turbotinker schreef:@ Ime...
bedoel je nou dat we nou mensen moeten 'veraden' ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
turbotinker schreef:@ Ime...
bedoel je nou dat we nou mensen moeten 'veraden' ?
Chronos schreef:Forbenfroh is ook weer als sponsor te zien.... is dat een hint?
ime schreef:
Graag plaats ik hierbij een oproep om een ieder die meer weet over deze inbraakpogingen om zijn verhaal te doen via een e-mail naar het abuse@caret.net. Jullie reacties worden in het kader van het onderzoek gewaardeerd en zullen uiteraard strict vertrouwelijk worden behandeld. Voor de tip die leidt tot het ontmaskeren van de hacker en/of hackers en hun handlangers zal tevens een beloning beschikbaar worden gesteld.
chatelaine schreef:Apple moet zeker blijven!!.
Maar idd dat banner viel mij ook al op gaat goed zo
ThePast03 schreef:Hoe kan iemand zijn eigen site hacken?
Het wordt er niet duidelijker op zo mods.
Beter is het nu om volledige openheid te geven want nu worden er misschien mensen van dingen beschuldigd die helemaal niet waar zijn.
ime schreef:runningkawa schreef:Weet je wie er hackt?
Graag plaats ik hierbij een oproep om een ieder die meer weet over deze inbraakpogingen om zijn verhaal te doen via een e-mail naar het abuse@caret.net. Jullie reacties worden in het kader van het onderzoek gewaardeerd en zullen uiteraard strict vertrouwelijk worden behandeld. Voor de tip die leidt tot het ontmaskeren van de hacker en/of hackers en hun handlangers zal tevens een beloning beschikbaar worden gesteld.
CGJ12 schreef:ime schreef:
.......... ik loop binnen..............![]()
![]()
ThePast03 schreef:Chronos schreef:Forbenfroh is ook weer als sponsor te zien.... is dat een hint?
Nee, een aktie van de hacker![]()
Quote schreef:@ turbotinker, we kunnen moeilijk de hackers laten rondbokken
Ellende schreef:Liezel1 schreef:e
Gek genoeg is dat hele stuk uit dit topic verdwenen!
Was een reactie op de opmerking van Sundancer: wie de muizen (ratten) zijn. Probeerde een grapje te maken maar besefte dat het niet op z'n plaats was en heb de opmerking dus verwijderd voor er reacties op waren.
Ann schreef:En jij begrijpt niet dat er drukte wordt gemaakt over die hackpraktijken, [*olduser*]?
knightloekie schreef:DUSSSSSS ???????????
Ellende schreef:De banner van onze sponsor is online. Als mensen zich aan willen melden als tester kan dat vanaf nu!
Ellende schreef:De banner van onze sponsor is online. Als mensen zich aan willen melden als tester kan dat vanaf nu!