Mas schreef:Jeeh, nog een groentje, ik voelde me al enigzins alleen in deze zwarte menigte Tot 10 over 9 (10 over 8 bij jullie ). Daarna ga ik naar een pub om voetbal te kijken
Pebble schreef:Wendel schreef:Betrapt jij hebt hem ookgelezen Wat gelezen?De spoiler van een groentje
Pebble schreef:love_western schreef:haha ik bedenk me net iets maar dat mogen de kleurlingen niet weten PB MIJ En mij
Damn weer 17 pagina's bij moeten lezen sinds 17.15, doe es rustig jullieHebben jullie Mas nu al gestalkt met PB'S?
[quote="Iris82Hahahah, zie je nou wel! Ik wist het wel! Bang dat er iets aan je neus voorbij gaat. [/quote]Klopt ik ben niet nieuwsschierig, maar ik wil graag alles weten. En nee dat is geen nieuw nieuws
lovesfacheux schreef: De groentjes gaan over de pb slijmen Doen we de hele dag al....Heb Rock al een goed aanbod gedaan maar daar wilde ze niet op ingaan
A_lette schreef:lovesfacheux schreef: De groentjes gaan over de pb slijmen Doen we de hele dag al....Heb Rock al een goed aanbod gedaan maar daar wilde ze niet op ingaan Tsss stoute groentjes
[qu="lovesfacheux"]Pebble schreef:love_western schreef:haha ik bedenk me net iets maar dat mogen de kleurlingen niet weten PB MIJ En mij [/quote]en mij
Pebble schreef:lovesfacheux schreef:Jup ik heb 1 pb naar Mas gestuurd Met wat erin? Iets heel interesants Zonder geinen; Of ze al veel pb's had
A_lette schreef:lovesfacheux schreef: De groentjes gaan over de pb slijmen Doen we de hele dag al....Heb Rock al een goed aanbod gedaan maar daar wilde ze niet op ingaan "Als je het me vertelt ban ik je niet" is géén goed aanbod
Rock schreef:A_lette schreef:Doen we de hele dag al....Heb Rock al een goed aanbod gedaan maar daar wilde ze niet op ingaan "Als je het me vertelt ban ik je niet" is géén goed aanbod Machtsmisbruik