TammyVN schreef:Tinkerloos schreef:Dat kan ook (nog) niet.
Dat dacht ik dus al maar ik hoopte heel erg dat dat niet zo was.
Shadow0 als ik mail worden ze zonder gedoe verwijdert?
Ik heb ook een foto laten verwijderen.
Ging zonder problemen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinkerloos schreef:TammyVN schreef:Dat dacht ik dus al maar ik hoopte heel erg dat dat niet zo was.
Shadow0 als ik mail worden ze zonder gedoe verwijdert?
Ik heb ook een foto laten verwijderen.
Ging zonder problemen.
Tinkerloos schreef:Ik heb zelf een reden opgegeven,meteen met de vraag of de foto weg mocht.
Ik weet niet of dat ook moest.
Probeer het zou ik zeggen.
Citaat:Door het betreden van "Bokt.nl" (inbegrepen "wij", "ons", "onze", "Bokt.nl", "http://www.bokt.nl/forums"), ga je automatisch akkoord met de volgende voorwaarden. Als je niet akkoord gaat met één van de voorwaarden, betreed/gebruik "Bokt.nl" dan niet langer. We hebben het recht om deze voorwaardes op ieder moment te wijzigen en zullen je daar zoveel mogelijk van op de hoogte houden. Het is echter wel aan te bevelen op regelmatige basis zelf de voorwaarden te controleren op wijzigingen. Als je niet akkoord gaat met één van de wijzigingen, maak dan niet langer gebruik van "Bokt.nl". Als je gebruik blijft maken van "Bokt.nl", ga je automatisch akkoord met de wijzigingen.
Onze forums werken door middel van phpBB (inbegrepen "zij", "hen", "hun", "phpBB software", "www.phpbb.com", "phpBB Group", "phpBB Teams"), dit is een forum pakket vrijgegeven onder de "General Public License" (of "GPL") en kan gedownload worden van www.phpbb.com. De phpBB software vergemakkelijkt alleen discussies via het internet, de phpBB Group en GPL zijn niet betrokken bij wat wij toestaan en/of als toelaatbare inhoud en/of gedrag verbieden. Voor meer informatie omtrend phpBB, zie: http://www.phpbb.com/.
Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "Bokt.nl" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente ban en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internet provider. Je IP adres wordt bij iedere post opgeslagen, waardoor we het volgen van de voorwaarden kunnen afdwingen. Je gaat ook akkoord met het feit dat "Bokt.nl" het recht heeft om op ieder moment een bericht of discussie te verwijderen, verplaatsen of sluiten. Als gebruiker sta je ook toe dat jouw informatie in onze database wordt opgeslagen. Deze informatie wordt nooit aan derden doorgegeven zonder je instemming, noch "Bokt.nl" als phpBB zijn verantwoordelijk als je gegevens door een forum hack toch openbaar gemaakt zijn.
Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je plaatst op de site en je vrijwaart Bokt.nl van claims die anderen doen naar aanleiding van wat jij hebt geplaatst. Ook geef je door het plaatsen van foto's toestemming om deze in verkleinde en bijgesneden vorm te gebruiken in het "Uitgelicht" onderdeel op de voorpagina. Als je hiermee niet akkoord gaat kan je contact opnemen met support@bokt.nl.
Lalidan schreef:Maar wie zegt dan dat ze moeilijk doen TammyVN? Zoals ik het begrijp hoef je enkel te melden datje hem graag verwijderd wil worden en meer niet. Alle antwoorden die er pver dit onderwerp gegeven zijn, zowel door gebruikers als vanuit het team, wijzen daarop. Dus in plaats van zo negatief en defensief hier in dit topic te reageren, kan je ook eerst kijken of dat wel nodig is. Dit komt op mij sterk over als 'huilen voor er klappen vallen' en de sfeer word er sowieso niet beter op.
bovendien, als het je allemaal zo niet aan staat, gebruik je toch gewoon een andere upload? Je bent niet verplicht deze te gebruiken.
hannelover schreef:Ik kan geen foto's op mijn profiel plaatsen, hoe moet dat? Heb ook al dat info gelezen maar kwam er niet ver mee
[img]http://myalbum.com/photo/in57EZqEkmyU/360.jpg[/img]