Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Woensdag is er het e.e.a. aangepast. Bij mij werkt alles nu normaal?
Hebben jullie nog steeds problemen?
CraziiEmma schreef:Het lukt gewoon nog steeds niet! Ik weet niet of ik zo blond ben ofzo.. Maar het probleem is dus dat ik onder het kopje afbeeldingen mijn gekozen afbeeldingen niet zie! Het balkje is wel helemaal groen en 100% Ookal al meerdere keren op Save geklikt. Ook al meerdere keren andere foto's gekozen.. Het lukt gewoon nog niet..
madelein schreef:CraziiEmma schreef:Het lukt gewoon nog steeds niet! Ik weet niet of ik zo blond ben ofzo.. Maar het probleem is dus dat ik onder het kopje afbeeldingen mijn gekozen afbeeldingen niet zie! Het balkje is wel helemaal groen en 100% Ookal al meerdere keren op Save geklikt. Ook al meerdere keren andere foto's gekozen.. Het lukt gewoon nog niet..
In het heel klein staan die afbeeldingen onder die groene balk. Ik zag het eerst ook niet
Lalidan schreef:Oud topic, ik weet het, maar volgens mij is er geen nieuwere. Of ik moet een nieuw topic openen, maar dit lijkt mij logischer.
Als ik met de boktupload foto's plaats, werkt het niet om simpelweg de imagetags er voor en achter weg te halen om er een linkje van te maken. Na wat zoekwerk kwam ik er achter dat als je die tags weg haalt, je er http://boktimg.nl/img/ voor moet plaatsen. Nou kan het aan mij liggen, maar dat ga ik nooit van mijn leven onthouden..... en ik geloof dat ik niet de enige ben. Ik zie namelijk sinds het bestaan van de boktupload regelmatig niet-foto-topics met meer dan 2 foto's in een post. En eerlijk is eerlijk, ik heb het dus ook gedaan omdat ik op dat moment geen andere manier wist.
Komt daar nog een simpeler oplossing voor?