Na bijna een kwart eeuw,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:13

Jij viel nog wel mee dacht ik.
Ik kreeg wel op een zeker moment te horen dat er over mij ook gesproken werd op poetsplaats. Toen duidelijk werd dat ik niet aan het stoeven was maar gewoon de waarheid zei werd daar wel toegegeven dat ze ernaast zaten maar na één keer daar kijken was ik er ook wel klaar mee.
Over mensen oordelen d.m.v. speculatie is niet my cup of tea en dat gebeurde daar nogal veel.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:13

Muronia schreef:
DP ik ken jou niet van vroeger maar sinds je DuoPenotti bent waardeer ik je erg hier op het forum. Dat mag ook gezegd worden toch?

Serieus niet? Iedereen kende toch rk?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:14

DuoPenotti schreef:
Ik zat net te denken...
Ik was toen geen lieverdje. Nu nog niet maar ook de jaren ouder dus misschien net iets wijzer...

Voor wie ik toen heb gekwetst, op welke manier dan ook: sorry Y;(

Met sommige is het uitgepraat in die tijd. Maar met andere niet.

Vandaar dit berichtje...

Helemaal eens met je bericht. Hier ook sorry!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:14

Van naam zeker maar geen persoonlijke ervaringen mee :)

Charaz

Re: Na bijna een kwart eeuw,

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:17

Ik vind het vooral een vreemde gewaarwording dat je van fanatieke ruiter naar rondhobbelen op een tinker (toch?) gegaan bent DuoPenotti, ik heb de link nooit gelegd tot je jezelf bekend maakte.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:23

Charaz schreef:
Ik vind het vooral een vreemde gewaarwording dat je van fanatieke ruiter naar rondhobbelen op een tinker (toch?) gegaan bent DuoPenotti, ik heb de link nooit gelegd tot je jezelf bekend maakte.

Dat is helaas noodzakelijk kwaad door ziek zijn...
Mijn hart zou vandaag nog een startkaart aanvragen...
Ben ook nog jaren lid van de rijvereniging geweest, kon het niet loslaten. Paar jaar terug pas opgezegd.

Muronia. Dankjewel :o

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:26

Muronia schreef:
DP ik ken jou niet van vroeger maar sinds je DuoPenotti bent waardeer ik je erg hier op het forum. Dat mag ook gezegd worden toch?

En hier sluit ik me helemaal bij aan!

Mochten we ooit een aanvaring gehad hebben destijds, dan ben ik dat al weer vergeten :D

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 22:45

Indertijd werd ik niet serieus genomen door mijn tinker :D

Ik reed wel degelijk dressuurmatig (ook wedstrijden) en sprong maar met kleine kinderen en er meestal alleen voor staan met een boerderij had ik behoefte aan een paard wat ook meerdere dagen in de wei kon staan en waar ik zo weer op kon stappen. Ik had er een fantastisch paard aan en nu met Sjors en mijn beperkingen ben ik zo blij met een cool paard met karakter en super voorwaarts.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 08:45

Ik kan me ook niet herinneren ooit een ervaring te hebben gehad met jullie. Maar zoals ik al zei laat mijn geheugen me erg in de steek dus misschien is dat maar het beste. :')
Ik vind het superleuk dat er weer wat oudgedienden terug zijn.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 11:21

Same, vond het zelfs nog steeds jammer dat jullie weg waren, terwijl jullie alweer terug waren _O-

En zag op wat eerdere pagina's een stukje over kbk. Zij heeft toen ooit een schilderij van mijn turbo oma gemaakt... een cartoon, maar het vatte haar volledige persoonlijkheid samen in 1 schilderij. Nog steeds heel erg blij mee.

Afbeelding

Afbeelding

Beemsterkaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 11:43

Inderdaad erg leuk!

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 12:45

Haha, heel leuk gedaan en je ziet het inderdaad kloppen in de vergelijking :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 13:03

Iris82 schreef:
DuoPenotti schreef:
Dat trucje heb ik dan gemist of was toen niet aanwezig. :)

Dat kon je ook niet als je geen modrechten had. Ik was op dat moment wel mod. Er was een mod die me uitgelegd had hoe dat moest en ook wat er met me zou gebeuren als ik het door zou vertellen. Ik vond het eigenlijk bijzonder twijfelachtig, maar ik kon absoluut niet mn mond opentrekken. (En ja, dat had ik achteraf wel moeten doen maar ik ben een schijtlijster eerste klas)

Uiteindelijk heeft de mod die het tegen mij gezegd heeft, nog tegen een andere mod gezegd en die is wel naar het beheer gestapt. En toen vlogen we er heel hard uit met een heleboel tegelijk. 7 om precies te zijn.

Wat konden we: via de database die ook werd gebruikt voor het controleren op schaduwaccounts en dergelijke, kon je op een bepaalde manier ergens op klikken en dan kon je in Beheerspraat (het forum van de hoofdmoderators en beheer) de topictitels zien en wanneer er voor het laatst gepost werd. Ik was op dat moment op mijn tussentijdse beoordeling aan het wachten en het duurde langggggg dus ik kon me niet inhouden. Ik kon het toch niet vertellen tegen het beheer, dus dan maar gebruik maken van de mogelijkheden die je hebt... (Fout, ja, ik weet het... maar ik ben ook maar een mens)

Het was allemaal ontzettend kak en niet een periode waar ik met plezier op terug kijk. Vooral ook niet omdat de mensen die ik zo het hand boven het hoofd gehouden heb ook nooit meer gesproken of gezien heb. Tot zoverre...

Dit herinner ik me ook nog wel ja...
Veel mods van toen heb ik ook niet meer gezien. Oa Elles, delerium, Plunck en nog wat anderen. Jammer wel want ook als gebruikers op t forum vond ik ze interessant qua inzichten en discussies.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 13:47

Suzanne F. schreef:
Ik kan me ook niet herinneren ooit een ervaring te hebben gehad met jullie. Maar zoals ik al zei laat mijn geheugen me erg in de steek dus misschien is dat maar het beste. :')
Ik vind het superleuk dat er weer wat oudgedienden terug zijn.

Ervaring moet aanvaring zijn.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 14:31

Die cartoon is geweldig :D

Ik geloof niet dat ik ooit gereageerd heb op Kbk maar ik keek wel naar haar topics.
Er staat mij ook bij dat er discussie ontstond over de hoeveelheid paarden en een uitkering. Het hoe, wat en wie weet ik niet meer.

Ik was ook een tijd mod maar ging verhuizen en zat toen opeens een half jaar zonder internet dankzij een provider die erg goed was in mensen aan het lijntje houden. Daarna had ik er geen tijd meer voor en zin erin.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 17:55

Kunnen jullie het verhaal nog herinneren?! Een meid die al vrij hoog reed met haar haflinger. Dier had erg mooie bos lange manen. Die waren er afgeknipt door iemand. Is toen een crowdfunding voor geweest om haar te helpen met hairextensions voor haar paard.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 17:56

Nee. Echt? Dat weet ik niet.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 17:57

Dat zegt mij vaag iets. Was dat niet op het land gebeurd?

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 18:01

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 18:27

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 18:51

Benfan schreef:
Kunnen jullie het verhaal nog herinneren?! Een meid die al vrij hoog reed met haar haflinger. Dier had erg mooie bos lange manen. Die waren er afgeknipt door iemand. Is toen een crowdfunding voor geweest om haar te helpen met hairextensions voor haar paard.

Bij mijn paard (United) was zijn staart tot aan de staartwortel afgeknipt bij de vorige eigenaar terwijl ze een dag later op het NK moest rijden. Staart lag gelukkig in de prullenbak, dus een handige kapster had het er in gehangen met extensions :')
Echt wat mensen doen uit jaloezie... :n

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 18:52

c_alsemgeest schreef:
Benfan schreef:

Bij mijn paard (United) was zijn staart tot aan de staartwortel afgeknipt bij de vorige eigenaar terwijl ze een dag later op het NK moest rijden. Staart lag gelukkig in de prullenbak, dus een handige kapster had het er in gehangen met extensions :')

Dan ben je echt niet lekker in je hoofd...........Jesus hoe komen mensen erop.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 18:55

Dan ben je echt erg hè.
Hoe sneu.

Ja ook benieuwd of ze er achter zijn gekomen wie het gedaan heeft.

@C_ bij jou wel bekend?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 19:18

Ik meen mij ook nog een topic te herinneren over een shetlandpony waar iemand de voorpluk kaarsrecht had afgeknipt, het zag er niet uit, heb me rot gelachen om de foto.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-25 19:33

c_alsemgeest schreef:
Benfan schreef:

Jemig wat raar zeg! Waarom ga je dan een staart afknippen? 8)7

Ik heb weleens gehad dat een (achteraf) deelnemer ons gebeld had en zich voordeed als organisatie om te zeggen dat de starttijd veranderd was. (Ja was nog in de tijd voordat startlijsten bestond)
Toen kwamen we daar en was de rubriek allang afgelopen.. gelukkig mocht ik toen tussendoor nog mijn proefje rijden.
Ik snap nog steeds niet was, zo goed was ik toen helemaal niet. :o