en dan is het duidelijk chiqa hoe het zit... team vind ons zeikers en reageert daarom niet.
Laat ons wat stoom blazen en doet verder helemaal niets met de dingen die er staan.
Zodat volgende maand een andere bokker een zelfde topic opent..en de maand daarop en de maand daarop... en nog veranderd er niets... want zo gaat het al 5 jaar...

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:48

Ik wil best reageren, maar waarop? Ik zie weinig concrete vragen waarop antwoord gegeven moet worden.

Ik denk dat ik aangegeven heb dat een hulk niet geplaatst wordt voor een individuele opmerking; dat daar het gevoel uit kan ontstaan dat sommige mensen wel aangesproken worden en andere niet kan ik me voorstellen, maar ik denk dat het onwenselijk is dat alle individuele communicatie/aansturing openbaar gaat. Ik denk dat je dan helemaal het idee hebt dat Bokt een kleuterschool is.

Overigens: ik reageer nog steeds op persoonlijke titel. Ik weet niet van wie nu welke reactie verwacht wordt, of van wie welke reactie nodig is om het gevoel een genegeerde zeikerd gevonden te worden weg te nemen?

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:26

Ok Chiqa, ik had het nog niet opgegeven en hoopte dat het niet exact zo was als het er stond. Ik bedoel, als ik jou nu dom zou gaan noemen bijvoorbeeld dan he, daar beginnen de meeste vetes hier mee op bokt als je het hoofd dan niet koel kunt houden. Je zou dan beter kunnen zeggen: He Perrokai, wat je zegt dat is niet zo want het zo en zo omdat.....of het staat hier en daar dat het anders is. Dan leer ik er nog wat van en nu weet ik niet waar je het over hebt.....als je zegt dat je me onwetend vindt over een bepaald iets.

Kijk als ik op TV in een bepaald programma zie, jaren geleden als, dat er mensen uit naam van de politie of ze zelf dat zijn weet ik niet, op marktplaats aan het speuren zijn met de lijst van gestolen auto's en andere goederen erbij dan denk ik dat dat zo is. Marktplaats gaat zelf niet iedereen aangeven die de fout in gaat maar spelen op verzoek van Justitie dus wel gegevens door. Dat zou bokt ook doen als hier een crimineel rondwaart lijkt mij.

Van tassies heb ik wel verstand, ik heb een tassentik en heb ik weet niet hoeveel bulaggi tassen liggen en weet dus dat dat geen imitatiegevoelig produkt is en het ook geen immitatie is. Ik heb ook een paar echte immitatietassen, ja sorry, in turkije gekocht, op de zwarte markt en hier in Duitsland op de markt. Dat is een ander verhaal en is feitelijk in strijd met de wet.....
Maar dit dus niet.......

Prrrr, hoi....wij weten niet wanneer je op persoonlijke titel reageert en wanneer niet natuurlijk. Maar maakt het zoveel verschil uit, nee toch. Je reageert tenminste....

De afgelopen pagina's is er in mijn ogen genoeg gezegd en geberud om op te reageren. Ik wil dat niet weer helemaal gaan herhalen anders denken sommigen nog dat het me om hun te doen is en als ik de verkeerde tref is het weer bal, gaat er weer een hetze/vete van start en gezien het motto van de mods en de bezwarencommissie is: waar twee vechten hebben twee schuld loop ik het voor de 2e keer in mn leven weer op.

Dus er staat echt zat hoor maar daar wordt overheen gekeken terwijl het keihard bewijs is voor de stelling met twee maten meten o.a. waar men voorheen niets mee kon.

Ik heb ook zojuist begrepen van een oud gediende onder de bokkers dat wij blijkbaar cluppie zoveel zijn die over de regels beginnen en dat er nog nooit wat uitgekomen is. Dus ik ben bang dat RK gelijk heeft, op de cruciale dingen wordt niet gereageerd en zitten we letterlijk in ons eentje te mekkeren hier tegen elkaar en tegen een muur....