Vooral de ban jezelf knop is ideaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Onderwerp bericht: Re: Nieuwe versie van de forumsoftware
xMariekee schreef:Eline schreef:Mag ik vragen waarom iedereen zoveel bladzijdes aan het verwijderen is? In principe hadden wij de functie vooral bedoeld om de 'topics die je niet meer wilt zien' bij je eigen berichten (dus een informatief topic wat een HK topic is geworden bijvoorbeeld) eruit te halen namelijk
Ik vind het wel handig om alleen de topics nog te hebben staan waar je ook echt nog gaat posten of wat aan hebt..
BartVB schreef:Bokt was vanavond idd even traag, was mijn schuld
[FZ] Dienstmededeling; Bokt eerder vanavond erg traag
Probleem met nieuwe PBs is bekend, het is ook bekend dat mensen heel slecht lezenHet is iig zo dat die berichten niet kwijt zijn, ze zijn alleen (nog) niet zichbaar. Ik ben aan het kijken wat er precies fout gaat.
Maya schreef:chantalvdv schreef:Misschien is de vraag al geweest, maar kan je alleen via dit topic jezelf bannen, of kun je er ook via het gebruikerspaneel komen??
Voorlopig wel. Moet eerst nog verder getest worden.
WiskyBokjes : Zie de beginpost, dus door op het belletje te klikken of nog eens om het weg te halen.
Magda_90 : ik denk dat het aan jouw pc ligt.
Jottum : enkele banners draaien op google-ads. Is ip geen virus.
Pharagirlke : via je gebruikerspaneel.
Provielviews : kan je idd niet zelf kunstmatig omhoog halen door steeds te kijken.
Naomi_Azzet / Sjanie : begrijp niet geheel wat jullie bedoelen? Rechtsboven zit een zoekfunctie? Via daar kan je toch gewoon zoeken.
SusanW : Je kan ook geheel bovenin in je browser kijken? Daar zie je ook de titel normaal gezien staan. Dus zeg maar de bovenste balk waar ook minimaliseer / verkleinen / sluiten zit.
Profielkaartje is idd niet voor iedereen zichtbaar. Wordt aan gewerkt.
Nouks : vermoedelijk vanwege hoge hoeveelheid bokkers / overbelasting doordat zoveel mensen oude berichten uit de database uit hun eigen berichten aan het knikkeren zijn.
sjanie schreef:Maya schreef:Naomi_Azzet / Sjanie : begrijp niet geheel wat jullie bedoelen? Rechtsboven zit een zoekfunctie? Via daar kan je toch gewoon zoeken.
Ja...dat klopt maar vroeger zat daar een balkje waar je specifiek kon zoeken op een gebruikersnaam en dan kreeg je alle berichten van een gebruiker gewoon onder elkaar. En als je in de balkje wat jij bedoelt een gebruikersnaam intikt krijg je alle berichten waarin die naam voorkomt.