Quartel, niet om het een of ander, fijn voor jou dat je zooooo veel betaalde opdrachten hebt dat je het niet aangesleept krijgt allemaal, maar komt op mij nogal over als zelfverheerlijking en dat jij gelijk hebt omdat het bij jou anders is.
Als jij jouw mening mag hebben, dan mag een ander toch ook prima zeggen dat ze bij bepaalde fotografen mede door dit gezeur ongetwijfeld niet meer zullen boeken?
Ik kan wat dat aangaat best begrijpen dat sommige muggenzifters zichzelf hier absoluut niet geliefd maken. Maar je mag geloof ik alleen wat zeggen als je betaalt krijgt, want dan pas doet je mening er echt toe.
Ga maar gauw aan het werk, als je het al zo druk hebt en je je opdrachten toch niet via bokt binnen hoeft te slepen, denk ik dat je je kostbare tijd beter in je foto's kan steken.
Ik vind het gewoon heel jammer dat er van zoiets kleins inderdaad een dierentuin vol aan olifanten wordt gemaakt. Dat was helemaal niet nodig geweest want er zijn genoeg excuses gemaakt door het bokt-team over de manier van handelen en genoeg oplossingen aangedragen. Maar om de een of andere reden is het altijd de schuld van bokt; want stel je voor dat je je betalende klant wijst op het feit dat ze zélf misschien je voorwaarden wel schenden. Boze klant = immers geen inkomsten. Dan bashen we lekker op bokt.
Snap het punt niet, als het zo slecht is voor je naam om in uitgelicht te staan met een gecropped plaatje, dan geef je toch aan dat je jouw foto's (voorzien van logo X ) niet meer op uitgelicht wil hebben en of ze daar rekening mee houden?