Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Algemene vraag over mensen beschuldigen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:52

Ik had besloten en afgesproken niet te reageren op jou, maar gezien jij mij nu met naam noemt.

Nee, dat bedoel ik er dus niet alleen bij.
Maar er bestaan meer mensen op bokt dan jij alleen, wist je dat?
Niet alles draait om jou, niet alles gaat over jou.
Dus aub neem je eigen advies ten rade, want als er iemand zich telken aangesproken voelt ben jij het wel.

Je dacht dat ik dit topic heb geopend vanwege het chronisch zieken topic, maar dat was niet zo.
Je denkt nu dat het over jou pb's gaat, maar er zijn meer mensen die per pb veel schrijven, niet alleen jij.
Je stuurt per pb zelfs andere mensen op me af om me uit te horen over wat ik van je denk...vind je dan niet dat je ver gaat? Vind je dan niet dat jij je dingen juist erg aantrekt en eigenlijk elk bericht wat je zo naar mij probeert toe te schuiven precies op jezelf slaat...meer als op wie ook...
Ik probeer sinds dat voorval mijn berichten zo te formuleren dat ze duidelijk niet over jou gaan...maar goed, als jij dat er toch in blijft zien houd het voor mij op....
Doe aub zelf eens wat je steeds schrijft...wordt bokt voor jou vast weer leuker...

Zo gaat nu proberen verder niet te reageren meer...had ik afgesproken, sorry mod(s)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-11-07 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:53

Hopla@ :Waarom mogen wij niet meer posten? We hadden nl al lang een andere wending, jij brengt het weer terug naar af. Je mag blijven hoor. Waarom niet?? Maar misschien moet je wat meer van jezelf laten zien zodat je wat beter begrepen wordt.

Nog heb ik het gevoel dat je wel degelijk achter de mening staat over die chronisch zieken, dus dat beeld kan jij alleen maar wegnemen, maar niet met dit soort posten. Lijkt of wij er niets meer over mogen zeggen, waarom niet??
Als de moddies vinden dat het tijd wordt voor een slotje, moet je er misschien om gaan vragen, ook dat mag, dat is bokt, er mag nl heel erg veel.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:55

Nog snel een reactie RK.
Ik laat echt niemand PM's naar je sturen. Ik weet niet wat je bedoel.
En als er werkelijk zoveel anderen zijn die jou boze PM's sturen dan zou ik me als ik jou was me toch maar eens af gaan vragen waarom mensen boos naar je reageren.
Heb je dan soms veel vijanden gemaakt op Bokt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:58

Wie zegt dat ik het over veel heb?
Dat is een aaname van jou...En als ik dan zie op openbaar bokt dat wel veel mensen schrijven ... hou eens op met die pb's, dan is het omdat ik vijanden heb? Vreemde conclusie, denk je ook niet?
Dus niet zoveel zelf invullen als je niet weet waar het over gaat Haha!

als ik in de banlijst kijk heb ik wel een idee van wie die berichten afkomstig waren Haha!
Dus ook hier niet de onschuldige uit gaan hangen, jij noemt me met naam, wilt de confrontatie aan..heb dan het lef om niet terug te krabbelen...

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 11:17

runningkawa schreef:
Dus ook hier niet de onschuldige uit gaan hangen, jij noemt me met naam, wilt de confrontatie aan..heb dan het lef om niet terug te krabbelen...

Er zijn nog mensen die moeten werken RK.
Dat is niet terugkrabbelen maar gewoon onze plicht doen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 11:20

Mmmm, werk en prive gescheiden houden, dat werkt altijd het best. Ook nog dubbelzinnig.

Weetje Hopla, ga lekker aan het werk, daar wordt je voor betaald en je baas kan het natuurlijk niet appreciëren dat je op een domzinnig forum je energie verdoet en als je vanmiddag thuis bent, kan je naar hartenlust bokken. Bokt loopt niet weg, nooit zelfs.

Ik kan mij niet in denken dat ik ooit bokt opende op mijn werk, maar dat is andere koek.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 15:28

russel schreef:
Discussies zijn altijd nog discussies. Bij mij iig nooit met persoonlijke gevoelens. Kan heel heftig zijn en in een ander onderwerp het roerend eens zijn met die ene bokker.

.

En daar ben ik het weer roerend met je eens Tong uitsteken

maar zonder grap: ik heb dit dus ook, in het ene topic loopt een heftige discussie met een bokker en in een ander topic op hetzelfde tijdstip kan ik het volledig eens zijn met die persoon...
ik vind ook dat je heerlijk en heftig kan discussieren en je best eens kan laten gaan in zo'n discussie
maar om diegene nou in al zijn topics na te lopen? nee dat is vrij zwak zelfs!!

wel kom je vaak dezelfde bokkers in topics tegen,maar dit meer omdat je nou eenmaal bepaalde gelijke intresses hebt?
ik denk dat sommige mensen er te zwaar aan tillen.....

ik heb ook al eens echt vette ruzie met een bokker gehad ....en zo een poosje later hebben we leuke pb's over en weer..tja het ligt ook een beetje aan jezelf en je opstelling...

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 15:39

russel schreef:
Mmmm, werk en prive gescheiden houden, dat werkt altijd het best. Ook nog dubbelzinnig.

Weetje Hopla, ga lekker aan het werk, daar wordt je voor betaald en je baas kan het natuurlijk niet appreciëren dat je op een domzinnig forum je energie verdoet en als je vanmiddag thuis bent, kan je naar hartenlust bokken. Bokt loopt niet weg, nooit zelfs.

Ik kan mij niet in denken dat ik ooit bokt opende op mijn werk, maar dat is andere koek.

ik bok ook niet op mijn werk russel.
ik heb nml. flexibele werktijden en werk parttime dus volop tijd om niet op mijn werk te hoeven bokken.
En wat betreft privé en werk gescheiden houden.
Jij bent toch ook diegene die PM's van mijn collega krijgt waar zij privé dingen over mij schrijft?
Leg dan maar eens uit hoe je op bokt privé en bokt nog gescheiden kunt houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 15:39

naadje24 je ziet mensen die ineens een mening krijgen die hun niet past en hups je behoort tot hun foei en idd in een volgend topic beginnen ze weer, kennelijk maken ze de dingen dus wel persoonlijk. Dan komen ze in topics steeds weer op oude berichten terug en dan is het snel voor elkaar hoor. Je had er niks tegen en niks mee en ineens leeft het.

Ik geloof dat ik er onderweg ook weer eentje heb opgedaan.. Knipoog

Maar Naadje24 al hebben wij geknald een volgend topic kan ik het roerend met je eens zijn, we zien wel. Dat is ook het leuke van bokt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 15:48

ja want als ik me goed herriner waren wij het ook niet eens in een nu lopend topic Knipoog
maar je hoeft het ook niet eens te zijn met de ander,daarom zijn we alle zo uniek,we hebben onze eigen mening Haha!

ik vind mensen die voor dat soort dingetjes elkaar gaan lopen "afrekenen" erg zielig...
maar....met een grote maar zelfs...zijn er wel bokkers die zijn zo verschrikkelijk ver gegaan dat ik geeneens de moeite meer wil doen om hun berichten te begrijpen en aardig tegen ze te doen, en geloof me...dan heb je het echt heel bont gemaakt hoor! ik ben namelijk lang niet zo haatdragend als dat ik overkom Clown Knipoog

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 15:58

hopla schreef:

Oh, oh, oh, OOOHHH dit vind ik zo laag van je he Boos!
Je mag heel blij zijn dat je dit op een computer uit je vingertjes laat rollen, want had dit uit je mond gekomen als we met zijn alle in de zelfde ruimte zouden zijn, had je echt wel even wat Holly acties mee gemaakt hoor. Gek hert Stoom uit je oren

Oh he RK, ik heb me van de week toch de perfecte baan gevonden joh. Solliciteren en je word direct aangenomen Haha!
Goeiemoggel, krijg net een sproetje, 5 kiklo inktvip.
Sproetje? Ik word knetterbek van die sproetjes. Dit is de abdeling transploft, niet de abdeling sproetjes.
Geef maar h.oer, ik roggel het wiel. Loeten..... ROFL
Nou echt, ik stond zondag met mijn vriend te mesten, hij stond te ouwebetten, kakel ik tegen hem, mik die drollen nou eens in de caravan, uhn vrachtwagen, uh aanhangwagen, uh kruiwagen

Ik ben het idd met Russel eens dat sommige zich totaal anders gedragen dan irl. Tenminste dat idee heb ik erbij.
Je kunt mij niet wijsmaken dat dat raak reageren op een ander telkens, ook zo in het dagelijks leven zo gedaan word.
Zou loopt iedereen toch weg? Ik wel hoor, ik wil geen mensen kennen die zo met me om denken te willen gaan.
Doe ik toch ook niet?

Wel is het zo dat ik zelf ook nadenk bij alles wat ik hier typ. Ik kom hier braver over dan dat mensen mij kennen.
Dat is niet omdat ik me hier anders voordoe, maar omdat irl er een gezicht bij is en mijn recht voor zijn raap, soms wat bot er uit komende zinnen, dan niet zo snel verkeerd begrepen worden.
Hier heb je te maken met enkel letters en smilies. Het is dan heel logisch dat iets verkeerd gelezen kan worden. Ik probeer dan ook altijd mijn geschreven tekst na te lezen en eventueel iets aan te passen, voordat ik deze plaats. Het is namelijk niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen.
Kleine moeite om even te doen, waarvan ik denk dat vele dat gewoon overslaan.

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:03

holly schreef:
hopla schreef:

Oh, oh, oh, OOOHHH dit vind ik zo laag van je he Boos!
Je mag heel blij zijn dat je dit op een computer uit je vingertjes laat rollen, want had dit uit je mond gekomen als we met zijn alle in de zelfde ruimte zouden zijn, had je echt wel even wat Holly acties mee gemaakt hoor. Gek hert Stoom uit je oren

Oh he RK, ik heb me van de week toch de perfecte baan gevonden joh. Solliciteren en je word direct aangenomen Haha!
Goeiemoggel, krijg net een sproetje, 5 kiklo inktvip.
Sproetje? Ik word knetterbek van die sproetjes. Dit is de abdeling transploft, niet de abdeling sproetjes.
Geef maar h.oer, ik roggel het wiel. Loeten..... ROFL
Nou echt, ik stond zondag met mijn vriend te mesten, hij stond te ouwebetten, kakel ik tegen hem, mik die drollen nou eens in de caravan, uhn vrachtwagen, uh aanhangwagen, uh kruiwagen

Ik ben het idd met Russel eens dat sommige zich totaal anders gedragen dan irl. Tenminste dat idee heb ik erbij.
Je kunt mij niet wijsmaken dat dat raak reageren op een ander telkens, ook zo in het dagelijks leven zo gedaan word.
Zou loopt iedereen toch weg? Ik wel hoor, ik wil geen mensen kennen die zo met me om denken te willen gaan.
Doe ik toch ook niet?

Wel is het zo dat ik zelf ook nadenk bij alles wat ik hier typ. Ik kom hier braver over dan dat mensen mij kennen.Dat is niet omdat ik me hier anders voordoe, maar omdat irl er een gezicht bij is en mijn recht voor zijn raap, soms wat bot er uit komende zinnen, dan niet zo snel verkeerd begrepen worden.
Hier heb je te maken met enkel letters en smilies. Het is dan heel logisch dat iets verkeerd gelezen kan worden. Ik probeer dan ook altijd mijn geschreven tekst na te lezen en eventueel iets aan te passen, voordat ik deze plaats. Het is namelijk niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen.
Kleine moeite om even te doen, waarvan ik denk dat vele dat gewoon overslaan.

Ik begrijp niet wat dat er mis is met mijn zin van dat er nog mensen moeten werken Verward
En je spreekt jezelf behoorlijk tegen in het dikgedrukte.
En persoonlijk anvallen mag niet op bokt.
Ik ga nu de TEM knop gebruiken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:05

holly schreef:
.

haha ik vind het wel grappig dat je dit zegt: ik heb dit dus namelijk wel en in het echt kan ik vaak nog veel krengeriger reageren omdat het dan mijn waffel uitfloept zonder er over na te denken of te kunnen af koelen Bloos

IRL heb ik dus ook mensen die dit totaal niet kunnen uitstaan...en echt een *** hekel aan mij hebben
maar ook weer genoeg mensen die mijn eerlijkheid waarderen en weten dat eenmaal gewonnen = geronnen (mijn vriendschap) en dan ga ik voor ze door het vuur.....

mijn vrienden weten iig wel wat ze aan mij hebben Haha!
en de mensen die mij haten daarom..tja deal with it or go away... Clown

hopla: vecht het lekker zelf uit!...je start zelf ook je uitdagingen!
temmen is alleen voor kinderen en uiterste noodgevallen als je er echt niet meer zelf uitkomt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:06

naadje24 schreef:
temmen is alleen voor kinderen en uiterste noodgevallen als je er echt niet meer zelf uitkomt

Pardon? Nagelbijten / Gniffelen
Ik TeM ook wanneer ik MSNtaal langs zie komen, spam or whatever.
Beetje rare uitspraak Lachen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:08

Cayenne schreef:
naadje24 schreef:

Pardon? Nagelbijten / Gniffelen
Ik TeM ook wanneer ik MSNtaal langs zie komen, spam or whatever.
Beetje rare uitspraak Lachen

maar dat is een andere manier van temmen cayenne....
ik tem ook wanneer ik zie dat iets verkeerds staat (bijv.paardenpraat bij commercieel)
maar dit is gewoon weer een eikelige kinderachtige persoonlijke ruzie Sigaar

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:09

Dan gebruik jij lekker de Tem knop.
Kom op zeg Hopla, ga je nu niet van de domme zitten houden.
In jou topic (en ja dat haal ik er nu even bij) zet je mensen met een ziekte al neer als aanstellers en kunnen we je nog zoveel uitleg geven, je blijft ons luiwammesen noemen.
Hier in dit topic wil je niet mee doen, zeg je tig keer, maar blijf je steeds op RK inhaken als iemand die nergens iets van weet en dan ineens kom je aan met, er zijn nog mensen die moeten werken. Dat is een lage streek.
Je weet heel goed dat RK momenteel even niet kan werken en dat is voor haar al vervelend genoeg, hoef jij echt geen klier opmerking op te maken hoor.
Ik vind dat schandalig ik dat mag je gerust weten. Of is het jou bedoeling dat ieder zijn mondje dichthoud want anders ga je naar de juf, juf ze plagen mij. Juk.
Kap er gewoon mee, zou voor iedereen wat plezieriger zijn.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 16:10

Ik zet hier even een slotje. Dit topic wordt langzaam maar zeker steeds persoonlijker met mensen die op elkaar zitten te harken.

Bokt is groot genoeg, laat elkaar dan lekker links liggen in plaats van elkaar telkens op te zoeken in topics.