Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Lijkt mij handiger om daar een apart topic over te maken als je daar iets over kwijt wilt zodat het hier in topic kan blijven. De echte vragen voor in dit topic blijven onbeantwoord omdat ze ondergesneeuwd worden door reacties die niks met dit onderwerp te maken hebben.
ingedebruijn schreef:Als ik steeds moet zoeken naar de vragen die wel over dit topic gaan wordt er dus veel offtopic geplaatst. Toch niet zo'n rare vraag om dat ergens anders te doen. Zie niet in waarom je daar zo op moet reageren.
Zwerte schreef:ingedebruijn schreef:Als ik steeds moet zoeken naar de vragen die wel over dit topic gaan wordt er dus veel offtopic geplaatst. Toch niet zo'n rare vraag om dat ergens anders te doen. Zie niet in waarom je daar zo op moet reageren.
Klopt, er word veel offtopic geplaatst. Daarom leek het me niet zo'n issue om 1 opmerking, die imo flauw en onnodig was, even flauw te beantwoorden. Je vraag is ook zeker niet raar (ga hierna weer braaf onder de meeleessteen, dont worry) maar vind het wel vreemd dat je alleen op mij leek te reageren, terwijl er al heel lang en heel veel offtopic berichten worden geplaatst en je daar niks van zegt.
En mijn (te) flauwe opmerking heb ik verwijderd, bedoel je die met "zo reageren"? Of het stuk wat er nu staat! Want dat is heel serieus bedoeld en imo redelijk ontopic.
bruintje123 schreef:Als mods binnen een dag een topic van een bb-er kunnen sluiten onder het mom die gaat niet meer reageren (op een zonnige weekenddag)
En ze moeten er dagen over vergaderen hoe ze nu toch eens gaan brengen waarom dat andere topic nog wel Open is.
Dan weten wij eigenlijk allemaal wel dat er geen bal van die uitleg gaat kloppen.
Als je zo netjes de regels naleeft en niet meet met twee maten is dat antwoord namelijk in vijf minuten geschreven.
bruintje123 schreef:Als mods binnen een dag een topic van een bb-er kunnen sluiten onder het mom die gaat niet meer reageren (op een zonnige weekenddag)
En ze moeten er dagen over vergaderen hoe ze nu toch eens gaan brengen waarom dat andere topic nog wel Open is.
Dan weten wij eigenlijk allemaal wel dat er geen bal van die uitleg gaat kloppen.
Als je zo netjes de regels naleeft en niet meet met twee maten is dat antwoord namelijk in vijf minuten geschreven.
Urielle schreef:O het waarom is wel helder hoor, maar een groot aantal mensen loopt in dit topic zo op alle slakken zout te leggen (scheppen) dat elk woord nu een miljoen keer omgedraaid moet worden om te bedenken hoe het ook nog geinterpreteerd kan worden. De mods kunnen nu toch niks goeds meer doen of zeggen, in het bijzonder die van ITP, dus hoe dan ook worden ze toch afgeknald. Ik heb zelfs geen idee of ze online zijn.
Ik ben vandaag echt níet met plezier mod en ik heb met dat hele topic zelfs niks van doen.
(en nee, dit is niet overdacht en overlegd, wel heel rechtstreeks. Shoot me)
Iris82 schreef:Uriëlle. Ik waardeer je eerlijkheid echt enorm. Het voelt juist zeer verfrissend om een recht uit het hart reactie te lezen in plaats van een veel stof maar weinig wol.
Soms is het wellicht gewoon verstandig om te zeggen: jongens. Jullie hebben gelijk. We messed up. Verkeerd ingeschat. Verklaringen dichttimmeren is dan ook niet meer nodig. We moeten dit soort topics gewoon allemaal op dezelfde manier behandelen en we gaan ermee aan de slag.
Maar hoe gelikter de reactie hoe minder je daadwerkelijk vaak zegt want er zou zomaar iemand over kunnen struikelen.
Hoop dat je je modplezier weer terug vindt.
zonnebloem18 schreef:Aangezien ik de mod ben die gisteren het slotje geplaatst heeft wil ik graag uitleggen waarom ik tot deze beslissing ben gekomen. Bij het heropenen van het topic is door Agossie duidelijk aangegeven dat het niet de bedoeling was te veel in herhaling te vallen. Voor mijn gevoel gebeurde dit na de moderatoropmerking toch weer, er waren op dat moment geen andere ITP mods aanwezig, het topic liep erg hard en toen heb ik besloten het te sluiten. Achteraf gezien had dit beter eerst een slotje voor overleg kunnen zijn en was het iets te voorbarig om het topic definitief te sluiten. Vandaar dat het topic zojuist heropend is.
ingedebruijn schreef:Ik snap jullie wel wat als MOD'jes, echter is dit hele topic ooit begonnen met maar 1 vraag: Waarom worden topics van BB's veel sneller gesloten/ingegrepen dan bij andere bokkers. Helaas heb ik daar geen antwoord op gezien. Eerst werd er aangegeven dat dit niet zo is vanuit jullie dus je zou zeggen, dan is het gewoon een gevoel dat heerst. Echter kan er niet aangegeven worden waarom, in een voorbeeld genoemd topic, wel door blijft lopen. Waar zit dat verschil in. Wellicht begrijpen we het dan.
Electra63 schreef:Dat temmen is vaak subjectief. Het zijn vaak de vrienden van een TS die temmen. Of het moeten zwaar beledigende, opruiende teksten zijn. Ik verbaas me altijd, hoeveel mensen temmen
![]()
Ik kan de keren dat ik heb getemd op 2 handen tellen. Vaak 's avonds laat op een sexueel getint bericht.
Ik vind dat temmen verder maar "klik-gedrag", ik ben dan ook voor zelfreguliering.