Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:Ik lees vooral mee, maar kom hier nu toch even binnenvallen wat betreft het met elkaar omgaan op Bokt, ik lees net een topic waarin iemand iets heel normaals vraagt. Een Bokker die ik vaker met nare berichten zie voorbijkomen komt direct met gestrekt been het topic binnen om de TS aan te vallen. Er zit nota bene een mod in het topic mee te praten en die spreekt deze persoon er gewoon niet op aan. En deze persoon valt mij vaker negatief op, want ze zit altijd iedereen vreselijk af te katten en reageert heel vuil wanneer zij kritiek krijgt. Maar niemand die haar erop aanspreekt. De mod gaat met een heel normaal berichtje eronder verder. Ik heb getemd in dat topic, maar als ik haar naam zie dat weet ik gewoon dat het een rot topic wordt met moddergooien. Zulke mensen zouden van mij echt strenger behandeld moeten worden, want ze verzieken het zó voor de rest.
Giolli schreef:Dat klopt maar je mag andere mensen wel aanspreken op gedrag net als dat wij dat gewoon kunnen wanneer je ziet dat iemand vreselijk onvriendelijk reageert. Daar hoef je geen mod voor te zijn.
Ann schreef:Ayasha schreef:Dat kan al bij mijn weten.
Als je een PB ongelezen verwijdert, blijft hij in de Verzonden box staan i.p.v. dat hij naar de Inbox gaat?
Ailill schreef:beatje schreef:Oprechte interesse, gaat dit over mij?Een pb ongeopend terug sturen zou toch een oplossing kunnen zijn? dan heeft de pb schrijver geen lol aan zijn pb's en de ontvanger kan zeggen talk to de hand.
Ik vraag me ook af of iemand wel door heeft als hij wat irritant is? Of dat iemand zich daar wel bewust van is?
Want ik zie in dit topic iemand geregeld reageren ,die in een ander topic iemand iedere keer aanvalt om haar ideeën.
Dus ik denk dat het niet altijd bewust vervelend gedrag is.
Ayasha schreef:Dat kan nog steedsAnn schreef:Als je een PB ongelezen verwijdert, blijft hij in de Verzonden box staan i.p.v. dat hij naar de Inbox gaat?
Vroeger kon je dan zien dat de PB ongeopend verwijderd was. Zal ik je een PB sturen? Als jij die dan verwijderd zonder te openen weten we meteen wat er nu gebeurt.
Giolli schreef:neetoch schreef:Ik weet direct waar het over gaat, viel mij ook op. Ik vond daar in tegen de ts echtop reageren.
Ja, dat is echt een voorbeeld.Maar ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen zo reageert, haha.
Ann schreef:Ja graag, Ayasha.
Edit: pb ongeopend verwijderd.
Ayasha schreef:Ann schreef:De PB is inderdaad ongeopend verwijderd.
Dan is het niet mee zoals vroeger. Vroeger kon je echt zien dat de PB ongeopend verwijderd was. Zoals Beatje dus zegt, een soort "return".
Nu komt ie gewoon in je "verzonden" box.
Citaat:11 - Het is op Bokt niet toegestaan om posts te plaatsen die in strijd zijn met de wet.
.Citaat:12 - Omdat er gebruikers van alle leeftijden op Bokt zitten, stellen we grenzen aan seks en geweld in topics.
(stukje geknipt)
Ook op het gebied van geweld staan we niet alles toe: ook hiervoor geldt dat we kinderen, maar ook volwassenen die hier op hun werk of uit overtuiging niet naar willen kijken, hiermee niet op Bokt willen confronteren. Berichten en foto's en filmpjes die te gewelddadig zijn worden verwijderd. Een voorbeeld hiervan zijn filmpjes waarin dieren of mensen mishandeld worden
Sunnda schreef:Ach, ik zag hier ook een bezorgde bokker reageren die mij een gebroken nek en alleen doodgaan zonder hulp toegewenst heeft per pb toen ik enkel aangaf dat het leven geen wedstrijd is in wie het meeste heeft meegemaakt
Haha oud zeer komt boven.
Nee zonder gekheid, maar dat is toch van de zotte. En ik ben geen 15 meer, dus no problem. Maar fatsoen is sommigen echt niet gegund.
_Penotti schreef:Ayasha schreef:
Dan is het niet mee zoals vroeger. Vroeger kon je echt zien dat de PB ongeopend verwijderd was. Zoals Beatje dus zegt, een soort "return".
Nu komt ie gewoon in je "verzonden" box.
Dat is jammer.
Ik gaf het eerder ook al aan, kan er geen knopje gemaakt worden met blokkeer pb's van persoon X.
En X mag best zien dat zij op de blokkeer staat.
Dan is de lol van etteren per PB zo weg denk ik dan.
En weet je dat X bij een kliek hoort, blokkeer dan ook Y en Z.
Neem ze hun troeven uit handen.
Natuurlijk gaan ze dan per app wel verder, maar in ieder geval minder op bokt.