* gaat klikken *
Edit:
Ik snap hem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ja, vooral omdat ze op een gegeven moment in paniek een bokker opbelde (die dus ook een vriendin was) dat haar vader haar ook echt midden in de nacht meenam naar Brazilië. In eerste instantie waren er niet veel mensen die het geloofde, maar het bleek toch te kloppen en toen brak er op Bokt ook paniek uit.
Ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met haar vader.
Winged schreef:Cayenne schreef:Ja, vooral omdat ze op een gegeven moment in paniek een bokker opbelde (die dus ook een vriendin was) dat haar vader haar ook echt midden in de nacht meenam naar Brazilië. In eerste instantie waren er niet veel mensen die het geloofde, maar het bleek toch te kloppen en toen brak er op Bokt ook paniek uit.
Ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met haar vader.
Meest vreemde vind ik wel dat ze eerst beweerde dat haar moeder is overleden en vervolgens een paar jaar later post dat haar moeder foto's heeft gemaakt tijdens het rijden.
slimmerik schreef:Winged dat vond ik ook. Ben toen toch gaan spitten maar ze is uit huis geplaatst en heeft nu een pleegmoeder die ze omschrijft als moeder. Goed teken imo. Dus ik denk dat het goed met haar gaat....ze heeft wel al een paar jaar niet gepost....
Zie b.v. Hier: Jamy @ [VT] Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4
Winged schreef:slimmerik schreef:Winged dat vond ik ook. Ben toen toch gaan spitten maar ze is uit huis geplaatst en heeft nu een pleegmoeder die ze omschrijft als moeder. Goed teken imo. Dus ik denk dat het goed met haar gaat....ze heeft wel al een paar jaar niet gepost....
Zie b.v. Hier: Jamy @ [VT] Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4
Ah dat verklaard veel. Ik had wel even gespit, maar had niet de moed om alles door te zoeken
Edit, toch even iets verder gezocht, hier heeft ze haar verhaal in gedaan: http://www.novatv.nl/page/detail/uitzen ... der+tijden
(kan het zelf niet kijken nu, ga ik vanavond even doen)
Telpeva schreef:Er was ook eens zo'n leuk filmpje (o.k. minder leuk voor de eigenaar) van een grote koudbloed die rustig aan een trailer aan het vermoorden was, volgens mij koudbloed kim? dat filmpje vond ik zo mooiweet iemand waar ik het over heb? ik zou dat filmpje graag nog eens zien!
VeraPopeye schreef:Die bokker was toch pas geleden? Ik vond haar hele NY topic al raar, toen nog dat kindertopic. Maar het viel me echt mee dat ze weinig commentaar kreeg, kom er nu pas achter dat ze ontmaskerd is dus, maar geen idee hoe.