Aan levenservaring geen gebrek hoor, hier iig.
Wat maakt een jaartje verschil uit trouwens?
Of iemand 16, 17 of 18 is.
No offence hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quote schreef:Levenservaring?
Aan levenservaring geen gebrek hoor, hier iig.
Wat maakt een jaartje verschil uit trouwens?
Of iemand 16, 17 of 18 is.
No offence hoor.
Sylvia schreef:Er zegt toch ook helemaal niemand dat je het kunt schudden als je nog geen 18 bent? Het is een richtlijn... Als jij met je 16 jaar geschikt bent, of lijkt, dan heb je ongetwijfeld net zoveel kans als iemand van 20. Zelfde met solliciteren... Je wilt niet weten hoeveel sollicitaties ik heb geschreven naar bedrijven die ervaring als een pre stelden. Ik was 19 en een schoolverlater, had een VWO-diploma. En toch ben ik er binnen gekomen... Richtlijn, voorkeur... Geen absoluut gegeven.
0ojannekeo0 schreef:sorry, maar somige mensen die het willen worden kunnen meteen moeilijk gaan doen als er iets gezegt word. (bv dat van 18 jarige richtlijn)
ik bedoel, mij lijkt het me ook wel leuk om het te worden, heb me zelf ook opgegeven. maar dat wil niet zeggen dat ik nu over ieder hondsgezeik begin zeg.
óf de moddies willen dat je ze komt versterken óf ze willen het niet. dat hangt echt niet van de reacties in dit topic af!
Mocca schreef:Er zitten hier inderdaad wel erg veel mensen die maar wát graag mod worden volgens mij. Op elk klein dingetje een tegending roepen, want het zou je kansen toch maar eens verkleinen zeg, o neeOf heel volwassen gaan doen, moddige reacties geven e.d.
Mocca schreef:Er zitten hier inderdaad wel erg veel mensen die maar wát graag mod worden volgens mij. Op elk klein dingetje een tegending roepen, want het zou je kansen toch maar eens verkleinen zeg, o neeOf heel volwassen gaan doen, moddige reacties geven e.d.
Wees gewoon jezelf, ze willen je of niet, dat hangt niet af van de reacties die je nu opeens geeft.
Saskia9 schreef:Idd, eigenlijk vind ik dat wel grappig.maar sommige bokkers doen na her reageren in dit topic toch opeens een stukkie volwassener
Drukken meer op te tem knop en dergelijke,
Kom op mensen ben jezelf !
Toeval?
Dreamy schreef:Word wel een beetje gek van al die groene onderschriften