Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik zat net te denken...
Ik was toen geen lieverdje. Nu nog niet maar ook de jaren ouder dus misschien net iets wijzer...
Voor wie ik toen heb gekwetst, op welke manier dan ook: sorry
Met sommige is het uitgepraat in die tijd. Maar met andere niet.
Vandaar dit berichtje...
Charaz schreef:Ik vind het vooral een vreemde gewaarwording dat je van fanatieke ruiter naar rondhobbelen op een tinker (toch?) gegaan bent DuoPenotti, ik heb de link nooit gelegd tot je jezelf bekend maakte.
Iris82 schreef:DuoPenotti schreef:Dat trucje heb ik dan gemist of was toen niet aanwezig.
Dat kon je ook niet als je geen modrechten had. Ik was op dat moment wel mod. Er was een mod die me uitgelegd had hoe dat moest en ook wat er met me zou gebeuren als ik het door zou vertellen. Ik vond het eigenlijk bijzonder twijfelachtig, maar ik kon absoluut niet mn mond opentrekken. (En ja, dat had ik achteraf wel moeten doen maar ik ben een schijtlijster eerste klas)
Uiteindelijk heeft de mod die het tegen mij gezegd heeft, nog tegen een andere mod gezegd en die is wel naar het beheer gestapt. En toen vlogen we er heel hard uit met een heleboel tegelijk. 7 om precies te zijn.
Wat konden we: via de database die ook werd gebruikt voor het controleren op schaduwaccounts en dergelijke, kon je op een bepaalde manier ergens op klikken en dan kon je in Beheerspraat (het forum van de hoofdmoderators en beheer) de topictitels zien en wanneer er voor het laatst gepost werd. Ik was op dat moment op mijn tussentijdse beoordeling aan het wachten en het duurde langggggg dus ik kon me niet inhouden. Ik kon het toch niet vertellen tegen het beheer, dus dan maar gebruik maken van de mogelijkheden die je hebt... (Fout, ja, ik weet het... maar ik ben ook maar een mens)
Het was allemaal ontzettend kak en niet een periode waar ik met plezier op terug kijk. Vooral ook niet omdat de mensen die ik zo het hand boven het hoofd gehouden heb ook nooit meer gesproken of gezien heb. Tot zoverre...
Benfan schreef:Kunnen jullie het verhaal nog herinneren?! Een meid die al vrij hoog reed met haar haflinger. Dier had erg mooie bos lange manen. Die waren er afgeknipt door iemand. Is toen een crowdfunding voor geweest om haar te helpen met hairextensions voor haar paard.
c_alsemgeest schreef:Benfan schreef:Kunnen jullie het verhaal nog herinneren?! Een meid die al vrij hoog reed met haar haflinger. Dier had erg mooie bos lange manen. Die waren er afgeknipt door iemand. Is toen een crowdfunding voor geweest om haar te helpen met hairextensions voor haar paard.
Bij mijn paard (United) was zijn staart tot aan de staartwortel afgeknipt bij de vorige eigenaar terwijl ze een dag later op het NK moest rijden. Staart lag gelukkig in de prullenbak, dus een handige kapster had het er in gehangen met extensions
Echt wat mensen doen uit jaloezie...
c_alsemgeest schreef:Benfan schreef:Kunnen jullie het verhaal nog herinneren?! Een meid die al vrij hoog reed met haar haflinger. Dier had erg mooie bos lange manen. Die waren er afgeknipt door iemand. Is toen een crowdfunding voor geweest om haar te helpen met hairextensions voor haar paard.
Bij mijn paard (United) was zijn staart tot aan de staartwortel afgeknipt bij de vorige eigenaar terwijl ze een dag later op het NK moest rijden. Staart lag gelukkig in de prullenbak, dus een handige kapster had het er in gehangen met extensions
Echt wat mensen doen uit jaloezie...