Love__Anouk schreef:Een week.. Dan komen er nog véél topics, als het telkens zo hard gaat..
Hahaha jaa!
En dan zitten we ons leven nog meer hier te lijden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Love__Anouk schreef:Een week.. Dan komen er nog véél topics, als het telkens zo hard gaat..
Edda schreef:Leentje de superspammer
NieneWiep schreef:Het valt tenminste op..Djiez, jullie kunnen ook overdrijven hoor, Leentje1 en Love_Anouk.
NieneWiep schreef:Edda schreef:Leentje de superspammer
Joo Escha. Hoe gaat het met de stemmen?
Perzik schreef:Love__Anouk schreef:Een week.. Dan komen er nog véél topics, als het telkens zo hard gaat..
Hahaha jaa!
En dan zitten we ons leven nog meer hier te lijden!
Love__Anouk schreef:NieneWiep schreef:Het valt tenminste op..Djiez, jullie kunnen ook overdrijven hoor, Leentje1 en Love_Anouk.
Edda schreef:Jaa we hebben er al een paar 1000 erbij hoor
Tieneke schreef:En ze zijn erachter gekomen dat jij een zij bentOf heb je dat nog meegekregen?
Perzik schreef:Ik krijg een muis-armIk krijg hier nog scrollvinger, word dat nog vergoed?
Love__Anouk schreef:Wil je een betere baan? Stem op onze banaan!
Met Sjoert als mid, geen verdere Sh*t!
Laat jij je banaan ook nooit meer gaan? Stem voor Sjoert!
Myukii schreef:Dan win je ook geen shoot he..Hmm. Zit net ff na te denken. Waarom willen we allemaal zo graag dat iedereen op Sjoert, Apple, Fairie, blablablabla stemt?
Het is geen wedstrijd, en hoe minder gebruikers per mod, hoe beter het juist is toch? Heb je zelf straks een modje voor je alleen..
Dus.. : Stem vooral niet op sjoert en apple!
Love__Anouk schreef:Perzik schreef:Ik krijg een muis-armIk krijg hier nog scrollvinger, word dat nog vergoed?
Oscar schreef:Uhhh, ja, daar heb ik nog iets van gelezen
Ik heb zelfs aangeboden om lesbisch te worden, als dat tenminste meer stemmen op gaat leveren.
Alles voor de kiezer he?