Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Ik moet stiekem wel gniffelen om de taal die toen geuit werd in dat topic uit 2008 mbt het afgeknipte haar. Dat zie je nu toch minder.
'Wat een mongolen', 'wat een poedersuiker', 'wat een zieke kneuzen', 'dit is appelflap toch niet te geloven', 'beterschap bitches'.
hahahatsjoe schreef:En toch heeft Bokt echt meerwaarde, gezien alle informatie die erop staat. En er zijn genoeg leuke topics om te lezen. Ik zit er dan nog maar 12 jaar op, maar de sfeer zoals die nu is (na corona) is een prettige.
Mars schreef:Voor de oudere bokkers die dit nog weten: er is ook een bizar verhaal geweest over een bokker die hele verhalen had over ziektes/ziekenhuisopnames, alle behandelingen ook heel gedetailleerd beschreef. Velen leefden mee en uiteindelijk bleek echt alles gelogen. Ik las toen alleen nog mee op bokt maar was echt in shock destijds.
Shani_1984 schreef:Mars schreef:Voor de oudere bokkers die dit nog weten: er is ook een bizar verhaal geweest over een bokker die hele verhalen had over ziektes/ziekenhuisopnames, alle behandelingen ook heel gedetailleerd beschreef. Velen leefden mee en uiteindelijk bleek echt alles gelogen. Ik las toen alleen nog mee op bokt maar was echt in shock destijds.
Jaaa dat weet ik ook nog, bleek nog een jonge meid te zijn en een mod was daar toen telefonisch achter gekomen als ik het mij nog goed herinner. Was dat niet iets met de naam Mieke?
En dan hadden we Lonneke ook nog