VivaLaVida schreef:kleinelinda schreef:ik heb alweer een ow te pakkken 6 maand voorwaardelijk hahaa
nou joepie het is maar waar je blij om bent.
Vraag me echt af wat mensen als jij uberhaupt op bokt doen..
Nou nou, waarom zo'n aanval??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VivaLaVida schreef:kleinelinda schreef:ik heb alweer een ow te pakkken 6 maand voorwaardelijk hahaa
nou joepie het is maar waar je blij om bent.
Vraag me echt af wat mensen als jij uberhaupt op bokt doen..
VivaLaVida schreef:Omdat het gewoon hartstikke kinderachtig is dat je dat vol trots gaat vertellen hier... We zijn toch geen 5 meer???
Ilzas schreef:Prrrr schreef:Maar daarmee wordt ook duidelijk waar de vergelijking met Theo van Gogh mank gaat: ik zie op Bokt maar weinig wat zinnig is in een democratische samenleving. En daarmee wordt de weging van je grondrechten anders.
Dat vind jij. Dat vind ik niet. Ik vind vrijheid van meningsuiting altijd en overal zinnig. En het recht om je uit te drukken hoe je wilt, heeft niets te maken met de zinnigheid ervan. En hoe zinnig was het van Theo van Gogh om moslims te betitelen als "geitenn*kers"? Ook weinig zinnig en constructief, of wel?
Perrokai schreef:Prrr, ik heb niet gestudeerd helaas maar is kritiek niet gewoon kritiek ? En is het niet aan de persoon of groep zelf hoe ze het opvatten, positief of negatief ? Er zijn namelijk zat mensen die alle kritiek als negatief ervaren i.p.v. kritiek postitief te ervaren en er wat mee te doen voor zover mogelijk om te komen tot een beter persoon, betere ruiter, betere regels etc. ? Of moeten we nu eerst nog een cursus gaan volgen om onderscheid te kunnen maken in positieve en negatieve kritiek zoals:
Ehm, je zit niet goed of Ehm, je zou best beter kunnen zitten.
Gaat dat niet wat ver voor ons simpele mensen en gaat de lol er dan niet heel snel af als je alles op een weegschaaltje moet gaan leggen ?
Perrokai schreef:Dat bedoel ik nou, als ik ergens een topic binnenval zonder iets constructiefs bij te dragen en begin iedereen daar gewoon zeikerds te noemen dan wordt dat dus niet door de mods geaccepteerd en zou ik een OW voor kunnen krijgen.....
Perrokai schreef:Dat bedoel ik nou, als ik ergens een topic binnenval zonder iets constructiefs bij te dragen en begin iedereen daar gewoon zeikerds te noemen dan wordt dat dus niet door de mods geaccepteerd en zou ik een OW voor kunnen krijgen.....
Tallie_Ho schreef:hopla schreef:Er zijn er die zeuren om te zeuren.
En er zijn ook mensen die zeuren dat een ander zeurt en daarmee zelf ook een zeur zijn
Perrokai schreef:Sorry Hopla, noem mij maar 1 Topic aan waar ik aan het zeuren ben over bokt ?? Altijd dezelfde groep ? En je noemt ons zeikerds? Wat doe je hier dan ? Ons voor zeikerds uitmaken en verder niets bijdragen aan de discussie, nu zou ik dan moeten temmen eigenlijk wat jij Chiqa.
Noah2006 schreef:Daar heb je ook gelijk in Perrokai, dat zijn de rotte appels die er helaas tussen zitten en het verpesten voor ons allemaal.
Noah2006 schreef:Ik denk dat het grootste probleem is op fora en in chatboxen e.d. dat je nooit de toon van iemands bericht kan zien.
Perrokai schreef:Chiqa sorry hoor je begrijpt het niet, als ik íedereen zeikerds noem krijg ik daar last mee en zeker als ik me niet verdiep in een Topic een beetje begin te blaten over niets en feitelijk mensen zeikerds ga noemen. Het is niet zo dat ik dat Hopla kwalijk neem of er ook maar een seconde wakker over lig maar het is HET bewijs voor meten met twee maten. Dat is het verhaal en Hopla levert het bewijs ervoor. Verder ken ik haar niet dus heb ik geen oordeel gelijk.
En nu wordt dat bewust genegeerd door iedereen en gebagatelliseerd ook nog, jammer......ik had nog hoop.
Perrokai schreef:Chiqa sorry hoor je begrijpt het niet, als ik íedereen zeikerds noem krijg ik daar last mee en zeker als ik me niet verdiep in een Topic een beetje begin te blaten over niets en feitelijk mensen zeikerds ga noemen.
hopla schreef:Graag uitleg.
hopla schreef:Maar het zijn toch altijd dezelfde die zeiken (om jouw woorden (runningkawa) maar eens te gebruiken).
Op klaagtopics kom je steeds hetzelfde kleine groepje zeikerds tegen.
En die zie je ook in dit topic weer.
Dan denk ik.
Ga een leven zoeken en zeur niet over die kleine onnozelheden.
Er zijn andere echt belangrijke zaken waar je je druk om zou kunnen maken.