Ik ben heel tevreden over mijn smid, ik heb met hem nog ooit in mijn ponytijd samen op de LRV gereden, zijn vader was toen mijn smid al. DA ben ik super tevreden over, die paar kleine dingetjes die ons huidige paard heeft gehad, was zijn behandeling IMO OK.
En verder vind ik informatie wel nuttig (en leerzaam) om te lezen, immers je bent nooit uitgeleerd, maar jij stelde dat alle info vroeger op Bokt veel nuttiger was en het niveau hoger was. Daar kan ik niet over oordelen, vroeger (hoe lang geleden is vroeger?) zat ik niet op Bokt. Maar ik zie Bokt dan ook meer als tijdverdrijf en niet zozeer om van te leren. Vroeger leerde ik van mijn instructeur/pensionhouder/medestalgenoten/tijdschriften en boeken. Daar is internet bijgekomen, maar niet voor in de plaats.
Internet is sowieso heel fijn om achtergrondinformatie te zoeken, niet alleen m.b.t. paarden, maar een hoop wat op internet staat is ook rotzooi/bullshit. Je moet er uit zien te filteren, wat voor jou nuttig, interessant of informatief is.
Maar volgens mij, ga ik nu weer offtopic.