welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 09:23

Oh dat heb ik ook helemaal gemist. Ik had al wat vraagtekens gezet in eerder topics van haar, maar het was Roosch die de knuppel in het hoenderhok gooide zie ik nu.

Vanaf het verhaal over haar zoontje die met haar pony naar het hek gallopeerde geloofde ik al geen snars van haar verhaal :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 10:21

DeMolenhoek schreef:
Voor zover ik me meen te herinneren hebben ze haar IP adres gecontroleerd en bleek ze gewoon in Nederland te zitten? Kan zijn dat ik het mis heb hoor :)

Wie zijn ze? Want de gemiddelde persoon krijgt geen correcte plek bij het traceren. Dan moet je al iets meer mogen (politie bv)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 10:32

SAKKIA schreef:
Oh dat heb ik ook helemaal gemist. Ik had al wat vraagtekens gezet in eerder topics van haar, maar het was Roosch die de knuppel in het hoenderhok gooide zie ik nu.

Vanaf het verhaal over haar zoontje die met haar pony naar het hek gallopeerde geloofde ik al geen snars van haar verhaal :+

Die NYC?

Ik had niet meegekregen dat het toch nep was, ben het eigenlijk gaan ontvolgen nadat het maar niet opschoot etc... Opzich sta ik er niet van te kijken dat het niet klopte _O-

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 10:54

Zou zij niet ook bijna een 3 jatige totilas kopen die achteraf verkeerde papieren bleek te hebben?

Of was dat weer iemand anders?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 11:21

DeMolenhoek schreef:
Voor zover ik me meen te herinneren hebben ze haar IP adres gecontroleerd en bleek ze gewoon in Nederland te zitten? Kan zijn dat ik het mis heb hoor :)

Als je mijn IP checkt zit ik van tijd tot tijd aan de andere kant van de wereld terwijl ik toch écht in NL zit. Ik vind het ook geen manier om uit te sluiten waar iemand zit.

Dat filmpje van Kim :') Het mooiste vond ik het lijstje met suggesties die Youtube aan de rechterkant van je scherm laat zien. "Trekpaard sloopt NOG een trailer" _O-

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 11:25

Ik geloofde ook geen snars van dat verhaal, daarom ook nooit op gereageerd.
Ik ben zelf al héél lang bezig met (uitzoeken van) emigratie naar Canada en ik weet dat Amerika nog strenger is dus geloofde er al geen zak van dat ze dat zo snel voor elkaar kreeg. Ze zat ook bij ons in het lange afstand of vriend met andere nationaliteit topic. Straks dat andere topic maar eens even terug lezen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 11:55

Dacht dat moderators of zo dat hadden gedaan? Kan ook zijn dat het maar gespeculeer is dat ik heb opgevangen :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:17

mod is maar gewoon een mens, die komt ook nooit achter de specifieke plek van de persoon. Daar heb je echt een bevel voor nodig. Zou mooi zijn als elke gek je adres zou kunnen achterhalen met een IP adres. Een hacker kan het wellicht wel (maar dat is dus illegaal dan.) maar ik geloof niet dat er zo iets tussen de mods zit.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 12:21

Het kan ook gewoon een SA geweest zijn van iemand. Ik heb het verhaal eigenlijk niet helemaal nauwlettend gevolgd, want het kwam na de eerste post al over als een apart verhaal.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 20:01

Een verhaal die me ook altijd bij is gebleven is die van een bokker die dr paard in de paddock had gezet, paard schrok (of wilde wat overtollige energie kwijt...weet niet meer precies) en maakt wat bokkesprongen en valt achterover en landde met dr hals op de houten omheining.
In eerste instantie leek er niet veel aan de hand, maar al snel vertoonde paard wobblerachtige verschijnselen. Bleek bij DA dat in dr nek (dus echt nek, niet verwarren met hals) de uitsteeksels van de wervels te zijn afgebroken wat onherstelbaar was. Paard kon direct worden ingeslapen. Geloof dat ze het paard ook nog maar net had.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 20:08

Dat doet me denken aan Djilan (djilna) en Bliksem, die zijn schoft had gebroken en er wonderwel helemaal weer bovenop kwam!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 20:13

ouch gebroken schoft...gelukkig liep dat wel goed af

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 20:58

De Welshpony die zou worden opgegeten als niemand hem kocht en Pagella met haar scheve neusje. :j

En Philly, die was achtergelaten met een behoorlijke beenwond.

Gwenny Y;(

Solleke_Noah die eindelijk haar droompaard kon kopen.

De merrie van Nouvel met de verschrikkelijke wond :(:)

En het Rottweiler pupje, kleine Kimmie geloof ik? Ik was toen echt net op bokt.

En Chalinka, die bleef maar terug komen!

De foto's van de witte pony met haar twee dochters, die pony was al heel erg oud en zij hadden er in de familie heel veel generaties van gehad... Die bokker had ook een groot paard, een Gelderse dacht ik.

De topics van quartel over haar schoonloeder _O- _O- _O-

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 21:12

Ja Pagella was ook zo een verhaal, maar die is uiteindelijk ingeslapen maar ik begreep eigenlijk niet waarom?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 21:13

Mag ik een link van dat topic van Quartel? Ik heb hem geprobeerd te vinden, maar tot nu toe nog niet gevonden! :P

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 23:26

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 23:53

Ik lees in meerdere topics over kiwiko/ runningkawa. Allemaal gaan ze over een (onterechte) ban? Ik heb datnooit meegekregen maar omdat het de laatste tijd best vaak benoemd wordt ben ik wel benieuwd naar het verhaal. Kan iemand er meer over vertellen? Eventueel in pb? Alvast bedankt.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 23:53

moest gister ineens aan ariebren denken, was ook een actieve bokker die geband werd.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 23:56

set_elkol schreef:
moest gister ineens aan ariebren denken, was ook een actieve bokker die geband werd.

Dat is mijn stal eigenaar hihi.. Wat had hij voor stouts gedaan??

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 23:58

Hihi nouja eigen(wijze) meningen worden op bokt niet gewaardeerd :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 00:01

fohadie schreef:
Ik lees in meerdere topics over kiwiko/ runningkawa. Allemaal gaan ze over een (onterechte) ban? Ik heb datnooit meegekregen maar omdat het de laatste tijd best vaak benoemd wordt ben ik wel benieuwd naar het verhaal. Kan iemand er meer over vertellen? Eventueel in pb? Alvast bedankt.

Runningkawa heeft destijds een HM ´gehackt´, ze heeft op het account van die HM ingelogd zonder dat deze het wist, RK heeft vervolgens een tijdlang achter de schermen meegelezen.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 00:03

Ouch. Das niet niks...

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 00:04

Vele verhalen doen mij een lampje branden, en toveren een lach of een traan op mijn gezicht.
Van Bokker Amsterdam/SG heb ik toen wel eens wat mee gelezen maar door persoonlijke problemen nooit verder gevolgd.
Gisteren haar topics een stuk door gelezen en wat een kracht heeft zij gehad, wat een geweldige vrouw!
En haar Pluis... geloof niet in toeval.. hij moest daar zijn om haar op te vangen... :(:) voor allen die om haar gaven!

Van iedereen is er 1 iemand die me ontzettend bij is gebleven... Aqua8horse....

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 00:07

Woestein schreef:
Van iedereen is er 1 iemand die me ontzettend bij is gebleven... Aqua8horse....

Jajajaja, ik zat hier net te peinzen hoe ie ook alweer heette!
Geniaal! :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 00:08

Aqua8horse?