[***]: baby smurf, wel een onderschrift (wéééééééh) Mondy: smulsmurf, wel een onderschrift (burp) Essie73: moppersmurf, wel een onderschrift (ik haaaat 1 april) Bart: grote Smurf, geen onderschrift maar ook geen foto (?) Shanna: Gargamel, wel een onderschrift, in het zwart (ik krijg jullie nog wel!!) NadjaNadja: Azrael, wel een onderschrift, in het oranje (miauw) Duhelo: koksmurf, wel een onderschrift (wat bakken we (er) vandaag (van)?) Ladybird: Sasette, wel een onderschrift (blauw met oranje stippen... Ehh, HAREN!) Marjo: boerensmurf, wel een onderschrift (1 april? Doar heb ik gin tied veur) Pepperrr: lolsmurf, wel een onderschrift (KABOEM hihi) Muiz: luilaksmurf, geen onderschrift Ynskek: klungelsmurf (en dat is één.. O nee POEF!) Lous: potige smurf, geen onderschrift Mizora: slaapsmurf, geen onderschrift
Ik zie nog steeds geen verband Misschien iets met de KABOEM of POEF?
Laatst bijgewerkt door Weidemaatje op 01-04-20 17:39, in het totaal 2 keer bewerkt
De kleurtjes van de onderschriften passen bij de karakters. De tekst van de onderschriften passen bij het plaatje
De vraag is dus: wie is de echte Grote Smurf (er zal vat ook een nepper tussen zitten, zoals in elk slecht verhaal met nog slechtere plotwendingen), en welke kleur hoort er écht bij Gargamel?
Storm
Geplaatst: 01-04-20 18:06
De onderschriften van de mods in de volgorde van de wiki zetten? 1. Oscar 2. Bart 3. Polly 4. Shanna 5. Apple 6. Ode 7. Dyonne 8. Balance 9. Duhelo 10. Coby 11. Petra Aken 12. Neonlight 13. Lous 14. EvelijnS 15. Miranda 16. Melissa0304 17. RianneH 18. Mondy 19. Prrr 20. PrincessJ 21. Essie73 22. Ha mar 23. C_arola 24. Dani 25. Ladybird 26. NadjaNadja 27. Muiz 28. Ynskek