Ellende schreef:De banner van onze sponsor is online. Als mensen zich aan willen melden als tester kan dat vanaf nu!
farbenfroh?
eh... nee, bedankt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:De banner van onze sponsor is online. Als mensen zich aan willen melden als tester kan dat vanaf nu!
Lielle schreef:iedere tester betekent inkomsten voor bokt
Chronos schreef:Ik vind het persoonlijk geen stijl dat een sponsor zomaar zeggensschap heeft over een openbaarforum op internet. Het houdt dus in dat we alleen "hun" spullen mogen gebruiken etc etc.
Maar dat er nu allerlij dingen gesugereerd worden maakt het nog idioter...
chatelaine schreef:Is die 1 april grap nou de sponsor of wat? :S
irish_lady schreef:?????????????????????????? Wat is dit? Farbenfroh???
Baileys_22 schreef:wat laf zeg... wat is het voor een team dat zonder overleg van 2 andere mensen zo maar ff een beheerder uit zijn functie zet..
en wat geeft de mods het recht om er over te beslissen? of bart weg moet??
Netje schreef:...
Ik ben non niet zo lang op Bokt. Het interesseert me helemaal geen BAL wie er beheerder is of moderator of wat dan ook. Lees dit topic en je ziet wel dat er flink wat stemmingmakers op Bokt zitten (kijk maar ff snel wie er het meest gepost hebben in dit topic). Wat een gezeur allemaal.
Er is een handjevol van de ruim 30000 gebruikers die zich over dit onderwerp druk maken en de rest wil gewoon gezellig Bokken. Altijd dat negatieve gedoe hier (ik ga weer gezellig naar Dressuuronline.nl daar heb je dit soort gemekker niet).
ThePast03 schreef:Ellende schreef:De banner van onze sponsor is online. Als mensen zich aan willen melden als tester kan dat vanaf nu!
Ga je ons nu vertellen dat dit allemaal een grote grap is?
Billy schreef:Zowel Sjoert als Ellende hebben zich al zodanig uitgelaten in dit topic, dat iker aan twijfel of ze verstandige keuzes zijn voor deze functie.
Ze lijken beiden nog niet volwassen en stabiel genoeg om een dergelijke functie naar behoren te kunnen vervullen.
jammer dat juist deze 2 beheerder geworden zijn. Ik ben zeer verbaasd over deze keuze
shadow0 schreef:Ik vind de gebruikers van Bokt soms wel een beetje hypocriet. Tijden wordt er gezeurd over hoe vroeger alles beter was, en hoe belachelijk het is dat bepaalde dingen niet werken en dat dit mis is en dat mis..
Levy schreef:irish_lady schreef:?????????????????????????? Wat is dit? Farbenfroh???
Farbenfroh was een 1 aprilgrap van bokker Alane, Sanex en ikkuhhh.
Bijzonder dat dat nu weer boven komt drijven
runningkawa schreef:wat ik al zei,
toch een onsmakelijke grap???