Simabre schreef:Ik kom nog snel mijn gokje doen! Op 13 juni Volgens mij ben je 2 minuten te laat met gokken
imaudy schreef:Simabre schreef:Ik kom nog snel mijn gokje doen! Op 13 juni Volgens mij ben je 2 minuten te laat met gokken Oh echt, het is nu 11 over en mijn post is 15 minuten geleden geplaatst of kan ik niet tellen
Simabre schreef:imaudy schreef:Volgens mij ben je 2 minuten te laat met gokken Oh echt, het is nu 11 over en mijn post is 15 minuten geleden of kan ik niet tellen Grapje Je bent nog net op tijd
Woooow! Die lijst!BEDANKT, EEFJE_SAMMY!echt, respect Giolli schreef:khirshanta schreef:nog maar 23.000 posts!Edit: wat ís het toch gezellig hier!Kaatje je moet dus niet meer editen hè, gewoon nieuwe post!Ik houd netjes volgens de regels Nou ehhh... hmmm... wat gaan we nu eens doen? Een golden oldy, classic! Uit mijn kinderjaren (ok, sinds mijn 8e die-hard Queen fan, dus ja )I've paid my dues...Time after time
Pssst Eefje_Sammy je zou mij op 14 juni zetten toch? Mijn 1e gokje heeft niemand gezien Maar wat een lijst Respect!
Trui schreef:o oliebol ja typefoutje, nou 10 dan maar :’)Gewoon zoveel zelf posten dat het een dag eerder behaald wordt