Sandrohit schreef:Inderdaad xSogno zoals velen niet weten wat het auteursrecht inhoud snappen ze ook niet dat Bokt hier echt wel aan verdiend en blijkbaar krijg je dit ook niet aan hun verstand.
Wat er bij jullie niet ingaat is dat een en ander exact hetzelfde ligt voor foto´s zonder logo.
Wat is er belangrijker, je eergevoel, regeltjes ("het mag niet") of weet ik het wat, of het feit dat door uitgelicht je foto´s in het topic meer bekeken worden?
Is het niet handiger om gewoon nadelen(wat ik al helemaal niet zie) en voordelen af te wegen?
En of bokt indirect een graantje meepikt door opleuking van de voorpagina is al helemaal niet van belang.
Nogmaals, van mij mogen ze het per direct afschaffen, want het is gewoon absurd dat er zo´n drukte om wordt gemaakt.
Ik zal in elk geval nooit meer een foto topic openen van mensen die ik niet ken.
Dat is in elk geval bereikt met dit topic.
Wat het eigendom betreft, de oorspronkelijke foto, waar de thumbnail direct naar gaat, staat er toch ook? Er is feitelijk alleen gesleuteld aan een mini kopietje.
Als iemand een mini kopie van mijn fiets maakt en daar aan gaat sleutelen, vind ik het best, hoor.