Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 13:59

MissJ schreef:
Als je drie paarden hebt, moet je die dan iedere week op bokt HAW laten zien? Lijkt me toch niet.

Moet niet, maar als je dat nou leuk vindt?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:00

MissJ schreef:
Cyntje schreef:
Ik kreeg een hoop commentaar over me heen toen ik zei dat van mijn part de wikiwijzingen onder de nieuwste berichten konden komen te staan. Daarmee werd ik bestempeld als lui omdat ik niet naar beneden wilde scrollen Verward
Hier zijn mensen nogal lui om op pagina 2 te kijken! Moet op UK ook omdat er enorm veel fototopics zijn!

Daarbij ... jullie opperen 1 topic per persoon ongeacht de hoeveelheid paarden,...
Dan moet je maar je 3 paarden in de 15 foto's en de nodige linken verwerken terwijl het algemeen bekend is dat die niet bekeken worden Gestoord

Links niet bekijken? Als je het over lui hebt Haha! Haha! Haha!
Maar ik vind jouw argument niet zo sterk om heel eerlijk te zijn. Als je drie paarden hebt, moet je die dan iedere week op bokt HAW laten zien? Lijkt me toch niet.

Even voor alle duidelijkheid, ik bekijk links wel! Nors opkijken
Er is hier meerdere malen gezegd, 1 topic per persoon per week ongeacht de paarden Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:01

RedPassion schreef:
Die foto's in links vind ik sowieso waardeloos, maar dat is weer een andere discussie Knipoog

Ik heb nog nooit op een forum gezeten met zoveel regels en gedoe rondom die regels Haha!

Wat de moeite nou is om op pagina 2 te kijken snap ik ook niet.

Dat vind ik dus ook!
Omdat een paar mensen zich storen aan de 'HAWveeltopicopeners' ( Clown ) moet er een apart tabblad voor foto's, meer nieuwe regels en zelfs meer mods als het kan,... kom op heey mensen Rolleyes
Dit alles om een paar mensen die graag wat meer topics openen?? No Cheer Dat is toch ook het nut van een forum? Verward

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:02

RedPassion schreef:

Je kan foto's toch ook in bijvoorbeeld de HK topic plaatsen waar je altijd komt? Lachen Bovendien zou ik minder moeite hebben met 3 verschillende paarden per week, dan wat ik nu steeds zie, dezelfde paarden keer op keer op keer.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:03

runningkawa schreef:
Wie opert er 1 topic per persoon?
Heb dat erg weinig voorbij zien komen Lachen

Niet naar boven kunnens choppen heb ik ook al aangehaald, zat zou ik ook best een goede optie vinden Ja

Zou ik ook een goede optie vinden.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:04

Cyntje schreef:
Even voor alle duidelijkheid, ik bekijk links wel! Nors opkijken
Er is hier meerdere malen gezegd, 1 topic per persoon per week ongeacht de paarden Ja

Ik zeg ook niet dat JIJ lui bent Haha! Ik reageer alleen op jouw uitspraak Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:13

MissJ schreef:
RedPassion schreef:

Je kan foto's toch ook in bijvoorbeeld de HK topic plaatsen waar je altijd komt? Lachen Bovendien zou ik minder moeite hebben met 3 verschillende paarden per week, dan wat ik nu steeds zie, dezelfde paarden keer op keer op keer.

Ja, voor mij hoeft het ook niet, maar ik kan me er ook echt niet aan storen, ik sla sommige topics gewoon over.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:25

En toch komen dan elke keer die 5 topics ook in de actieve onderwerpen terug.

Overigens wekken topics van dezelfde ook wel een beetje ´oneliners´ op. Vaak zie je toch hetzelfde terug op foto´s, helemaal kort na elkaar geplaatst zie je niet ineens grote sprongen verbetering.

Op autofora wordt dat trouwens wel vooral gebruikt Runningkawa. Per persoon één ´project´-topic. Maar daar kun je ook post later nog editten en dus in de titel een verwijzing naar ´p. 33; nieuwe foto´s´ zetten b.v.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:35

Dat kon hier in het verleden ook
Maar als er dan commentaar kwam wat niet beviel dan werd de beginpost verwijderd.
Vandaar dat dat veranderd is.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 14:50

Dat is waar ook ja.. Knipoog

Sowieso denk ik dat je HAW ook niet perfect kan krijgen. Iedereen heeft het liever weer anders. Maar een beetje richtlijnen vinden waar iedereen een beetje in geeft en neemt moet toch wel lukken.

Ik snap trouwens niet zo goed waarom iemand die veel topics wil openen dat maar lekker moet doen.. Dat mag diegene zelf weten en er zijn een aantal bokkers die er behoefte aan hebben. Maar er zijn er blijkbaar ook die er niet zo´n behoefte hebben, daar mag eigenlijk ook wel een beetje rekening mee wordne gehouden. Het gaat twee kanten op denk ik..

Overigens kan ik me wel af en toe verbazen over topics met ´zoals jullie wel weten..´ Of ´daar is íe alweer´. Maar dat is weer iets anders Knipoog

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:10

ik denk dat omdat er maar een paar mensen zijn die heel veel topics plaats (ik en een paar andere) dat er geen regel hoeft te zijn, de mods kunnen mij gewoon vragen of ik minder wil plaatsen en dan doe ik dat ook.
ik denk dat er een groot probleem wordt gemaakt over niks, ik dacht eerlijk gezegd dat mensen mijn topics leuk vonden en daarom plaats ik zo veel, maar ik zie idd wel de andere kant dat ik nu dus weinig commentaar krijg..
een regel erbij hoeft ook weer niet, ik ga nu al veel minder plaatsen nu dat ik heb gemerkt dat er ook best veel mensen zijn die er NIET mee eens zijn hoor.. Clown
omdat er maar een paar mensen zijn die meer dan 1 topic plaatsen per week, kunnen de mods makkelijk gewoon ff een pm sturen naar de rest als het te veel wordt Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:39

Ik kan maar 1 ding zeggen: super dat je het zo sportief en volwassen opvat Ginny Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:39

Zou inderdaad ook gewoon een manier van oplossen kunnen zijn. Naast de veel bokkers die er wél op jouw topics positief reageren zijn er ook een aantal die er minder behoefte aan hebben. Maar over het algemeen zal men je topics dan liever negeren ipv reageren uit ergernis.. Die bokkers zie je eigenlijk niet, maar zijn er achter de schermen wel degelijk..

Geloof me hoor, ik heb ook topics gezien en het zijn zeer zeker mooie foto´s Lachen Maar na een paar keer heb ik het eerlijk gezegd ook wel gezien en vraag ik me echt af waarom ik ´alweer´ dezelfde zie Knipoog Overigens las ik pagina´s terug dat je een eigen site hebt, naar ik aanneem mag je in een topic daar wel naar verwijzen als vele bokkers vragen om meer foto´s.. Degenen die er behoefte aan hebben, vinden het vast een kleine moeite om af en toe ook je site te volgen i.p.v. alles volledig op bokt te kunnen vinden. Misschien kom je dan richting een middenweg, helemaal niet meer posten si natuurlijk ook niet de bedoeling Knipoog

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:53

ik vind ginny zijn topics altijd geweldig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:59

Bienotje schreef:
Zou inderdaad ook gewoon een manier van oplossen kunnen zijn. Naast de veel bokkers die er wél op jouw topics positief reageren zijn er ook een aantal die er minder behoefte aan hebben. Maar over het algemeen zal men je topics dan liever negeren ipv reageren uit ergernis.. Die bokkers zie je eigenlijk niet, maar zijn er achter de schermen wel degelijk..

Geloof me hoor, ik heb ook topics gezien en het zijn zeer zeker mooie foto´s Lachen Maar na een paar keer heb ik het eerlijk gezegd ook wel gezien en vraag ik me echt af waarom ik ´alweer´ dezelfde zie Knipoog Overigens las ik pagina´s terug dat je een eigen site hebt, naar ik aanneem mag je in een topic daar wel naar verwijzen als vele bokkers vragen om meer foto´s.. Degenen die er behoefte aan hebben, vinden het vast een kleine moeite om af en toe ook je site te volgen i.p.v. alles volledig op bokt te kunnen vinden. Misschien kom je dan richting een middenweg, helemaal niet meer posten si natuurlijk ook niet de bedoeling Knipoog

ben ik helemaal met je eens. en dan kun mss gewoon linkje in je onderschrift met iets van nieuwe foto's van banshee update 31 jan. of zo want ik zie je regelmatig voor bij komen in de topics (niet aleen HAW) dus dan kan idereen ze vinden en hebben de mensen die het verveelend vinden er geen last van

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 17:32

IK snap het niet, ik vind het nml. heel leuk Knipoog vooral die van Ginny. Je hoeft ze toch niet te openen?

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 19:23

Ik snap het ook niet Knipoog en ik vind dat Giny het inderdaad erg sportief opvat, vind je topics altijd erg leuk om te zien Giny!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 11:09

Tegenwoordig zoek ik bijna alleen maar naar Ginny_Banshee in de lijst. Ja

Maar nu kunnen we dan beter tot een oplossing komen lijkt me...
1x per week lijkt mij meer dan zat, HAW zal dan toch nog druk zijn. Dit is misschien dan wel tegen de regels, maar kan het niet dat er dan max 20 foto's van 2/3 of meer paarden in een topic kunnen? Heb je alsnog je 1 topic per week, met meerdere paarden erin. 20 foto's lijkt me niet zo heel erg onoverzichtelijk.
Commentaar hoor ik wel Knipoog

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 11:18

moniquelucky schreef:
IK snap het niet, ik vind het nml. heel leuk Knipoog vooral die van Ginny. Je hoeft ze toch niet te openen?

indd.
ik vind het niet nodig om die regel te maken.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:37

Ik vind het ook niet echt nodig.

Misschien als je elke dag of een paar keer per week foto's plaatst dat een modje een berichtje kan sturen of diegene dan wat minder topics zou willen plaatsen.

Verder ik stoor me er niet aan, soms denk ik weleens alweer een topic maar als je het te veel vind HOEF je er niet op te klikken.

Dus sommige mensen hier die zich eraan storen, je HOEFT er niet op te klikken

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 21:32

Renee__ schreef:
Tegenwoordig zoek ik bijna alleen maar naar Ginny_Banshee in de lijst. Ja

En dat is weer erg jammer voor de andere wat 'onbekendere' bokkers die ook een topic plaatsten. Die plaatsen foto's om RT commentaar te krijgen, en verbeterpunten ed.
Ik plaats ook niet vaak foto's, maar als ik ze plaats vindt ik het leuk om reacties te krijgen waar ik iets mee kan. Ik ben dan 'maar' een B ruiter (nog niet eens, want we zijn bezig met opbouwen na kreupelheid) en ik besef me heel goed dat er flink wat verbeterpunten in zitten. Ik plaats dus foto;s om tips te krijgen, niet alleen maar om te horen hoe leuk ze wel niet is enzo (alhoewel dat ook erg leuk is om te horen hoor Haha! )

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 00:34

Ik stel voor, 1 topic per maand met max 15 goede foto's!

Ik vind het onzin zoveel topics als sommigen openen! En dan met vreselijke baggerkwaliteit aan foto's.. Ik denk, open dan geen topic!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 00:28

Op HAW is een topic geopend waarin we een poging willen doen om het forum aantrekkelijker te maken. Aangezien er in dit topic veel mensen hebben gereageerd die daar een duidelijke mening over hebben, willen we jullie graag vragen om ook dat topic te lezen en te kijken of je een antwoord hebt op onze vragen:

Het topic is hier te vinden:
[HAW] [Dienstmededeling] Jullie mening welkom voor een beter HAW

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 14:58

Eline schreef:
Op HAW is een topic geopend waarin we een poging willen doen om het forum aantrekkelijker te maken. Aangezien er in dit topic veel mensen hebben gereageerd die daar een duidelijke mening over hebben, willen we jullie graag vragen om ook dat topic te lezen en te kijken of je een antwoord hebt op onze vragen:

Het topic is hier te vinden:
[HAW] [Dienstmededeling] Jullie mening welkom over HAW - t/m 3 maa

Ik weet dat het topic oud is, maar aangezien het andere topic op HAW op slot staat, vroeg ik me af of er inmiddels al concrete plannen zijn? Lachen

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 15:06

Ik denk dat je gewoon even rustig moet afwachten.
Waarschijnlijk ligt het bij de moderatorteam en de beheerders op tafel. Zodat ook zij hun inbreng er in kunnen aangeven.
Dan zal er nog wel een bespreking plaatsvinden over de eerste opzet van de nieuwe regels, en zodra dat goedgekeurd is door iedereen wordt het als nieuwe regel(s) openbaar gesteld aan iedere bokker in het HAW forum.
(Tenminste,ik verwacht dat het ongeveer zo gaat).
Dit kost tijd, dus heb geduld. Lachen