Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brilsmurf00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:18

Jolliegirl schreef:
Nouks schreef:

Ik heb een vriend, ben daar gelukkig mee, dus wat heb ik op een meeting te zoeken...

Beetje laag dit, dat je het zelf niets vind prima, maar beoordeel de mensen die wel gaan niet direct.

Alsof een ontmoeting tussen een clubje mannen en een clubje vrouwen direct uitloopt op allerlei trouwerijen

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:19

brilsmurf00 schreef:
Alsof een ontmoeting tussen een clubje mannen en een clubje vrouwen direct uitloopt op allerlei trouwerijen

Je bent er toch van op de hoogte gebracht dat er bokkers met mannen gaan meeten? :+
Laatst bijgewerkt door Gini op 04-04-13 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 17:20

brilsmurf00 schreef:
Jolliegirl schreef:

Ik heb een vriend, ben daar gelukkig mee, dus wat heb ik op een meeting te zoeken...

Beetje laag dit, dat je het zelf niets vind prima, maar beoordeel de mensen die wel gaan niet direct.

Ik doel op de opmerking die naar mij gegeven is :
Citaat:
Dan heeft iemand haar zeker een schepje gegeven om het zand uit haar mmmmhmhmhmhm te scheppen.

Want nee, dat heb ik daar niet te zoeken. ;)

brilsmurf00

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:24

Ik quote toch precies het stuk dat de boodschap overbrengt, dat citaat van jou raakt nog schip noch wal in deze context

En dat jij gelukkig bent met je vriend is prachtig, maar daarmee moet je het niet afkeuren dat andere mensen samen willen komen. Niet iedereen wil altijd maar binnen zijn

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 17:24

Hier een gastslotje.
Dit lijkt me totaal niet de bedoeling.. :)