Bvb. wat je nu net zegt over dat middeltje dat ingezet kan worden bij hoefbevangenheid. Ik heb er nooit van gehoord, maar als je van DA hebt gehoord dat die blij is omdat hij er al menig paard goed mee heeft kunnen helpen.... dan is het toch super zonde als er niet veel en veel meer mensen van zo'n tip af weten

Ik vind jou ook altijd heel wijs, verstandig en respectvol in je bewoordingen.
En zelfs jou zag ik een tijd geleden heel naar aangevallen worden, met een hele nare beschuldigende / kleinerende toon alsof je ik weet niet wat voor wappie was

Gewoon omdat je de suggestie durfde te doen dat er meer is dan de gebaande paden en dat ook goed kan zijn.
Maar zo las ik zelf ooit eens ergens op Bokt dat iemand van 1 of ander kruidenmannetje ofzo, de tip kreeg van Rhus Tox druppeltjes bij een koortslip. Nou man echt een gouden tip!!! Er heeft zelden iemand van gehoord, ook mensen die best wat met natuurlijke behandelingen doen kennen het zelden. Maar voor mij werkt het inderdaad ook als een tierelier

En zoals DP al zegt: het zal mij verder aan mijn bips oxideren wat allerlei geleerden er eventueel over te zeggen hebben: het is mij duidelijk dat het echt een groot verschil maakt. Ik ben blij dat iemand de moeite nam om dit te melden