VeertjeV --> Vera is m'n naam maar iedereen (inclusief ouders ) noemen me Veer of Veertje. Maar die was al bezet dus dan maar de V van m'n achternaam achter geplakt .
in het engels 'verteller' maar in het nederlands: Priory John Ross ( mijn pony dus in engelse naam, maar heeft nu ie in nederland is de naam: Narrator gekregen )
vero van me naam veronique sjaak omdat ze op de camping mijn naam niet konden onthouden zijn ze me maar sjaak gaan noemen gekke (dronken) mensen eigenlijk
Ik heet Rinke.. dat werd bij vrienden al snel Rinkie.. en dat werd dan weer Rinkie Winkie naar Tinky Winky van de teletubbies Uiteindelijk maar Winkie gedaan want Rinke was al bezet
eefangel: omdat ik eva heet en mijn vriendinnen mij altijd eef noemen... en angel...ghehe geen idee eigenlijk!! ik vond het leuk klinken en gebruik het op elk forum/profielding als gebruikersnaam, als je die dus tegenkomt ben ik het!
Ierepier: Mijn eigen naam is Iris en Ierepier een bijnaam, hadden mijn vriendinnen een keer bedacht. Eerst heette ik Gurly14 alleen vond dat wat te penny-achtig bij nader inzien