Bokt is niet meer wat bokt geweest is....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:59

Chiqa schreef:
HalloDan schreef:
Tja, ik vind het ook allemaal wel erg strikt hoor! Laatst ook een (topic)advertentie verwijderd van mij bij verzorgpaard gezocht omdat in de eerste regel ik 2 woorden volgens hun in de verkeerde volgorde had gezet (PG en regio) hele advertentie daarom verwijderd die je dan dus opnieuw moet maken. Jammer dat je het niet zoals bij MP zelf kan aanpassen wat je geschreven hebt, dan had ik het gewoon even kunnen veranderen, al vond ik het wel wat overdreven!

Dus één advertentie is verwijderd van je en je vind meteen bokt niet meer wat bokt is geweest?

Zoals je kan lezen: ik vind het ook allemaal wel erg strikt hoor!
Dat is wat er staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:28

HalloDan schreef:
Zoals je kan lezen: ik vind het ook allemaal wel erg strikt hoor!
Dat is wat er staat.

Je reageert anders in een topic waar de sfeer niet meer is wat het is geweest, kan dat niet rijmen met één topicje wat gesloten is, door eigen fout nog wel. :n

Suuskipje

Re: Bokt is niet meer wat bokt geweest is....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:38

Eh chiqa ze gaf slechts een voorbeeld :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:40

Dat begrijp ik, maar is het niet wat overdreven dat de sfeer niet meer is zoals het was door het sluiten van slechts één topic?

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:50

misschien heeft ze nog meer redenen en gaf ze nu slechts 1 voorbeeld, ze hoeft toch niet meteen met een waslijst te komen.

Ik vind het jammer dat er tegenwoordig zoveel regels zijjn, wilde paar maanden geleden een topic op HAW openen en werd gesloten omdat ik erbij moest vermelden wat mn niveau is en wat mn doelen zijn :\ Ik rijd een manegepaard :Y) heb dus niet echt een niveau en rijd voor de lol :?
Is ook slechts 1 voorbeeld hoor, maar tegenwoordig als je ene topic wil openen dan moet je eerst ene kwartier de regeltjes doorlezen voordat je hem daadwerkelijk kan plaatsen.
En stel he je hebt een dekje, een cap en een paar pumps te koop, moet je 3 verschillende EA-topics maken :Y)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:53

Bokt is inderdaad wss niet meer wat het geweest is. Het is groter geworden, er lopen mensen te zieken..... en daar horen dan meer en strengere regels bij.

Daar hebben we mee te dealen. Of we het nu leuk vinden of niet. Maar om te klagen dat men bestraft wordt door slotjes etc omdat men de regels niet gelezen heeft, vind ik een beetje raar.

Die regels doorlezen van het topic waar je gaat posten duurt echt maar 'n minuutje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:55

slimmerik schreef:
Die regels doorlezen van het topic waar je gaat posten duurt echt maar 'n minuutje.

Voor jou misschien wel maar dat wil nog niet zeggen dat het voor een ander ook zo is ;)
Als je alleen maar van je zelf uit gaat zul je een ander nooit begrijpen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:59

Suuskipje schreef:
misschien heeft ze nog meer redenen en gaf ze nu slechts 1 voorbeeld, ze hoeft toch niet meteen met een waslijst te komen.

Daarom was ook mijn vraag;

Chiqa schreef:
Dus één advertentie is verwijderd van je en je vind meteen bokt niet meer wat bokt is geweest?

Lia_ schreef:
Voor jou misschien wel maar dat wil nog niet zeggen dat het voor een ander ook zo is ;)
Als je alleen maar van je zelf uit gaat zul je een ander nooit begrijpen...

Nee dat is duidelijk.....mensen die klagen en zelf geen steentje bijdragen kom je overal wel tegen.

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:00

Chiqa, wat voor steentjes draag jij dan bij?

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:00

slimmerik schreef:
Bokt is inderdaad wss niet meer wat het geweest is. Het is groter geworden, er lopen mensen te zieken..... en daar horen dan meer en strengere regels bij.

Daar hebben we mee te dealen. Of we het nu leuk vinden of niet. Maar om te klagen dat men bestraft wordt door slotjes etc omdat men de regels niet gelezen heeft, vind ik een beetje raar.

Neem HAW nou.
Eerst lees je dit door:
[RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008
Dan zie je dat ze vragen om niveau en waar je mee bezig bent en dan kan je meer lezen erover:
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:FAQ_HAW#Ho ... _dat_nodig

Ga je weer terug naar het artikel om het verder te lezen
Wordt je verwezen naar de algemene regel, dan lees je die ook maar even door
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels

Dan lees je hier nog hoe je mag reageren in HAW
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:FAQ_HAW#Ho ... ren_op_HAW
En dan heb je ook nog de FAQ
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:FAQ_HAW

Volgens mij ben je dan écht wel een kwartier bezig.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:01

@ Chiqa volgens mij begrijp je mijn post niet..
Ik zei dat ze nu met 1 voorbeeld kwam, moet ze er dan eerst 10 noemen om in dit topic te mogen posten?

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:02

Dat was ik ook al tegen gekomen, Suus kipje. Ik vond het best een kastje naar de muur verhaal.

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:02

Suuskipje schreef:
Ik zei dat ze nu met 1 voorbeeld kwam, moet ze er dan eerst 10 noemen om in dit topic te mogen posten?

Dat van die tien posts, staat nergens in de forumregels :o

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:05

k heb nog nooit zo'n zeik forum mee gemaakt er zijn zoveel regels niet normaal,erg jammer maar irriteer me er ook erg aan,dus je bent niet de enige
Sharmila schreef:
Het gezellige is er vanaf...... Gister heb ik bijvoorbeeld in een topic bij horses at work neergezet dat iemand een gave jas aan had. Reactie wordt verwijderd, mag niet. Ik mag alleen wat over haar rijkunsten zeggen. Ik vind het een belachelijke regel.

Dus voorbeeld: als ik had gezegd. Goh meid houd eens op met dat rukzebekken en wat een leuke jas heb je aan. Dan mag dat wel. Ik vond het heel krom.... Meisje was niet aan het rukzebekken overigens. Ze reed keurig in mijn ogen, maar dat terzijde. Misschien had ik dat erbij moeten zetten. Goh meid was rijd je keurig en wat heb je een leuke jas aan. Was dan mijn reactie wel blijven staan??????????

Nee tegenwoordig moet ik eerst de regels doorlezen, omdat anders mijn reactie weggehaald wordt! Ik word er dood en doodziek van. Waar is die gezellige open sfeer??? Tegenwoordig krijg je een standaard mailtje van een mod. Het is duidelijk een standaard tekst, want hij was niet 100% toepasbaar op mijn reactie.

Een tijd geleden heb ik ook wat dingetjes te koop gezet. Wat dingen van mijn paard en daar had ik ook mijn sporen bijgezet. Ik had behoorlijk wat leuke reacties. Dagje later kijk ik. Topic weg, en een standaard pbtje in mijn box. Het topic mocht niet want er staan sporen bij. Ik mocht alleen spullen voor paarden aanbieden. Wat een overtrokken gedoe.
Nee ik had een heel nieuw topic moeten openen voor 1 paar sporen van nog geen 5 euro. Dat vind ik nou nutteloos!

Nog meer mensen die dit zat zijn? Reageer ik overtrokken? Ben ik de enige die zich hier aan irriteert? Ik heb het idee dat wel alleen nog maar voorgekauwde dingen mogen zeggen. Het verandert hier langszaam in een dictatuur. Heel jammer.

Ben benieuwd of dit topic wel blijft staan. Anders bewijst dat alleen maar mijn opmerking over het dictatuurbewind hier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:05

Suuskipje schreef:

Nee was bij wijze van natuurlijk, ik kan mij namelijk niet voorstellen als er één topic van mij verwijderd wordt dat de sfeer dan op bokt niet meer is zoals het was geweest, zou mijn eigen fout zijn en weer vrolijk verder gaan waar ik was gebleven.
Foutje maken is menselijk maar heeft imo niets met de sfeer op bokt te maken, daar zijn veel meer dingen voor nodig.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:06

Als je post op bokt ga je akkoord met de regels. Dat doe je ook als je je in het verkeer begeeft of aan de maatschappij deel neemt. Als je je niet aan de regels houdt en je wordt betrapt moet je de gevolgen dragen. Of je de regels nu kent of niet maakt niet uit.

Als dan je beboet wordt Als je post op bokt ga je akkoord met de regels. Dat doe je ook als je je in het verkeer begeeft of aan de maatschappij deel neemt. Als je je niet aan de regels houdt en je wordt betrapt moet je de gevolgen dragen. Of je de regels nu kent of niet maakt niet uit.

Als je dan beboet wordt (op bokt enkel en alleen met slotje)Als je post op bokt ga je akkoord met de regels. Dat doe je ook als je je in het verkeer begeeft of aan de maatschappij deel neemt. Als je je niet aan de regels houdt en je wordt betrapt moet je de gevolgen dragen. Of je de regels nu kent of niet maakt niet uit.

Als je dan beboet wordt (op bokt alleen met een slotje) moet je de gevolgen gewoon dragen. Of je de regels nu wel of niet kende. Boetes helpen het beste. Want alleen een ezel stoot zich toch meerdere keren=
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 10-09-10 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:06

Maar waar zie jij dan dat zij voind dat de sfeer weg is omdat 1 topic van haar verwijderd is?
Volgens mij gaf ze nogmaals alleen een voorbeeld..

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:07

slimmerik schreef:
Als je post op bokt ga je akkoord met de regels. Dat doe je ook als je je in het verkeer begeeft of aan de maatschappij deel neemt. Als je je niet aan de regels houdt en je wordt betrapt moet je de gevolgen dragen. Of je de regels nu kent of niet maakt niet uit.

Als dan je beboet wordt Als je post op bokt ga je akkoord met de regels. Dat doe je ook als je je in het verkeer begeeft of aan de maatschappij deel neemt. Als je je niet aan de regels houdt en je wordt betrapt moet je de gevolgen dragen. Of je de regels nu kent of niet maakt niet uit.

Als je dan beboet wordt (op bokt enkel en alleen met slotje)Als je post op bokt ga je akkoord met de regels. Dat doe je ook als je je in het verkeer begeeft of aan de maatschappij deel neemt. Als je je niet aan de regels houdt en je wordt betrapt moet je de gevolgen dragen. Of je de regels nu kent of niet maakt niet uit.

Als je dan beboet wordt (op bokt alleen met een slotje) moet je de gevolgen gewoon dragen. Of je de regels nu wel of niet kende. Boetes helpen het beste. Want alleen een ezel stoot zich toch meerdere keren=

Volgens mij gaat er serieus iets fout met je post :Y)

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:08

slimmerik schreef:

Probleempje? Herhaal je jezelf altijd zo vaak?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:10

Haha, had ernstige problemen met mijn toetsenbord. CTRL + Shift hebben ondertussen het verholpen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:12

Suuskipje schreef:
Maar waar zie jij dan dat zij voind dat de sfeer weg is omdat 1 topic van haar verwijderd is?
Volgens mij gaf ze nogmaals alleen een voorbeeld..

Zoals ik al zei;

Chiqa schreef:
Je reageert anders in een topic waar de sfeer niet meer is wat het is geweest,

Checkt de titel van dit topic ;)
Verder en ik met je eens dat er wel enorm veel topics zijn die je door moet spitten voordat je een advertentie plaatst. Maar dan is het nog aan jezelf om hier moeite voor te doen of niet, volgt er een slotje is dat jammer maar verder niets.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:12

Hier de juiste post:

Als je dan beboet wordt (op bokt alleen met een slotje) moet je de gevolgen gewoon dragen. Of je de regels nu wel of niet kende. Boetes helpen het beste. Want alleen een ezel stoot zich toch meerdere keren?

Sophietje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:14

Ik vind aan de ene kant wel want bokt is groot en zitten ook mensen op die het verzieken
Maar aan de andere kant zijn sommige dingen wel heel streng
Bij HAW als je bijv Super leuk paard , veel succes op schrijf dan word het weg gehaald maar het is ook wel een keer leuk op te horen hoe leuk je paard is !!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:17

Sophietje12 schreef:
Ik vind aan de ene kant wel want bokt is groot en zitten ook mensen op die het verzieken
Bij HAW als je bijv Super leuk paard , veel succes op schrijf dan word het weg gehaald maar het is ook wel een keer leuk op te horen hoe leuk je paard is !!!

De vermelding super leuk paard mag gerust volgens mij maar dan wel onderbouwd.

Sophietje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 22:25

slimmerik schreef:
Sophietje12 schreef:

De vermelding super leuk paard mag gerust volgens mij maar dan wel onderbouwd.

Nou bij mij word het altijd verwijderd met daarbij dat ik niet genoeg opbouwend commentaar geef