gummie schreef:Wat ik me afvraag: wat levert transparantie betreffende een ban van een ander voor jullie op?
Leermomentje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bandida schreef:Electra63 schreef:IMO is de grens moeilijk te bepalen wat (on)toelaatbaar is.
Je hebt toch een goeie graadmeter aan wat in het echte leven als beleefde communicatie geldt?
Electra63 schreef:Nou Gummie, jij wordt op je vingers getikt omdat je apenwijk noemt (kan discriminerend worden opgevat voor onze gekleurde inwoners van Nederland)
BaileyMix schreef:Och missen doe ik hem nietSnap ook wel waarom die gebant is. De rest ken ik ook niet zo goed, maar kan me voorstellen dat als je betrokken bent bij de situatie en je serieus iemand op het forum 'mist' (jezus
) dat dan wat transparantie wel fijn is.
Electra63 schreef:Ik ken de associatie wel![]()
PPG: ik zou jou heeeeeeeeeeeeeeel graag in een strakke rijbroek zien, ongeacht of je wat kilootjes te zwaar bent, al zie ik natuurlijk wel veel liever een wasboordje![]()
Kijk en dit is dan een voorbeeld hoe er een beetje offtopic wordt gegaan in een "doodgebloed" topic. Misschien niet leuk of interessant, maar als je daar dan een belerende PB voor ontvangt, krab ik mij echt op mijn hoofd. Totaal buiten proporties, naar mijn bescheiden mening, al zullen andere bokker dit wel terecht zullen vinden.
Narnia schreef:BaileyMix schreef:Och missen doe ik hem nietSnap ook wel waarom die gebant is. De rest ken ik ook niet zo goed, maar kan me voorstellen dat als je betrokken bent bij de situatie en je serieus iemand op het forum 'mist' (jezus
Ik ben even aan het bedenken of ik je moet temmen![]()
Je hebt het over mijn Geestelijk raadgever, ik wens niet dat Hij in een negatief nog komisch licht wordt neer gezet!
Na ons overleg zal ik u laten weten wat hier van de uitkomst is
papagroom schreef:Electra63 schreef:Ik ken de associatie wel![]()
PPG: ik zou jou heeeeeeeeeeeeeeel graag in een strakke rijbroek zien, ongeacht of je wat kilootjes te zwaar bent, al zie ik natuurlijk wel veel liever een wasboordje![]()
Kijk en dit is dan een voorbeeld hoe er een beetje offtopic wordt gegaan in een "doodgebloed" topic. Misschien niet leuk of interessant, maar als je daar dan een belerende PB voor ontvangt, krab ik mij echt op mijn hoofd. Totaal buiten proporties, naar mijn bescheiden mening, al zullen andere bokker dit wel terecht zullen vinden.
Dit is dus precies wat ik bedoelover noodzakelijke transparantie.......electra en ondergetekende,zien dit als normale omgang,en als ik het goed begrepen heb,is het ban,en ow systeem in het leven geroepen,om de gebruikers bescherming te bieden tegen misstanden en pesterijen.
De ow voor electra werkt misstanden echter in de hand,omdat het lijkt of ondergetekende zich gekrenkt voelt,wat echter ABSOLUUT niet aan de orde is.Transparantie kan dit voorkomen......
Doma_clasica schreef:Narnia schreef:
Och missen doe ik hem nietSnap ook wel waarom die gebant is. De rest ken ik ook niet zo goed, maar kan me voorstellen dat als je betrokken bent bij de situatie en je serieus iemand op het forum 'mist' (jezus
Ik ben even aan het bedenken of ik je moet temmen![]()
Je hebt het over mijn Geestelijk raadgever, ik wens niet dat Hij in een negatief nog komisch licht wordt neer gezet!
Na ons overleg zal ik u laten weten wat hier van de uitkomst is