Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Maar hoe zit het met foto's van internet, wordt dat ook goedgekeurd? Want ik heb nu bijv. een bikini te koop staan en ik heb in de OP alleen de verkoopfoto van de internetsite geplaatst. Als mensen geinteresseerd zijn in een (aan)foto van mij, dan krijgen ze die per PB, omdat ik het niet nodig vind om bij voorbaat mijn hele hebben en houden op internet te gooien![]()
Plus, ik merk wel dat het verleidelijk is om zelf je topic hoog te houden door bijv. op verschillende momenten nog wat info toe te voegen..Eerder hield je je topic hoog doordat er regelmatig wel reacties geplaatst werden, maar nu dat zo niet meer werkt....
Champie_Me schreef:*edit:
nog even wat vragen:
hoe wil je het dan tegengaan als mensen belazerd worden in de verkoop?? dat valt niet openbaar meer te controleren... werkt dat oplichting juist niet veel meer in de hand?? en hoe wil je dat op gaan lossen mbt de regels? dat je geen PB's openbaar mag maken?? als jij iets in het topic zet wat via pb gekomen is verbreek je toch die regel??
Oscar schreef:Er wordt hier gesproken over het openbaar maken van PB's. Daarmee wordt iets anders bedoeld dan het in onderling overleg uitwisselen van PB's. Wanneer je een PB openbaar maakt op het publiekelijk toegankelijk forum (wellicht ook nog zonder toestemming) dan is dat anders dan wanneer je in overleg met de betrokken partijen PB's toont. Dan is er sprake van 2 partijen (+ een moderator die inzicht krijgt) die daarvoor toestemming geven om tot een oplossing te komen.
Georgette schreef:Corelli schreef:Oh sorry, dan ben ik daarmee in de war
Duidelijk antwoord
Ik denk dat je bedoelt dat je topic in de lijst van Actieve onderwerpen komt te staan zodra er gepost wordt.