welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 00:40

Oh oh :')

* gaat klikken *

Edit:

Ik snap hem _O-

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 07:41

We gaan die heks niet "leuk" noemen hier he?? >;)
Ze is alles behalve leuk namelijk _-:(

Ik kan me nog het verhaal herinneren van een bokker wiens paard door de bodem van de trailer zakte terwijl ze er naast stond te praten met een stalgenootje.
Gelukkig reden ze op dat moment nog niet op de weg :=

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 07:56

Het verhaal van bokker draaakje en haar tinker Avelyn, die na een hele lange weg van behandelingen tegen hoefkanker de strijd uiteindelijk toch nog heeft verloren. Was nog een jong dier, 3 jaar of zo.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 09:24

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:19

De zwangerschapstopics van Mindfields _O- Wat heb ik daar om gelachen, heerlijk.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 10:22

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:04

Cayenne schreef:
Ja, vooral omdat ze op een gegeven moment in paniek een bokker opbelde (die dus ook een vriendin was) dat haar vader haar ook echt midden in de nacht meenam naar Brazilië. In eerste instantie waren er niet veel mensen die het geloofde, maar het bleek toch te kloppen en toen brak er op Bokt ook paniek uit.
Ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met haar vader.

Meest vreemde vind ik wel dat ze eerst beweerde dat haar moeder is overleden en vervolgens een paar jaar later post dat haar moeder foto's heeft gemaakt tijdens het rijden.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 14:07

Winged schreef:
Cayenne schreef:
Ja, vooral omdat ze op een gegeven moment in paniek een bokker opbelde (die dus ook een vriendin was) dat haar vader haar ook echt midden in de nacht meenam naar Brazilië. In eerste instantie waren er niet veel mensen die het geloofde, maar het bleek toch te kloppen en toen brak er op Bokt ook paniek uit.
Ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met haar vader.

Meest vreemde vind ik wel dat ze eerst beweerde dat haar moeder is overleden en vervolgens een paar jaar later post dat haar moeder foto's heeft gemaakt tijdens het rijden.

Winged dat vond ik ook. Ben toen toch gaan spitten maar ze is uit huis geplaatst en heeft nu een pleegmoeder die ze omschrijft als moeder. Goed teken imo. Dus ik denk dat het goed met haar gaat....ze heeft wel al een paar jaar niet gepost....

Zie b.v. Hier: Jamy @ [VT] Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:08

slimmerik schreef:
Winged dat vond ik ook. Ben toen toch gaan spitten maar ze is uit huis geplaatst en heeft nu een pleegmoeder die ze omschrijft als moeder. Goed teken imo. Dus ik denk dat het goed met haar gaat....ze heeft wel al een paar jaar niet gepost....

Zie b.v. Hier: Jamy @ [VT] Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Ah dat verklaard veel. Ik had wel even gespit, maar had niet de moed om alles door te zoeken :o
Edit, toch even iets verder gezocht, hier heeft ze haar verhaal in gedaan: http://www.novatv.nl/page/detail/uitzen ... der+tijden
(kan het zelf niet kijken nu, ga ik vanavond even doen :j )

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 16:54

Wat een leuk -tijdvretend- topic dit zeg. De meeste dingen ken ik wel. :j

Het topic dat ik ook nooit meer vergeet is dat van die Bokker die haar rijlaarzen niet meer uit kreeg en er uiteindelijk mee is gaan slapen. :')

En idd:

- Die jonge meiden in Tunesië
- Het meisje dat jaren structureel misbruikt werd door haar buurjongen maar geen aangifte durfde te doen. :(:) Volgens mij is ze zelfs nog een keer bij een bokker wezen logeren om tot rust te komen. Edit: volgens mij was dat dit topic: [MWS] Soa test op je 15e.
- En deze: [LZP] Dubbelveilig... en nu word ik tienermoeder.
- De 1 april grappen

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:21

Winged schreef:
slimmerik schreef:

Ah dat verklaard veel. Ik had wel even gespit, maar had niet de moed om alles door te zoeken :o
Edit, toch even iets verder gezocht, hier heeft ze haar verhaal in gedaan: http://www.novatv.nl/page/detail/uitzen ... der+tijden
(kan het zelf niet kijken nu, ga ik vanavond even doen :j )

Jemig ik heb dat verhaal echt met open mond gelezen. Overigens als ik facebook mag geloven gaat het wel goed met haar. Ga de link hier niet zomaar neerzetten, maar een beetje bokker kan die met behulp van het nova filmpje zelf ook wel vinden :+

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:44

Whahaha ja dat slapen met de rijlaarzen aan

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:46

Ja, die was inderdaad erg leuk :')

Ik kan me ook nog een topic herinneren van iemand die vertelde dat ze zwanger was en in een lastige situatie zat (weet niet precies meer wat, maar of haar vriend was overleden of ze was zelf ziek) en in een HK zwangerschapstopic meepraatte. Bokkers bleken medelijden met haar te hebben en stuurden haar allerlei cadeautjes op voor haar baby. Achteraf bleek ze helemaal niet zwanger te zijn en de persoonlijk die ze op bokt was, bestond ook niet. Doet een beetje aan Miep denken (maar dit was later).
Die rel was vooral in het HK topic zelf, dus waarschijnlijk niet heel bekend. Ik weet haar naam ook niet meer.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:34

Nou haar echte naam kun je bijna wel invullen Cayenne...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 20:52

Er was ook eens zo'n leuk filmpje (o.k. minder leuk voor de eigenaar) van een grote koudbloed die rustig aan een trailer aan het vermoorden was, volgens mij koudbloed kim? dat filmpje vond ik zo mooi :') weet iemand waar ik het over heb? ik zou dat filmpje graag nog eens zien!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:05

kimmie1 schreef:
Nou haar echte naam kun je bijna wel invullen Cayenne...

Nee, die ben ik serieus echt kwijt. Dus als jij het weet, pb? :P

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:23

Telpeva schreef:
Er was ook eens zo'n leuk filmpje (o.k. minder leuk voor de eigenaar) van een grote koudbloed die rustig aan een trailer aan het vermoorden was, volgens mij koudbloed kim? dat filmpje vond ik zo mooi :') weet iemand waar ik het over heb? ik zou dat filmpje graag nog eens zien!

http://www.youtube.com/watch?v=npMYfB_t ... g49vjCf8Nw

Deze? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 21:33

Duidelijk Kim :')

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 22:52

Hier het verhaal van frummel.
En de discussie rondom ruiters met handicap welke wel in gewone klasse verschenen en dus zogenaamd niets zouden mankeren..

En die meid met een jaarling met een hele nare rug.opende een topic met de vraag of het goed zou komen. Zij wilde hem aanhouden mogelijk tot rijpaard opleiden. Keek heel vaak in haar topic. Jammer dat ze zo lang kliniek bezoek uitstelde.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:02

Oh die bokker die sterke verhalen vertelde over haar zoontje en deed alsof ze naar NYC ging verhuizen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:26

Jaaa het was kim :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 23:27

MarlindeRooz schreef:
Oh die bokker die sterke verhalen vertelde over haar zoontje en deed alsof ze naar NYC ging verhuizen.

God ja, met haar tweejarige zoon die zelf op het paard klom en naar het hek galoppeerde :')

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:57

Die bokker was toch pas geleden? Ik vond haar hele NY topic al raar, toen nog dat kindertopic. Maar het viel me echt mee dat ze weinig commentaar kreeg, kom er nu pas achter dat ze ontmaskerd is dus, maar geen idee hoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 00:58

Voor zover ik me meen te herinneren hebben ze haar IP adres gecontroleerd en bleek ze gewoon in Nederland te zitten? Kan zijn dat ik het mis heb hoor :)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 08:24

VeraPopeye schreef:
Die bokker was toch pas geleden? Ik vond haar hele NY topic al raar, toen nog dat kindertopic. Maar het viel me echt mee dat ze weinig commentaar kreeg, kom er nu pas achter dat ze ontmaskerd is dus, maar geen idee hoe.

Echt, is ze ontmaskerd? Dat heb ik helemaal gemist :oo Wel grotendeels het topic gevolgd, kwamen inderdaad hele aparte verhalen langs :')