Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blue_Eyes schreef:Ik vraag me nou toch af wat jij ervan vindt Tita, dat ik met mijn 68 kilo op mijn klassiek type haf van 1.50 ga zitten... Want ja, het is een haf, maar hij is ook grof zat van bouw. Uit houw vorige post begrijp ik dat jij het niet vindt kunnen, zelf vind ik het echt niet te gek, hij kan het prima hebben.
Zoe_Simba schreef:en dan ook nog is durfen te zeggen dat de DA Liegt want die wil mischien wel niemand kwetsen en tja die andere deskundigen hebben het ook fout MAAR, zo'n schema'tje die jou en je paard nog nooit in het echt hebben gezien nee die geloven we hoor NO mather what !!!
Zoe_Simba schreef:dan kunnen er nog maar weinig mensen op pony's die langer zijn dan 1.68 want dan moet je voor gezond gewicht min 60 hebben ..
lijkt me sterk.. maargoed.
BitchyWitchy schreef:*bestelt enorm stokbroodje kip/kerriesalade en volgt deze discussie vanaf de zijlijn.....*
Zoe_Simba schreef:Ik rijd trouwens op een New-forest D pony met mn 70 Kilo en die loopt bij mij veel beter dan bij bijv. mijn vriendin iets lager niveau en die weegt 50 Kilo .. als zij bijv wil gaan springen weigert ze alleen met mij springt ze alles .. ( spring eigenlijk nooit veel omdat ik dat wel belastend vind .. )
maar ook qua dressuur .. en die pony heeft ook nog nooit aan der rug gehad rijd er al 6 jaar ..
jasmijn78 schreef:Nee, dat zegt ze volgens mij niet, maar wel dat het per geval bekeken moet worden en niet meteen *Jij bent veel te dik!* roepen!Zoe_Simba schreef:en dan ook nog is durfen te zeggen dat de DA Liegt want die wil mischien wel niemand kwetsen en tja die andere deskundigen hebben het ook fout MAAR, zo'n schema'tje die jou en je paard nog nooit in het echt hebben gezien nee die geloven we hoor NO mather what !!!Zoe_Simba schreef:dan kunnen er nog maar weinig mensen op pony's die langer zijn dan 1.68 want dan moet je voor gezond gewicht min 60 hebben ..
lijkt me sterk.. maargoed.
Zeg jij hier soms dat de DA van tita liegt? Hoe durf je!!!!
Zoe_Simba schreef:Maar ik weet natuurlijk ook niet de geschiedenis van haar pony ..
tita schreef:BitchyWitchy schreef:*bestelt enorm stokbroodje kip/kerriesalade en volgt deze discussie vanaf de zijlijn.....*
mag ik hapje mee-eten zit toch wel mayo op he