Ik ben al benaderd door een aantal paardenbedrijven die graag zouden willen adverteren in het online magazine!

Maar eerst moet het blad daarvoor een beetje bekendheid halen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime1 schreef:Ja yellowfish daar dacht ik gisteravond toen ik naar het plafond aan het staren was ook aan!
Ik ben al benaderd door een aantal paardenbedrijven die graag zouden willen adverteren in het online magazine!Het ligt natuurlijk aan het aantal mensen dat zich abboneert op het gratis online magazine en of het blad een flop of iets groots gaat worden, maar op den duur zouden we door advertenties wat breder uit kunnen pakken. In het begin zat ik te denken aan dat ze mogen adverteren in ruil voor bijv. een halster, dat dan weer gebruikt kan worden voor een prijsvraag. Hier werd tot nu toe leuk op gereageerd. Misschien dat er ook bedrijven zijn die in ruil voor een advertentie producten beschikbaar willen stellen om te testen. Zo kan je bijvoorbeeld ook 3 vliegensprays met elkaar vergelijken etc.
Maar eerst moet het blad daarvoor een beetje bekendheid halen!
Cavaliere schreef:he misschien een idee,
ik weet niet ceker of bokt magazine helemaal over paarden moet gaan?
zoniet dan is het wel leuk om net als in de fancy, girlz, cosmo etc. zo een liefdes bloopers pagina te doen?
waar iedereen zijn blunders neerzet? ik vind dat in de fancy etc.. namelijk altijd wel leuk om te lezen.