Karl66 schreef:Als wij kunnen bemiddelen, dan doen we dat. Loopt die bemiddeling niet naar tevredenheid en wordt er een bokker geband, dan adviseren we dan andere partij ook om aangifte te doen.
Het klopt dus dat er manieren zijn te verzinnen om de tegenpartij te bedonderen zonder een ban op te lopen omdat het voor ons niet te bewijzen is. Ik zou dat ook liever anders zien, maar helaas zijn onze mogelijkheden op zo'n moment ook beperkt. Aan de andere kant is het wel zo dat je als bokker volop de kans krijgt om de ontstane problemen op te lossen voordat er naar een BOT gegrepen wordt. Het gaan dan ook echt om mensen die het niet op willen lossen. Mensen hebben er echt invloed op en ik denk dat je dan achteraf ook niet moet gaan klagen als je wel een BOT krijgt.
Wederom duidelijk, bedankt.
Ergens kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat iemand die echt onschuldig is geen zin heeft in hoor/wederverhoor. Denk dat ik persoonlijk dan ook wel zoiets zou hebben van doe maar aangifte dan vechten we het wel voor de rechtbank uit.
Maar ik heb ook nooit eerder begrepen dat je verplicht was om op pb's van het beheer te reageren en om eerlijk te zijn overkomt het mij regelmatig dat ik pas na tijden doorheb dat er een pb in mijn inbox staat.
Als mensen het echt niet oplossen snap ik dat jullie een straf uitdelen, of dat zo'n zware straf moet zijn als een BOT betwijfel ik nog steeds. Maar het mag duidelijk zijn dat mij voorkeur ligt bij: EA op eigen verantwoording.