[Dienstmededeling] Tijdelijk geen Uitgelicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:37

Wij zeuren om een paar dagen geen uitgelicht? Jezus waar gaat dat heen. Natuurlijk doen wij dat! We staan toch zeker in de meerderheid. ;) Verder gaat dit niet alleen om de fotografen op bokt, want ook de normale bokkers hebben plezier van uitgelicht. Desbetreffende bokker had rustig een pb'tje kunnen sturen naar Amanda en dan was het opgelost. Waarom zó ontzettend moeilijk doen zeg.

Nou Quartel, iets aardiger mag ook wel hoor. Fijn voor jou dat je dat hebt, maar je zeurt net zo hard mee. :Y)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:40

Oh krijgen we die ook nog : wij zijn in de meerderheid....

Ik ben het absoluut met je eens dat een pb naar amanda netter was geweest !!! Absoluut, want he ziet wel wat er van komt als iedereen zich ermee bemoeit :)

Maar als jullie mogen zeuren om geen uitgelicht mogen zij zeuren om hun probleem toch ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:42

Quartel, niet om het een of ander, fijn voor jou dat je zooooo veel betaalde opdrachten hebt dat je het niet aangesleept krijgt allemaal, maar komt op mij nogal over als zelfverheerlijking en dat jij gelijk hebt omdat het bij jou anders is.

Als jij jouw mening mag hebben, dan mag een ander toch ook prima zeggen dat ze bij bepaalde fotografen mede door dit gezeur ongetwijfeld niet meer zullen boeken?
Ik kan wat dat aangaat best begrijpen dat sommige muggenzifters zichzelf hier absoluut niet geliefd maken. Maar je mag geloof ik alleen wat zeggen als je betaalt krijgt, want dan pas doet je mening er echt toe. :+

Ga maar gauw aan het werk, als je het al zo druk hebt en je je opdrachten toch niet via bokt binnen hoeft te slepen, denk ik dat je je kostbare tijd beter in je foto's kan steken. :(:)

Ik vind het gewoon heel jammer dat er van zoiets kleins inderdaad een dierentuin vol aan olifanten wordt gemaakt. Dat was helemaal niet nodig geweest want er zijn genoeg excuses gemaakt door het bokt-team over de manier van handelen en genoeg oplossingen aangedragen. Maar om de een of andere reden is het altijd de schuld van bokt; want stel je voor dat je je betalende klant wijst op het feit dat ze zélf misschien je voorwaarden wel schenden. Boze klant = immers geen inkomsten. Dan bashen we lekker op bokt.
Snap het punt niet, als het zo slecht is voor je naam om in uitgelicht te staan met een gecropped plaatje, dan geef je toch aan dat je jouw foto's (voorzien van logo X ) niet meer op uitgelicht wil hebben en of ze daar rekening mee houden?

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:48

Eigenlijk draait het voor een paar fotografen enkel om hun logo. Ik vind het vrij logisch dat het in uitgelicht niet zichtbaar was. Alleen al voor de duidelijkheid en als ze soms snijden of inzoomen dan zouden enkele fotografen hun logo zien verdwijnen en anderen dan weer niet. Lijkt me dan toch niet zo erg om ze bij alle foto's niet zichtbaar te maken. Het blijft immers maar een 24 uur durende link naar een fototopic.

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:56

Kan het dan niet zo zijn dat bij elk topic er een extra soort 'optie' is om een foto in Uitgelicht te kiezen&bij te snijden als het topic in Uitgelicht komt? Dan zou de TS het met de fotograaf kunnen overleggen en eventueel zou de fotograaf zijn logo in de bijgesneden afbeelding verwerken. Zo heb je én een foto in Uitgelicht met het logo van de fotograaf én het wordt nog eens doorverwezen naar alle andere foto's in het topic van de fotograaf. Is dit mogelijk of zeg ik nu iets heel raars ?

Bij een meeting zijn de modellen 9/10 keer heel goed bezig omdat ze echt bij iedere serie foto's van verschillende fotografen eerst de naam en site vermelden en dan de foto's laten zien.

Zelf ben ik 2x in Uitgelicht gekomen met foto's van andere modellen bij een meeting, en ik ben nog nooit zo blij geweest. Ik had het eerlijk gezegd ook helemaal niet door dat het niet aanvaardbaar is blijkbaar omdat je toch altijd wel op de foto klikt voor het topic en daar dan de foto's mét een logo ziet.

Mondy

Re: [Dienstmededeling] Tijdelijk geen Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 09:58

Ik denk dat het aanvinken voor wel of geen uitgelicht al een hele stap vooruit is. Bij wel aanvinken weet je wat de voorwaarden zijn en bij niet aanvinken dan hoef je je er ook niet meer druk om te maken of het al dan niet klopt :j

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:11

chelle_dora schreef:
Quartel, niet om het een of ander, fijn voor jou dat je zooooo veel betaalde opdrachten hebt dat je het niet aangesleept krijgt allemaal, maar komt op mij nogal over als zelfverheerlijking en dat jij gelijk hebt omdat het bij jou anders is.

Als jij jouw mening mag hebben, dan mag een ander toch ook prima zeggen dat ze bij bepaalde fotografen mede door dit gezeur ongetwijfeld niet meer zullen boeken?
Ik kan wat dat aangaat best begrijpen dat sommige muggenzifters zichzelf hier absoluut niet geliefd maken. Maar je mag geloof ik alleen wat zeggen als je betaalt krijgt, want dan pas doet je mening er echt toe. :+

Ga maar gauw aan het werk, als je het al zo druk hebt en je je opdrachten toch niet via bokt binnen hoeft te slepen, denk ik dat je je kostbare tijd beter in je foto's kan steken. :(:)

Ik vind het gewoon heel jammer dat er van zoiets kleins inderdaad een dierentuin vol aan olifanten wordt gemaakt. Dat was helemaal niet nodig geweest want er zijn genoeg excuses gemaakt door het bokt-team over de manier van handelen en genoeg oplossingen aangedragen. Maar om de een of andere reden is het altijd de schuld van bokt; want stel je voor dat je je betalende klant wijst op het feit dat ze zélf misschien je voorwaarden wel schenden. Boze klant = immers geen inkomsten. Dan bashen we lekker op bokt.
Snap het punt niet, als het zo slecht is voor je naam om in uitgelicht te staan met een gecropped plaatje, dan geef je toch aan dat je jouw foto's (voorzien van logo X ) niet meer op uitgelicht wil hebben en of ze daar rekening mee houden?

:') jij laat precies zien waar het hier om gaat.....goed gedaan!!
Ik was niet diegene die begon over opdracht al dan niet betaald, ik reageerde er alleen wel op aangezien ook ik mijn mening mag hebben.
Maar fijn dat ook jij iemand hebt gevonden om tegen te zeiken _/-\o_

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:12

Sjongejonge wat een gezeik om een paar foto's!
Of je gemaakte foto's nu in een topic staan of wel 1 op de voorpagina. ... misschien zie ik dingen nu wel heel anders?
Dan zou de opdrachtgever ze ook niet op bijvoorbeeld facebook moeten zetten, komt in mijn ogen op het zelfde neer!

En hoelang staan die foto's nu werkelijk op de voorpagina? 1 dag?

Ik zie de oplossing meer bij de "bekende" fotografen.... wil je je foto niet bij uitgelicht, maak dan de afspraak dat de klant ze niet op bokt plaatst.....ben je meteen van het gezeur af.

Het komt nu vooral over alsof sommige fotografen het nogal achter de ellebogen hebben

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:20

betadine schreef:
Eigenlijk draait het voor een paar fotografen enkel om hun logo. Ik vind het vrij logisch dat het in uitgelicht niet zichtbaar was. Alleen al voor de duidelijkheid en als ze soms snijden of inzoomen dan zouden enkele fotografen hun logo zien verdwijnen en anderen dan weer niet. Lijkt me dan toch niet zo erg om ze bij alle foto's niet zichtbaar te maken. Het blijft immers maar een 24 uur durende link naar een fototopic.

In de eerste instantie ging het om nabewerken van de foto's :). Dus inderdaad het verwijderen van het logo (dat niet storend in beeld stond, overigens), maar ook het bewerken wat daarbij komt kijken. Dat is niet netjes gegaan, en dat is opgelost.

Enkel kwamen er toen nog wat vraagstukken naar boven (terechte vraagstukken) en daar buigt het team zich nu over. Daarna verzandde het geheel in een minder leuke 'discussie', zoals hier ook het geval is. Daarom snap ik dit topic ook niet helemaal, alle opties die hier genoemd worden zijn in het andere topic ook al aangedragen door meedenkende fotografen (wie had dat gedacht :oo!) en nu wordt er dus gekeken hoe het juridisch precies zit (en dat mag je, niet specifiek op jou doelend, gezeik vinden, ik vind het wel nuttig dat een groot webforum zich daarin verdiept, ook op andere vlakken) en om te bekijken hoe het eventueel aangepakt kan worden voor wat betreft toestemming.

Super opgepakt door het team, waarvoor ook chapeau. Jammer dat de leden dan modder moeten gaan gooien.

chelle_dora schreef:

No offence, maar het zijn vooral de mensen die hier om het hardst schreeuwen dat fotografen zich niet aan moeten stellen die zorgen voor de negatieve sfeer... Ik ben zelf geen fotograaf, ik vind zelf Uitgelicht ook heel leuk. Maar ik kan me wel verplaatsen in het standpunt van de fotograaf. Ook kan ik me verplaatsen in de mensen die het 'gezeur' vinden. Maar modder gooien en persoonlijk worden is toch helemaal niet nodig :)? Zoals ik zei, Bart en zijn team willen e.e.a. uitzoeken, wat ik persoonlijk alleen maar toe kan juichen. Van een eventuele rechtszaak wordt niemand beter. Ik denk dat mensen ook vergeten dat hier niet enkel foto's worden gepost van Bokt-fotografen (bij gebrek aan beter woord), en dat echte professionele fotografen een heel stuk harder optreden tegen 'verkeerd gebruik' dan hier nu gedaan wordt (spreek uit ervaring). Gelukkig erkent Bart dat en onderneemt hij stappen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:26

_san87_ Dit bedoel ik !!

Ik snap dan ook niet goed dat ze het topic openhouden aangezien je weet dat het een eindeloze discussie gaat worden.
Er is niks aan de hand, het team is ermee bezig en dan is iedereen tevreden. Dat lijkt me toch waar bokt voor staat ipv wij zijn met meer dus zo moet het. Super dat er rekening wordt gehouden met meerdere groepen !
Dus ook van mij een dikke pluim

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:28

ivy_power89 schreef:
Sjongejonge wat een gezeik om een paar foto's!
Of je gemaakte foto's nu in een topic staan of wel 1 op de voorpagina. ... misschien zie ik dingen nu wel heel anders?
Dan zou de opdrachtgever ze ook niet op bijvoorbeeld facebook moeten zetten, komt in mijn ogen op het zelfde neer!

En hoelang staan die foto's nu werkelijk op de voorpagina? 1 dag?

Ik zie de oplossing meer bij de "bekende" fotografen.... wil je je foto niet bij uitgelicht, maak dan de afspraak dat de klant ze niet op bokt plaatst.....ben je meteen van het gezeur af.

Het komt nu vooral over alsof sommige fotografen het nogal achter de ellebogen hebben

Daar kan ik me prima in vinden.
Als je als fotograaf niet wilt dat jouw plaatjes zonder logo online komen op welke manier dan ook dan deel je dat aan je klant mee. Net zo goed vraag je toestemming aan de opdrachtgever of je die foto mag gebruiken om online te plaatsen. Dan is alles maar duidelijk. Word er dan alsnog gepoetst of geknipt kan je de opdrachtgever altijd nog aanspreken en besluiten daar geen energie meer in te stoppen qua werk. Ongeacht of je nou wel of niet betaald krijgt voor die opdracht.

Wel of geen betaalde opdracht maakt niet uit, in beide word moeite gestoken en dan gaat het om het principe, een beetje respect voor elkaar...........buiten bokt dan :+

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:32

Zou simpelweg kiezen dat op Uitgelicht voorlopig geen foto's met copyright geplaatst worden, maar alleen de huis-tuin-keuken-kiekers krijgen een plekje in de etalage! Die verwijzen vaak ook naar erg leuke topics en die mensen zijn er wél blij mee. Kan het "bestuur" van bokt rustig uitzoeken hoe het juridsich wel of niet zit. Hebben wij er geen last van.
Want om nu heel Uitgelicht te cancellen .... Nee, dan gooi je het kindje met het badwater weg. Ziet er toch ook niet meer uit nu, die voorpagina...met die lege vlakken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:35

paars schreef:
Zou simpelweg kiezen dat op Uitgelicht voorlopig geen foto's met copyright geplaatst worden, maar alleen de huis-tuin-keuken-kiekers krijgen een plekje in de etalage! Die verwijzen vaak ook naar erg leuke topics en die mensen zijn er wél blij mee. Kan het "bestuur" van bokt rustig uitzoeken hoe het juridsich wel of niet zit. Hebben wij er geen last van.
Want om nu heel Uitgelicht te cancellen .... Nee, dan gooi je het kindje met het badwater weg. Ziet er toch ook niet meer uit nu, die voorpagina...met die lege vlakken.

Op iedere foto zit copyright. Daarnaast staat er tijdelijk, niet voor altijd :).

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:38

Moderatoropmerking:
Zullen we nu stoppen met moddergooien naar bepaalde gebruikers? Dit topic is niet geopend om een schuldige aan te wijzen, maar om te zoeken naar een oplossing.
Mochten jullie door blijven gaan met moddergooien, dan zal dit topic zonder pardon op slot gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:40

_San87_: Ik kan me ook echt wel vinden in de fotografen; alleen ik vraag me oprecht af of het een probleem is met bokt of een probleem met het ego van veel zelf-benoemde fotografen; want heel eerlijk, er zijn ook heel veel oplossingen aangedragen en daar wordt ook ontzettend negatief over gedaan 'want iemand kan zomaar wat zeggen'. Tja, maar dát is dan toch niet de verantwoordelijkheid van bokt? De negatieve sfeer komt inmiddels nu van 2 kanten, niet alleen de moddergooiers die niet fotograaf zijn (al dan niet met inkomsten hierdoor) maar er zijn nu ook genoeg fotografen die nog wel vallen over een zandkorrel..

Wat moet bokt nog doen om ze tevreden te stellen voor de vreselijk gigantisch grote fout die ze hebben gemaakt? Een fanfare voor hun deur, een bos bloemen, doos chocola, gratis HE kaarten, levenslange megagrote banner om maar aan te tonen dat het ze spijt? Oplossingen genoeg.. Maar ondertussen is niks meer goed genoeg :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:43

chelle_dora schreef:
_San87_: Ik kan me ook echt wel vinden in de fotografen; alleen ik vraag me oprecht af of het een probleem is met bokt of een probleem met het ego van veel zelf-benoemde fotografen; want heel eerlijk, er zijn ook heel veel oplossingen aangedragen en daar wordt ook ontzettend negatief over gedaan 'want iemand kan zomaar wat zeggen'. Tja, maar dát is dan toch niet de verantwoordelijkheid van bokt? De negatieve sfeer komt inmiddels nu van 2 kanten, niet alleen de moddergooiers die niet fotograaf zijn (al dan niet met inkomsten hierdoor) maar er zijn nu ook genoeg fotografen die nog wel vallen over een zandkorrel..

Wat moet bokt nog doen om ze tevreden te stellen voor de vreselijk gigantisch grote fout die ze hebben gemaakt? Een fanfare voor hun deur, een bos bloemen, doos chocola, gratis HE kaarten, levenslange megagrote banner om maar aan te tonen dat het ze spijt? Oplossingen genoeg.. Maar ondertussen is niks meer goed genoeg :+

Dat eerste weet ik ook niet :). Al heeft een fotograaf in het andere topic wel heel duidelijk een keerzijde geplaatst en haar punt snap ik heel goed. En inderdaad, de verantwoordelijkheid van Bokt is op gegeven moment ook wel klaar, dat was ook het punt waarop het vorige topic ook gewoon vervelend werd, maar dat heb ik daar ook aangegeven.
Laatst bijgewerkt door Muurp op 04-07-14 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd. Het is niet de bedoeling om mensen aan te wijzen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:45

Jezus wat een gezeur hier allemaal.
Officieel mag je foto's gebruiken mits je je aan de grootte houdt: volgens mij 194x145 oid.
Zo lang bokt zich hier aan houdt is er niks aan de hand: in principe mag ik zo een foto van iemands portfolio jatten zo lang ik het gebruik als aankondiging. Volgens mij is die grootte niet eens wettelijk vast gelegd maar komt deze uit een of andere rechtzaak.
Wil je niet dat je foto's geciteerd worden moet je ze maar niet op internet zetten, zeker niet op bokt, en deel je dit aan je klanten mede. En je moet er maar blij mee zijn, alle reclame is toch mooi meegenomen?

Logo wegwerken is natuurlijk een ander verhaal, maar dat is netjes opgelost.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:47

met modjes gooien is ook niet netjes :+
Maar misschien doet beheer er beter aan iets te melden met een direct slotje.
Dit is al het tweede topic namens beheer die onvoorzien uit de hand loopt.
En net als in dat vorige topic zeg ik ook hier...........het had geen discussie hoeven te zijn....
als het anders aangepakt was.

Op deze manier worden mensen afgezeken terwijl dat dus met gemak voorkomen had kunnen worden.
Beheer deelt mee punt.......en klaar onderwerp.

Maar goed.....wie ben ik :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:30

miss_lizje schreef:
Lara_Silver schreef:
En dan nog is deze soap veroorzaakt door een stel egocentrische muggenzifters. Heeft niets met de opmerking van Bart te maken, want zonder die über-overdrijvers had het bokt team zich helemaal niet moeten verantwoorden!

Edit: we hebben het hier over 37 + 20 pagina's over een gecropte mini foto! Die dient als link naar de grote en teven onaangeroerde foto! Nee maar echt, dit soort dingen zie je dus niet op een mannenforum gebeuren laat dat duidelijk zijn.....

Bekijk het eens anders, doordat het gewoon is aangekaart waardoor het beleid hierop kan worden aangepast ontlopen ze misschien een claim die er misschien in de toekomst zou kunnen komen. Ik weet namelijk niet of bokt dat soort claims kan ophoesten.
Heb van de week ook even met iemand gesproken die wel leeft van fotografie, en de dingen die deze persoon zei over deze kwestie waren niet misselijk en erg nadelig voor bokt.

Edit: ik hoop dat de quote nog goed is.

Zoals ik eerder al zei, doet bokt de fotografen een grotere gunst met uitgelicht dan andersom. Bokt heeft zich voor daar waar het buiten het boekje ging verontschuldigt en de fout gecorrigeerd. Houd bokt zich in de toekomst aan die afspraak, dan is er helemaal geen kans op een claim omdat niemand buiten het boekje gaat. Dus men kan wel zo nadeling over bokt (a.k.a gratis reclame) spreken als men wil, het zijn echter gewoon slagen in het water die de persoon weinig sieren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:32

Lara_Silver schreef:
miss_lizje schreef:

Bekijk het eens anders, doordat het gewoon is aangekaart waardoor het beleid hierop kan worden aangepast ontlopen ze misschien een claim die er misschien in de toekomst zou kunnen komen. Ik weet namelijk niet of bokt dat soort claims kan ophoesten.
Heb van de week ook even met iemand gesproken die wel leeft van fotografie, en de dingen die deze persoon zei over deze kwestie waren niet misselijk en erg nadelig voor bokt.

Edit: ik hoop dat de quote nog goed is.

Zoals ik eerder al zei, doet bokt de fotografen een grotere gunst met uitgelicht dan andersom. Bokt heeft zich voor daar waar het buiten het boekje ging verontschuldigt en de fout gecorrigeerd. Houd bokt zich in de toekomst aan die afspraak, dan is er helemaal geen kans op een claim omdat niemand buiten het boekje gaat. Dus men kan wel zo nadeling over bokt (a.k.a gratis reclame) spreken als men wil, het zijn echter gewoon slagen in het water die de persoon weinig sieren.

Volgens mij valt die grote gunst wel mee. Maar goed, dat is niet aan te tonen :).

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:31

_San87_ schreef:
paars schreef:

Op iedere foto zit copyright

Dus als ik hier een foto plaats, en iemand reageert door mijn bericht inclusief de foto te citeren en er een reactie onder te zetten kan ik dan aanklagen wegens schending van mijn copyright! Dan kunnen sommigen hier wel bezig blijven!
Lijkt me hoor, niet zolang het op hetzelfde forum blijft hoor.
Er zit immers een copyright op alles wat je op internet schrijft ook...dat zou betekenen dat de links op de voorpagina naar reacties in topics ook niet meer zou mogen. Echt onzinnig; iedere keer als er iemand reageert en het topic weer op de openingspagina verschijnt, schend je het auteusrecht want die topictitel is "eigendom" van de topicstarter... 8)7

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:41

De ene GTST discussie is nog maar net in de doofpot gerold of de volgende is geopend.

Tja ik hoef me iig niet te vervelen, want als ik dat wel doe, open ik gewoon bokt en lees verder in de reallife soap :D.

Ontopic: Ik snap het standpunt van de fotografen tot op zekere hoogte wel. Ik vind het echter ook heel jammer dat uitgelicht weg is. Het is gewoon een heel leuk onderdeel hoewel ik er echt wel eens op heb afgegeven dat weeer die bokker is uitgelicht of dat er een topic in staat met maar 1 loze foto, maar ach, er staan ook vaak hele mooie plaatjes op die ik anders niet gezien zou hebben.

Ik hoop dat er een manier gevonden word om het op te lossen voor beide kanten en dat we binnenkort weer kunnen genieten van uitgelicht :)

Ilsevdberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:07

Caily schreef:
Ik heb het topic mee gelezen en kan me goed vinden in de fotografen (oa Femke) die daarin hun mening geven. Maar er zijn genoeg fotografen of topics met foto's zonder logo die uitgelicht ook waar zijn toch? Ik het een bijzonder dat het nu helemaal weg valt terwijl het merendeel van bokt het juist enorm leuk vond!

Voorstel:
Bij starten van topic optie wel/niet beschikbaar voor uitgelicht aangeven, kan via een extra knop of simpelweg in de inleidende tekst van TS.

daar ^ ben ik het mee eens!

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:13

Bovenstaand voorstel is idd een goed idee maar ik dacht dat dat om de een of andere reden niet kon :(

Ik snap opzich wel dat het weg fotoshoppen van een logo niet kan, maar om daar een topic over te beginnen en gelijk heel bokt in te lichten vind ik persoonlijk not done. Een PB'tje aan een mod was toch genoeg geweest.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 14:14

Ook mee eens, met bij dat vinkje de tekst: "Ik nomineer dit topic voor Uitgelicht en bevestig hiermee dat de fotograaf toestemming geeft om hiervoor één foto passend te maken voor een thumbnail, welke nabewerking dit ook inhoudt."

:D Solved! :D