Edda schreef:Niezzz schreef:Ja,zeggen waar jullie voor staan, het is namelijk een dode boel heir.
Zonder Fairie geen mooie sprookjes voor het slapen gaan!
Neeh, heb ook liever een lekkere man voor het slapen gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Edda schreef:Niezzz schreef:Ja,zeggen waar jullie voor staan, het is namelijk een dode boel heir.
Perzik schreef:Justy en Urielle!
Zijn het topteam!
Myukii schreef:Sjoert en AppleLove__Anouk schreef:Súper. En het komt bij mij nog goed uit ook
Wat krijg jij als advies dan?
Love__Anouk schreef:Een moeilijk vraagstuk..
Ben jij ook zo nieuwgierig, wie er gaat winnen.. Als je het niet wilt weten, moet je gauw doorscrollen. En anders moet je vooral blijven lezen. Het is niet zo moeilijk, je hoeft alleen maar de lettertjes te husselen. Allereest, de winnende mod:
LPAPE
En dan nu de winnende Mid:
TSOREJ
Denkt u het goede antwoord te weten? Bel dan naar 0900-0001..
Love__Anouk schreef:Myukii schreef:Sjoert en Apple
Wat krijg jij als advies dan?
Edda schreef:Wie is volgens jou de winnaar dan.. Je moet het wel wetenLove__Anouk schreef:Een moeilijk vraagstuk..
Ben jij ook zo nieuwgierig, wie er gaat winnen.. Als je het niet wilt weten, moet je gauw doorscrollen. En anders moet je vooral blijven lezen. Het is niet zo moeilijk, je hoeft alleen maar de lettertjes te husselen. Allereest, de winnende mod:
LPAPE
En dan nu de winnende Mid:
TSOREJ
Denkt u het goede antwoord te weten? Bel dan naar 0900-0001..
Ik bel wel.. maar niemand pakt op
Myukii schreef:Love__Anouk schreef:Sjoert en Apple
Love__Anouk schreef:Wie is volgens jou de winnaar dan.. Je moet het wel weten
kinuh schreef:Perzik schreef:Justy en Urielle!
Zijn het topteam!
Jaa, met jou kan ik praten
Oscar schreef:Oeh, ik heb geloof ik een stuk of 110 pagina's gemist..... kan iemand even een samenvatting geven?
Oscar schreef:Oeh, ik heb geloof ik een stuk of 110 pagina's gemist..... kan iemand even een samenvatting geven?
Nashke schreef:Niezzz schreef:
NOG ZO EENTJE
Alstublief![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lpxoomyF ... ed&search=
Kijk en geniet
Edda schreef:Dat komt helaas niet overeen met de letters.. LPAPELove__Anouk schreef:Wie is volgens jou de winnaar dan.. Je moet het wel weten
Fairie natuurlijk