"Vergeten" Bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: "Vergeten" Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:16

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:17

ManonR_ schreef:
Dat meisje met die pony (Romeo) die zo ongelofelijk goed kon springen en verkocht is naar Zweden/Noorwegen. Ze maakte ook vaak filmjes van haar pony dat ze gingen springen.

Haaaaaaai :Y)

Ja ik leef nog wel ergens maar jammer genoeg niet meer in de paardensport. Is alweer 4 jaar geleden denk ik, dat ik over de onmogelijkste hindernissen vloog haha, met Romeo & Rose.
Jammer genoeg heb ik afgelopen jaar Denemarken gemaild, en te horen gekregen dat Room is ingeslapen. Vanaf het moment dat hij daar was kreeg hij ernstige allergiëen, na een (mislukte) operatie ging het fout. Hij kon bijna niet meer ademen, en inspanning was onmogelijk voor hem. Na lange behandelingen hebben ze uiteindelijk besloten om hem te laten gaan, en hem te verlossen. Uiteraard heel moeilijk om te horen, denk dat iedereen die toen beetje mijn topic volgde wist dat Roomie echt mijn maatje was.

Roos staat nog steeds ergens in Frankrijk, doet nog steeds haar eigenwijze ding (=weigeren bereden te worden en alleen maar eten en bitchen naar andere paarden) en heeft het volgens mij wel goed.

Wat betreft mij, zoals Alette al zei heb ik rond mn 15de te horen gekregen dat ik chronisch ziek ben. Topsport, of iig serieuze paardensport zit er niet meer in. Is ook onmogelijk met de hoeveelheid die ik in het ziekenhuis doorbreng en de regelmatige opnamens. Afgezien daarvan gaat alles goed haha, ik ben nog steeds op bokt te vinden, maar jammer genoeg niet meer in de paardensport. Mis vooral het cross-werk echt enorm, kijk uit naar het moment dat het seizoen weer begint haha, kan ik weer wedstrijden afstruinen. Jammer genoeg te voet, en niet meer met Roomie onder me.
Afgezien daarvan overleed 2 jaar geleden m'n vader, wat dingen ook heeft veranderd. Vroeger was het geen probleem om een weekend weg te zijn, overal heen te rijden, met een moeder die altijd voor me klaar stond. Jammer genoeg zijn dingen anders nu..

Lief overigs dat er nog mensen zijn die mn naam herinneren, ergggg leuk om te lezen!
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 17-12-09 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:17

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:18

Goh, dat heb ik ook gemist. Ze crosste ook fanatiek, heb nog wel samen met haar getraind.

:wave: Maartje! Wat een verhaal joh, wat balen voor je! Mss zie ik je van het voorjaar dan wel op wedstrijd, kletsen we echt bij.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:19

Lielle schreef:
Goh, dat heb ik ook gemist. Ze crosste ook fanatiek, heb nog wel samen met haar getraind.

:wave: Maartje! Wat een verhaal joh, wat balen voor je! Mss zie ik je van het voorjaar dan wel op wedstrijd, kletsen we echt bij.

jaaaaaa doen we! Etten-leur en/of Chaam staan op de planning. En eigenlijk wel alle wedstrijden haha, even kijken in hoeverre het allemaal haalbaar is!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:22

Ik heb ze alletwee op de planning, op beide weekenden (heb een B en 2 L paarden nu) dus dat zou moeten lukken :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:30

Siets schreef:
Jij moet Delano volgens mij ook nog wel kennen. Ik bedacht me vanochtend ineens hoe hij hier op bokt heette: Racekees :D

Vaagjes zegt het me wel wat, haha. :')

Maartje heb ik geloof ik nog op hyves/msn, dus die zie ik ook wel eens voorbij piepen.

@MC: we moeten elkaar gewoon vaker tegenkomen. :))

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:32

Roosch schreef:
Siets schreef:
Jij moet Delano volgens mij ook nog wel kennen. Ik bedacht me vanochtend ineens hoe hij hier op bokt heette: Racekees :D

Vaagjes zegt het me wel wat, haha. :')

Maartje heb ik geloof ik nog op hyves/msn, dus die zie ik ook wel eens voorbij piepen.

@MC: we moeten elkaar gewoon vaker tegenkomen. :))

haha klopt, een keer toegevoegd na een meeting in Den Bosch geloof ik. Lang lang lang geleden ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:33

Oooh, da's echt al lang geleden ja, haha.
Normaal verwijder ik iedereen van Bokt weer, maar jij hebt blijkbaar indruk achter gelaten. :')

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 14:48

randie schreef:
en Quellian? is die er nog? Dat is / was ook wel een pittige

:D :D :D

Inderdaad zoals Cyntje zegt: alive & kicking (dat laatste geldt vooral wat er in mij gebeurt) :D
En nee Russell, de beeb moet nog ff *zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 15:11

Ow sterkte meid, nog effekes dan..laatste loodjes.. :(:)

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:03

Gwen schreef:
Hé, is Kaminka er niet meer? Zij hoorde er voor mijn gevoel echt bij :j .

Nee, haar heb ik helaas, helaas op 28 april in moeten laten slapen. |(

Dus Romkabouter hangt hier nog wel rond, grappig, ik zie hem nooit meer ergens, waarschijnlijk lees ik de verkeerde topics. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:07

Van Romkabouter heb ik al jaren geen post gezien...vreemd..misschien HK?

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 16:17

Heftig maartje, ik ken je naam nog van toen maar ik heb het verhaal niet echt gevolgd. Ik kan verstaan dat het moeilijk ligt om nog over je oude vriendjes te horen. :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 17:56

Ik kan me de topics van 'ikenindi' nog herinneren, die zie ik nu ook nergens meer..
Of is deze al genoemd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 18:20

russel schreef:
Van Romkabouter heb ik al jaren geen post gezien...vreemd..misschien HK?

Is nog gewoon actief;

http://www.bokt.nl/forums/search.php?ke ... mit=Zoeken

daNiielle_ schreef:
Ik kan me de topics van 'ikenindi' nog herinneren, die zie ik nu ook nergens meer..
Of is deze al genoemd?

Sjonge topic van 23 pagina's lang en niet even een klein stukje gelezen?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 18:48

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 18:49

Russel! Jou kwam ik voorheen ook echt overal tegen, maar nu ook nooit meer.

Maartje wat jammer van Romeo en je eigen gezondheid. Je was altijd zo gek met je beestjes!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 19:14

daNiielle_ schreef:
Of is deze al genoemd?

is idd al genoemd

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 19:32

:wave:
Ik hoorde dat mijn naam hier voorbij is gekomen, leuk. Met mij gaat alles goed hoor, net als een stel anderen 'van toen' zit ik tegenwoordig op een ander forum en kom ik hier nog maar sporadisch.
Gebruik bokt nog wel als infobron maar niet meer echt voor de sociale contacten.
Tegenwoordig heb ik m'n eigen KWPN merrie Ninthe en ze is drachtig van een Frederiksborger dus als alles goed gaat volgend jaar een veulentje :+ En ik ben 5 jaar geleden naar Zwolle verhuisd en sinds juni weer terug in Drenthe. Woon nu tijdelijk in een leuke boerderij en heb weer een leen-Fjord bij huis, weer een soort IJsco, voor degenen die die naam nog kennen. Dit is dan Punky, maar er zijn veel overeenkomsten (gunstig en ongunstig :D ).

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 19:45

hey cody,
ik was het idd die jou noemde...
leuk dat je weer terug bent in drenthe maar dan mag je dat natuurlijk wel gaan veranderen in je profiel ;)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:14

weet je, ik zou wel eens een update willen hebben van alle legale schaduwaccounts...........

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:21

Ik ken meerdere mensen die twee accounts hebben inderdaad. :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:25

Hihi jij van de legale, ik van de illegale! ;-) Maartje! Wat omwijs gaaf dat we wat van je horen! Jij hoort wat mij betreft ook echt in het lijstje thuis!! Jij bent echt een van de eerste die ik serieus volgde! Ik genoot zo van jouw topics! :-)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 20:33

SANEX met BonBassie en Tom! :)