Ik heb alle pagina's doorgespit en ik ben niks tegen gekomen over het lettertype (of ik heb er over heen gelezen ), dus hierbij mijn vraag. Kun je je lettertype ook op bokt zelf aanpassen d.m.v. een code? Zonee, dan bewerken jullie dat waarschijnlijk, maar hoe zorg je er dan voor dat je achtergrond transparant is? (Dat de achtergrond de kleur van de pagina heeft zegmaar.)
Ik ben echt super gave profielen tegengekomen, jaloers! .
Nee, via Bokt kan dat niet. Met de printscreen-knop kun je de kleur van je profiel overnemen. Je printscreen plakken in bijv. Paint, en dan hem zo bijsnijden dat je alleen de kleur nog over hebt. Dat opslaan en dan kun je hem vergroten om bijv. als achtergrond te gebruiken
Je kan ook andere kleuren doen eventueel, maar als je transparant mooier vind inderdaad is dat de juiste manier
__denise
Geplaatst: 15-03-13 23:52
Je moet wel goed kijken wat je qua afmetingen doet etc. Zie vaak profielen waarbij tekst niet haarscherp is, vind ik zelf altijd heel irritant en ook niet zo mooi Probeer zelf altijd zoveel mogelijk te doen met Bokt-tekst, lukt ook wel aardig.
Arcodavella
Geplaatst: 16-03-13 09:32
Haha, jij woont ook in Harderwijk? .
Okee, bedankt! Ik denk idd dat ik gewoon de tekst van bokt houd, dat ziet er ook prima uit .
Ik vind het persoonlijk mooier gewoon met lettertype van Bokt. Maar als iemand anders het mooier vindt om met Photoshop (of iets anders) een profiel te maken, moeten ze dat zelf weten haha
Ik over het algmeen ook wel. Ligt er aan wel lettertype er wordt gebruikt. .
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 16-03-13 19:42
Jorinda schreef:
Ik vind het persoonlijk mooier gewoon met lettertype van Bokt. Maar als iemand anders het mooier vindt om met Photoshop (of iets anders) een profiel te maken, moeten ze dat zelf weten haha