Meerdere mensen hebben enkele posters daar als heel naar en wel zeker 'bash de boer' ervaren, daarom zie je er nu nog amper boeren reageren.
De nuance was er, maar was op het laatst echt ver te zoeken en toen hebben de meeste boeren zich teruggetrokken.
Je bent nu echt precies aan het doen waar het pagina's lang over gaat: met hele lappen tekst het gevoel van de ander bagatelliseren en in te vullen op een manier die positief is voor jou. Je wed dat 9 van de 10 het bashen niet de intentie was? Hoe weet jij dat nou? En je vult ook in dat van iedereen de intentie was steun de boer. Ook dat heeft een heel groot deel echt anders ervaren.
Die intentie heeft een heel groot deel van de posters niet zo gevoeld en daarom zijn ze vetrokken. Het is bijzonder dat dat dan moet liggen aan diegene die vetrokken zijn i.m.o zaten daar hele boeiende, uitgebreide en leerzame posts bij.
Het is bijzonder dat je anderen aanspreekt op aannames, maar dit zelf ook doet. Dit zie ik je vaker doen, vind ik zonde want ik vind je oprecht een boeiende bokker met vaak wel echt boeiende artikelen die je deelt.
En nee, dat los je dus niet op als je niet open staat voor de ander, zoals jij al zegt.
Dan krijg je dus topics die dood vallen, zoals bij veel topics die ooit erg boeiend waren, het geval is.
Wat ik denk: de vraag moet eigenlijk zijn: gaat het op Bokt over je gelijk halen, of accepteren dat er verschillende meningen zijn. Ik merk dus, dat ik deze post al 4 keer opnieuw heb getypt omdat ik 'er geen zin meer in heb' . Ik accepteer dus dat een deel anders over zaken denkt, ik open een klets topic voor agrariërs en denk: 'joejoe'
En degenen die 'gelijk willen' , krijgen hun gelijk want die zitten nu met gelijkgestemden in een steun de boeren topic.
Ik ben dus discussie 'moe' , ik kan uittekenen als bokker 1, 2, 3 en 4 ergens verschijnen dat het zo en zo gaat.
2 kanten op he. Het zijn altijd dezelfden die overal de migranten de schuld van geven en dezelfden die vegan worden als de oplossing zien voor alle problemen

.
Misschien is dat het? Zijn de discussies te voorspelbaar als bepaalde bokkers meedoen?
Ik gooi ook maar wat op hoor