MissJ schreef:Als je drie paarden hebt, moet je die dan iedere week op bokt HAW laten zien? Lijkt me toch niet.
Moet niet, maar als je dat nou leuk vindt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissJ schreef:Als je drie paarden hebt, moet je die dan iedere week op bokt HAW laten zien? Lijkt me toch niet.
MissJ schreef:Cyntje schreef:Ik kreeg een hoop commentaar over me heen toen ik zei dat van mijn part de wikiwijzingen onder de nieuwste berichten konden komen te staan. Daarmee werd ik bestempeld als lui omdat ik niet naar beneden wilde scrollen
Hier zijn mensen nogal lui om op pagina 2 te kijken! Moet op UK ook omdat er enorm veel fototopics zijn!
Daarbij ... jullie opperen 1 topic per persoon ongeacht de hoeveelheid paarden,...
Dan moet je maar je 3 paarden in de 15 foto's en de nodige linken verwerken terwijl het algemeen bekend is dat die niet bekeken worden
Links niet bekijken? Als je het over lui hebt![]()
![]()
![]()
Maar ik vind jouw argument niet zo sterk om heel eerlijk te zijn. Als je drie paarden hebt, moet je die dan iedere week op bokt HAW laten zien? Lijkt me toch niet.
RedPassion schreef:Die foto's in links vind ik sowieso waardeloos, maar dat is weer een andere discussie
Ik heb nog nooit op een forum gezeten met zoveel regels en gedoe rondom die regels
Wat de moeite nou is om op pagina 2 te kijken snap ik ook niet.
RedPassion schreef:Moet niet, maar als je dat nou leuk vindt?
runningkawa schreef:Wie opert er 1 topic per persoon?
Heb dat erg weinig voorbij zien komen
Niet naar boven kunnens choppen heb ik ook al aangehaald, zat zou ik ook best een goede optie vinden
Cyntje schreef:Even voor alle duidelijkheid, ik bekijk links wel!
Er is hier meerdere malen gezegd, 1 topic per persoon per week ongeacht de paarden
MissJ schreef:RedPassion schreef:Moet niet, maar als je dat nou leuk vindt?
Je kan foto's toch ook in bijvoorbeeld de HK topic plaatsen waar je altijd komt?Bovendien zou ik minder moeite hebben met 3 verschillende paarden per week, dan wat ik nu steeds zie, dezelfde paarden keer op keer op keer.
Bienotje schreef:Zou inderdaad ook gewoon een manier van oplossen kunnen zijn. Naast de veel bokkers die er wél op jouw topics positief reageren zijn er ook een aantal die er minder behoefte aan hebben. Maar over het algemeen zal men je topics dan liever negeren ipv reageren uit ergernis.. Die bokkers zie je eigenlijk niet, maar zijn er achter de schermen wel degelijk..
Geloof me hoor, ik heb ook topics gezien en het zijn zeer zeker mooie foto´sMaar na een paar keer heb ik het eerlijk gezegd ook wel gezien en vraag ik me echt af waarom ik ´alweer´ dezelfde zie
Overigens las ik pagina´s terug dat je een eigen site hebt, naar ik aanneem mag je in een topic daar wel naar verwijzen als vele bokkers vragen om meer foto´s.. Degenen die er behoefte aan hebben, vinden het vast een kleine moeite om af en toe ook je site te volgen i.p.v. alles volledig op bokt te kunnen vinden. Misschien kom je dan richting een middenweg, helemaal niet meer posten si natuurlijk ook niet de bedoeling
moniquelucky schreef:IK snap het niet, ik vind het nml. heel leukvooral die van Ginny. Je hoeft ze toch niet te openen?
Renee__ schreef:Tegenwoordig zoek ik bijna alleen maar naar Ginny_Banshee in de lijst.
Eline schreef:Op HAW is een topic geopend waarin we een poging willen doen om het forum aantrekkelijker te maken. Aangezien er in dit topic veel mensen hebben gereageerd die daar een duidelijke mening over hebben, willen we jullie graag vragen om ook dat topic te lezen en te kijken of je een antwoord hebt op onze vragen:
Het topic is hier te vinden:
[HAW] [Dienstmededeling] Jullie mening welkom over HAW - t/m 3 maa