Electra63 schreef:Bandida,
Ten eerste ging het niet speciaal om een homo, maar om een man in strakke kleding. Sinds wanneer is dit een gevoelig onderwerp? En omdat iemand daar dan gevoelig voor is en mijn humor niet onderschrijft kan diegene dan temmen en wordt ondergetekende gestrafd?
Nouja, geen idee of dat nu onder humor of onder misplaatste humor zou vallen, ik heb het topic niet gevolgd en nu staat het er niet meer
algemeen gesproken lijkt er mij niks mis met mannen in strakke kleding
Citaat:
Ik vraag mij altijd af, hoe mensen zich staande houden in de buitenwereld als ze zich zo snel aangevallen/beledigd voelen? Dit was een topic met volwassenen, BTW geen kindertopic.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook wel eens het idee dat er hier vanuit persoonlijke overtuiging/emotie/religie gemodereerd wordt in plaats van aan de hand van de regels. Net zoals ik ook wel eens het idee heb dat mods zich te veel willen profileren of te hard hun best doen
Citaat:
Onze discussie onderstreept wel de noodzaak van transparantie over wat en waarom iemand gestrafd wordt.

Ik had hierboven al eens iets opgehaald van iemand die voorstelde dat de gebande persoon dat misschien zelf moet kiezen door toestemming te geven aan die transparantie (of niet). Dat lijkt me wel een oplossing.