k heb nog nooit zo'n zeik forum mee gemaakt er zijn zoveel regels niet normaal,erg jammer maar irriteer me er ook erg aan,dus je bent niet de enigeSharmila schreef:Het gezellige is er vanaf...... Gister heb ik bijvoorbeeld in een topic bij horses at work neergezet dat iemand een gave jas aan had. Reactie wordt verwijderd, mag niet. Ik mag alleen wat over haar rijkunsten zeggen. Ik vind het een belachelijke regel.
Dus voorbeeld: als ik had gezegd. Goh meid houd eens op met dat rukzebekken en wat een leuke jas heb je aan. Dan mag dat wel. Ik vond het heel krom.... Meisje was niet aan het rukzebekken overigens. Ze reed keurig in mijn ogen, maar dat terzijde. Misschien had ik dat erbij moeten zetten. Goh meid was rijd je keurig en wat heb je een leuke jas aan. Was dan mijn reactie wel blijven staan??????????
Nee tegenwoordig moet ik eerst de regels doorlezen, omdat anders mijn reactie weggehaald wordt! Ik word er dood en doodziek van. Waar is die gezellige open sfeer??? Tegenwoordig krijg je een standaard mailtje van een mod. Het is duidelijk een standaard tekst, want hij was niet 100% toepasbaar op mijn reactie.
Een tijd geleden heb ik ook wat dingetjes te koop gezet. Wat dingen van mijn paard en daar had ik ook mijn sporen bijgezet. Ik had behoorlijk wat leuke reacties. Dagje later kijk ik. Topic weg, en een standaard pbtje in mijn box. Het topic mocht niet want er staan sporen bij. Ik mocht alleen spullen voor paarden aanbieden. Wat een overtrokken gedoe.
Nee ik had een heel nieuw topic moeten openen voor 1 paar sporen van nog geen 5 euro. Dat vind ik nou nutteloos!
Nog meer mensen die dit zat zijn? Reageer ik overtrokken? Ben ik de enige die zich hier aan irriteert? Ik heb het idee dat wel alleen nog maar voorgekauwde dingen mogen zeggen. Het verandert hier langszaam in een dictatuur. Heel jammer.
Ben benieuwd of dit topic wel blijft staan. Anders bewijst dat alleen maar mijn opmerking over het dictatuurbewind hier.