Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Om het topic een andere kant op te helpen...
nav [FZ] het bespreken van MP advertenties
Ik zou graag zien dat het bespreken van mp advertenties mogelijk wordt (of iig in een paar gevallen)
stef schreef:jaantsje schreef:Mireille
Alle onvrede is op een bepaald moment ontstaan
Niet alle, mijn onvrede heeft nl niks te maken met slimmerik, het verwijderen van berichten, of het banbeleid....
SaskiaStar schreef:stef schreef:Om het topic een andere kant op te helpen...
Ik zou graag zien dat het bespreken van mp advertenties mogelijk wordt (of iig in een paar gevallen)
Ik vindt dat heel goed want persoonlijke vetes kunnen zorgen voor het afbranden van iemand zijn waren (paard of andere zaken maar meestal zal het om paarden draaien denk ik) dus ik vind dat persoonlijk heel begrijpelijk dat het niet mag.
slokkie schreef:@ Bart
Is er een mogelijkheid gebande users tijdelijk, zeg een of twee weken, onder modderation de tijd te geven hun persoonlijke info uit hun profiel te halen en hun posts.
Dwz dat er niet gepost kan, niet gepbt, maar wel getemd op persoonlijke informatie?
En daarvoor één mod aan te stellen?
stef schreef:Om het topic een andere kant op te helpen...
BartVB schreef:@Slokkie; gebande gebruikers kunnen gewoon een mail sturen met een verzoek, daarbij gelden dezelfde regels als voor andere gebruikers. De gebande user weer toegang geven voegt weinig toe aangezien je als gebruiker je berichten maar een beperkte tijd kunt aanpassen en verwijderen.
Heino schreef:Revanches @ [RT-D] duidelijke foto paard die goed 'door de rug' loopt
Wat is de logica achter het sluiten van dit soort verschrikkelijk leerzame topics omdat ze zogenaamd oud zijn??????
Adriana schreef:Wat lees jij wat ik niet lees? Er is nog steeds weinig verheldering. Springert heeft hier een hoop drek over zich heen gekregen, zelfs toen hij niet meer kon reageren werd hij nog door het slijk gehaald. Nog steeds komen er mensen met leugens over hem. Dan is het logisch dat hij zijn topic verwijderd wil zien worden van een forum waar veel negativiteit over hem heerst.
Yamcha schreef:Heino schreef:Revanches @ [RT-D] duidelijke foto paard die goed 'door de rug' loopt
Wat is de logica achter het sluiten van dit soort verschrikkelijk leerzame topics omdat ze zogenaamd oud zijn??????
Dat vond ik ook erg jammer. Zat er aan te denken om de moddie een pb te doen, bedacht me daarna dat dat wss niet zoveel zin zou hebben, maar ik zie dat de kwestie hier nu op tafel komt, dus ga er toch even op in. Ik zag die beide reacties, en wilde daar graag op reageren, en toen ik op plaatsen klikte, zat er een slotje op. Wat jammer was, ik had graag gezien dat het topic nieuw leven ingeblazen werd.
En misschien speelt dit ook wel mee in het steeds opnieuw openen van nieuwe topics over steeds weer hetzelfde onderwerp: de raad om de zoekfunctie te gebruiken slaat dan nergens op, want de oude topics gaan dicht, en de nieuwe blijven open. Als de archieffunctie van Bokt zo belangrijk is, kun je dan neit beter de topics sluiten die steeds over dezelfde vraag gaan, en de oude topics open laten?
Het valt me de laatste tijd vaker op dat er opeens in een oud topic wordt gereageerd. Die persoon heeft dan wel degelijk de zoekfunctie gebruikt, en ook de vraag in het juiste topic gesteld, en dat wordt dan min of meer "afgestraft". Eigenlijk best jammer, ik denk namelijk dat je wildgroei van topics best kunt voorkomen, door die nuttige topics open te laten, en ook toe te staan dat er in gereageerd wordt.
Als een topic ouder dan 2 weken is, mag je alleen een reactie geven die echt iets toevoegt, maar is het niet een idee om dat standaard als regel te stellen? Dan kun je ook strenger modereren op mensen die het niet nodig vinden de laatste (2) pagina's door te lezen, maar gewoon hun mening neerkwakken.
slimmerik schreef:Adriana schreef:Wat lees jij wat ik niet lees? Er is nog steeds weinig verheldering. Springert heeft hier een hoop drek over zich heen gekregen, zelfs toen hij niet meer kon reageren werd hij nog door het slijk gehaald. Nog steeds komen er mensen met leugens over hem. Dan is het logisch dat hij zijn topic verwijderd wil zien worden van een forum waar veel negativiteit over hem heerst.
Dat had ik niet meegekregen. Kan me er nu wel een voorstelling van maken. (ken dat gevoel) Dacht ook dat dat het beleid van bokt was: het niet negatief bespreken van bokkers. Dus dergelijke posten zouden mijn inziens dan verwijderd moeten worden.
slimmerik schreef:@yamca: In dat topic was 3 jaar !!! niet gereageerd. De meeste foto's en filmpjes doen het niet meer. Ik persoonlijk zou een nieuw topic geopend hebben met eventueel een verwijzing naar dat oude topic.
SaskiaStar schreef:Dan moet er wel iemand zijn om te temmen, gaat een beetje moeilijk als je geband ben of als het gebeurt in een HK waar gelijkgestemden zitten.
slimmerik schreef:SaskiaStar schreef:Dan moet er wel iemand zijn om te temmen, gaat een beetje moeilijk als je geband ben of als het gebeurt in een HK waar gelijkgestemden zitten.
Een mailtje naar de webmaster heeft hetzelfde effect als een tem toch? Maar als jij voor hem kunt temmen dan zal het toch ook opgepakt worden ? (hoop ik)