Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Mijn mening is wel gebaseerd op feiten die ik heb gezien achter de schermen. En ik denk toch dat ik meer objectief kan zijn over het functioneren van het team dan iemand die daar nooit bijgeweest is. Het is trouwens mijn meningNiet "jullie", ik spreek nl voor mezelf en voor mijn eigen mening, niet voor anderen. En een modactie is een modactie, of ik nu bevriend ben met die mod of niet. Zelfs bevriende mods wijzen elkaar op dingen die beter hadden kunnen gedaan worden
Dat is de kracht van een team.
Als een HK-mod in een HK-topic zit, zal een andere HK-mod in dat topic modden. En moest het voorkomen dat er zo geen HK-mods kunnen modden in een bepaald topic, zal een andere mod dat op zich nemen.
Faye, een verschillend banbeleid kan ook zijn voordelen hebbenEn eigenlijk, als gebruikers volgens de regels zouden posten en geen ruzie zouden uitvechten op Bokt, zou er helemaal geen banbeleid moeten zijn
En het gebeurt wel dat als een situatie echt te moeilijk wordt en gewoon meer tijd in beslag neemt dan dat het waard is, dat er dan eens goed bekeken wordt hoe het verder moet.
EDIT: en als er al eens afgeweken wordt van het gewone beleid, is dat doordat de situatie eigenlijk gewoon meer tijd in beslag neemt dan dat het waard is en dan is het gewoon genoeg geweest. En dat gebeurt zelden.
faye schreef:Tieneke schreef:Mijn mening is wel gebaseerd op feiten die ik heb gezien achter de schermen. En ik denk toch dat ik meer objectief kan zijn over het functioneren van het team dan iemand die daar nooit bijgeweest is. Het is trouwens mijn meningNiet "jullie", ik spreek nl voor mezelf en voor mijn eigen mening, niet voor anderen. En een modactie is een modactie, of ik nu bevriend ben met die mod of niet. Zelfs bevriende mods wijzen elkaar op dingen die beter hadden kunnen gedaan worden
Dat is de kracht van een team.
EDIT: en als er al eens afgeweken wordt van het gewone beleid, is dat doordat de situatie eigenlijk gewoon meer tijd in beslag neemt dan dat het waard is en dan is het gewoon genoeg geweest. En dat gebeurt zelden. ???
Dat is niet wat ik bedoel. Voor een kleine groep gebruikers gelden andere regels. Een paar kunnen na een ban in het verleden bij twee OW's exit. Vreselijk kinderachtig, zeker als dat al heel lang geleden is.
Citaat:Voor een kleine groep gebruikers gelden andere regels. Een paar kunnen na een ban in het verleden bij twee OW's exit. Vreselijk kinderachtig, zeker als dat al heel lang geleden is.
Bienotje schreef:Is dat niet gewoonweg speculeren en roepen dat er met twee maten gemeten wordt op basis van een vermoeden?
Overigens blijven misstappen in het verleden logischerwijs van invloed op het heden. Maar dat is buiten bokt toch ook? Als je ooit een misstap hebt begaan, telt dat wel degelijk mee in de keus van een nieuwe straf (klinkt mij logisch). Bij iemand die wordt veroordeeld voor diefstal geld dat ook gewoon. De evt. veroordeling blijft eeuwig op het strafblad staan. Zet je weer een misstap, worden wel degelijk de aantekeningen op het strafblad meegenomen in de veroordeling.
Bienotje schreef:Citaat:Voor een kleine groep gebruikers gelden andere regels. Een paar kunnen na een ban in het verleden bij twee OW's exit. Vreselijk kinderachtig, zeker als dat al heel lang geleden is.
Is dat niet gewoonweg speculeren en roepen dat er met twee maten gemeten wordt op basis van een vermoeden?
faye schreef:Geen vermoeden hoor, zeker weten. Er is een klein groepje waarvoor andere regels gelden.
Tieneke schreef:Dit blijft een welles-nietes verhaal, dus misschien terug naar de kern van de zaak?
Eline schreef:Juffertje: over die zaak loopt een ander topic op FZ, daar kun je je mening geven.
Juffertje schreef:faye schreef:Geen vermoeden hoor, zeker weten. Er is een klein groepje waarvoor andere regels gelden.
Onlangs liep er een topic op HAW van Youngster, daar zijn zeker 4 -5 (misschien wel 6) pagina's gevuld met one-line-reacties en niemand die er iets van zei.
Juffertje schreef:Ooh ach Eline, ik was in de veronderstelling dat er een topic liep over mijn o zo lelijke penny-dinnetjes die alles doen wat God verboden heeft.
Die van Youngster boeit me niet zo. Het gaat erom dat er 5 pagina's niet ingegrepen wordt.
Kunnen we niet een jaarvergadering inlassen ofzo?
Ergens in het midden van het land. Kan iedereen zijn tevredenheid of ontevredenheid uiten.
Ik zorg voor body-guards
Tieneke schreef:Daar gaat dit topic niet over.