Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Dus ook hier niet de onschuldige uit gaan hangen, jij noemt me met naam, wilt de confrontatie aan..heb dan het lef om niet terug te krabbelen...
russel schreef:Discussies zijn altijd nog discussies. Bij mij iig nooit met persoonlijke gevoelens. Kan heel heftig zijn en in een ander onderwerp het roerend eens zijn met die ene bokker.
.
russel schreef:Mmmm, werk en prive gescheiden houden, dat werkt altijd het best. Ook nog dubbelzinnig.
Weetje Hopla, ga lekker aan het werk, daar wordt je voor betaald en je baas kan het natuurlijk niet appreciëren dat je op een domzinnig forum je energie verdoet en als je vanmiddag thuis bent, kan je naar hartenlust bokken. Bokt loopt niet weg, nooit zelfs.
Ik kan mij niet in denken dat ik ooit bokt opende op mijn werk, maar dat is andere koek.
hopla schreef:Er zijn nog mensen die moeten werken RK.
holly schreef:hopla schreef:Er zijn nog mensen die moeten werken RK.
Oh, oh, oh, OOOHHH dit vind ik zo laag van je he![]()
Je mag heel blij zijn dat je dit op een computer uit je vingertjes laat rollen, want had dit uit je mond gekomen als we met zijn alle in de zelfde ruimte zouden zijn, had je echt wel even wat Holly acties mee gemaakt hoor. Gek hert![]()
Oh he RK, ik heb me van de week toch de perfecte baan gevonden joh. Solliciteren en je word direct aangenomen![]()
Goeiemoggel, krijg net een sproetje, 5 kiklo inktvip.
Sproetje? Ik word knetterbek van die sproetjes. Dit is de abdeling transploft, niet de abdeling sproetjes.
Geef maar h.oer, ik roggel het wiel. Loeten.....![]()
Nou echt, ik stond zondag met mijn vriend te mesten, hij stond te ouwebetten, kakel ik tegen hem, mik die drollen nou eens in de caravan, uhn vrachtwagen, uh aanhangwagen, uh kruiwagen
Ik ben het idd met Russel eens dat sommige zich totaal anders gedragen dan irl. Tenminste dat idee heb ik erbij.
Je kunt mij niet wijsmaken dat dat raak reageren op een ander telkens, ook zo in het dagelijks leven zo gedaan word.
Zou loopt iedereen toch weg? Ik wel hoor, ik wil geen mensen kennen die zo met me om denken te willen gaan.
Doe ik toch ook niet?
Wel is het zo dat ik zelf ook nadenk bij alles wat ik hier typ. Ik kom hier braver over dan dat mensen mij kennen.Dat is niet omdat ik me hier anders voordoe, maar omdat irl er een gezicht bij is en mijn recht voor zijn raap, soms wat bot er uit komende zinnen, dan niet zo snel verkeerd begrepen worden.
Hier heb je te maken met enkel letters en smilies. Het is dan heel logisch dat iets verkeerd gelezen kan worden. Ik probeer dan ook altijd mijn geschreven tekst na te lezen en eventueel iets aan te passen, voordat ik deze plaats. Het is namelijk niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen.
Kleine moeite om even te doen, waarvan ik denk dat vele dat gewoon overslaan.
holly schreef:Ik ben het idd met Russel eens dat sommige zich totaal anders gedragen dan irl. Tenminste dat idee heb ik erbij.
Je kunt mij niet wijsmaken dat dat raak reageren op een ander telkens, ook zo in het dagelijks leven zo gedaan word.
Zou loopt iedereen toch weg? Ik wel hoor, ik wil geen mensen kennen die zo met me om denken te willen gaan.
.
naadje24 schreef:temmen is alleen voor kinderen en uiterste noodgevallen als je er echt niet meer zelf uitkomt
Cayenne schreef:naadje24 schreef:temmen is alleen voor kinderen en uiterste noodgevallen als je er echt niet meer zelf uitkomt
Pardon?
Ik TeM ook wanneer ik MSNtaal langs zie komen, spam or whatever.
Beetje rare uitspraak