Dit alles in het kader van "laten we het luchtig houden"
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maikeltje schreef:[. Als ik zeg dat ik niet alle homo's/ kleurlingen even lief vind, dan krijg ik daar echt geen OW voor.
runningkawa schreef:jammer dat het geen gekleurde reader was, dan had het wel gemogen![]()
naadje24 schreef:maikeltje schreef:[. Als ik zeg dat ik niet alle homo's/ kleurlingen even lief vind, dan krijg ik daar echt geen OW voor.
nou die uitspraak heb ik dus gedaan en geloof me: daar krijg je een OW voor!!
superwoman schreef:haha, sorry![]()
haha grappig..not!!![]()
Hopelijk komt apple nog even terug om uitleg te geven.
Waarom mag je niet discrimineren volgens de grondwet, maar wel op bokt?
Dat heeft niks met "zeiken" te maken of jezelf aantrekken. Anders was er geen grondwet over gemaakt![]()
Een discussie kun je prima houden met die regel. als je er van maakt sommige ..... dan hoeft niemand zich aangesproken te voelen
Citaat:Het lijkt af en toe wel een peuterspeelzaal en DAAR kan ik me nou aan ergeren.
Mensen kunnen nog zo vaak schrijven dat ze zich niet vlug aangesproken voelen, de realiteit is toch ietsje anders als je goed leest op bokt
maikeltje schreef:Edit, er wordt dan niet beledigd, er wordt in het algemeen iets gesteld dat voor SOMMIGEN geldt. Als iemand daar op inhaakt omdat hij/zij zich aangesproken voelt is dat meestal omdat diegene zich door de uitspraak op de teentjkes getrapt/ beledigd voelt.
Ninx schreef:Dat heet zelfkastijding, en er zijn altijd mensen die dat lekker vinden![]()
![]()
![]()
hopla schreef:Ninx schreef:Dat heet zelfkastijding, en er zijn altijd mensen die dat lekker vinden![]()
![]()
![]()
Ik ben het zeker met bovenstaande quote eens.
Waarom blijven jullie jezelf steeds zo enorm kwetsbaar opstellen?
Niemand heeft hier iets aan. Jullie zelf ook niet.
Of is het omdat je toch persé je gelijk wil halen?
Of zover doordrammen dat je hoopt dat iemand een verkeerde post wegzet zodat die een OW krijgt.
Ik begrijp werkelijk niet dat dit topic nog steeds zo door een paar bokkers omhoog wordt geschopt.
Een slaapsmiley zou hier niet misstaan.
runningkawa schreef:ja sorry krom geformuleerd, mensen die achter de schermen van alles zeggen en poeslief doen op het gewone bokt.