Pannie schreef:
kan iemand deze misschien op een passend formaat maken...?
Alsjeblieft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pannie schreef:
kan iemand deze misschien op een passend formaat maken...?
rowo schreef:kan ook iemand mij helpen om er een avatar er van te maken. Ik krijg het niet voor elkaar (ja k ben)
slimmerik schreef:rowo schreef:kan ook iemand mij helpen om er een avatar er van te maken. Ik krijg het niet voor elkaar (ja k ben)
Alsjeblieft:![]()
rowo schreef:hartstikke bedankt! Maar welk programma heb je er nou voor gebruikt?
Ophelia schreef:
Zou iemand deze foto op avatar formaat kunnen maken. Ik kom er echt niet uit...Alvast hartelijk bedankt.
lau_gitano schreef:ik krijg maar geen avatar erop gezet!! echt raar.. terwijl het gewoon een avatar is uit mijn documenten en dan afbeeldingen. wie helpt mij?
slimmerik schreef:rowo schreef:hartstikke bedankt! Maar welk programma heb je er nou voor gebruikt?
Ik maak mijn avatars met het programma Jasc Paint Shop Pro 9 (PSP9) en voor bewegende avatars gebruik ik het daarbij behorende Animation Shop. Een proefversie voor 30 dagen kun je gratis downloaden op www.jasc.com/nl . De orginele versie is erg duur nl rond de € 150,-- Ik heb mijn programma voor € 10,-- gekocht op marktplaats: de orginele versie !!!
Hoe je ermee moet werken vind je in dit topic: viewtopic.php?f=68&t=462534&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Easterlover schreef:
lau_gitano schreef:kan iemand die foto voor mij op de goede maat maken? alvast heel erg bedankt!
slimmerik schreef:lau_gitano schreef:kan iemand die foto voor mij op de goede maat maken? alvast heel erg bedankt!
Alsjeblieft
never schreef:hoi hoi
ik heb het ook al super vaak geprobeert maar lukt nog steeds niet is dr mischien iemand die mij ook zou willen helpen???
ik wil graag deze foto
ik hoop dat dr iemand is die me helpen wil
groetjes mirella
x4you schreef:[img]
Kan iemand die voor me verkleinen?