Berichten/account op verzoek verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:11

En dan nog maar afwachten of de moderators jouw reden een goede reden vinden... :n

Anoniem

wie bepaalt dan wat een goede reden is :?

Dinopino

En wanneer je nu de paar gevraagde accounts van leden die gebant zijn en geen lid meer willen zijn weggooid. Dan blijft er toch genoeg posts over. Je kunt dan bij die berichten i.p.v gast zeggen een tussen vorm ... geen lid meer.. En anderen die tevreden zijn met hun oude berichten onder de noemer Gast te zetten. Probeer het eens uit en bespreek het naderhand. Laat het zo een paar maanden staan en dan evalueer wat de hiaten zijn en de problemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:12

bart,ik heb goede redenen om bepaalde berichten te willen verwijderen.
dus die wil ik weg hebben.
heb er al een aantal weg laten halen via Eline.
maar er zijn er nog wel meer.

dus het kan wel degelijk.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:13

Als het zou gaan om het feit dat er gaten ontstaan in topics, kijk hoe belachelijk veel er hier in dit topic is weggegumd :+ nee sorry, dat gaat er bij mij echt niet in. En dan is dit een lopend topic en geen topic van 3 jaar oud. ;) Echt, het lijkt me een kleine moeite. Scheelt de moderators een hele hoop werk... :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:14

Anoniem schreef:

Ja maar dan kan het ook. Maar niet al jouw berichten van de afgelopen jaren.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:14

Suzanne F. schreef:
Anoniem schreef:

Ja maar dan kan het ook. Maar niet al jouw berichten van de afgelopen jaren.

Kennelijk ook niet 100 van die berichten, al zou ze een goede reden hebben? :+

BartVB schreef:
@Darkchrystal, als dat een handvol berichten is waar b.v. je volledige naam of woonplaats in staat dan wel. Als jij echter 100(en) berichten gaat temmen dan kunnen we daar niets mee (zoals al eerder uitgelegd).

Anoniem

Re: Berichten/account op verzoek verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:16

en dat kán dus wel,want eline heeft mij een tijd terug níet gezegd dat het niet kon.
sterker nog,die pb'de terug dat ik gewoon alle links kon mailen.
en geloof me...dat waren er véél....maar er komen er meer,en dat was volgens haar geen probleem.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 13:19

Nou dan gaan de modjes het komende tijd vrij druk krijgen vrees ik. :=
En absoluut niet om ze te sarren. Maar bij gebrek aan beter, ik had het graag zelf gedaan om ze het werk te besparen.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:11

@Bart

Ik doe het hier omdat ik weet dat je hier specifiek meeleest.

Ik heb je nu 2 pb's gestuurd waarop je gewoonweg niet de moeite neemt te reageren.

Is dit onwil? Of heb ik een puntje geraakt waarvan je weet dat ik gelijk heb maar niet weet hoe je het recht moet praten zodat het beter uitkomt voor jezelf? Dit is niks persoonlijks btw, voor het geval dat je daar mee gaat schermen.

Je roept steeds heeeeel hard dat er gepbt moet worden. Ik weet dat je mijn PB's leest. Maar je kiest ervoor om ze te negeren.
Ik zou graag willen weten waarom dat is.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:23

@Ceriadwen; Het is hier behoorlijk druk, er zijn meer PBs en emails die beantwoord moeten worden. Daarnaast zijn we bezig met het inventariseren van de opmerkingen die de afgelopen dagen op FZ gemaakt zijn om dat om te kunnen zetten naar beleidswijzigingen. Dat heeft allemaal wat tijd nodig, hierdoor kan het voorkomen dat PBs niet binnen uur beantwoord worden.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:25

Anoniem schreef:
en dat kán dus wel,want eline heeft mij een tijd terug níet gezegd dat het niet kon.
sterker nog,die pb'de terug dat ik gewoon alle links kon mailen.
en geloof me...dat waren er véél....maar er komen er meer,en dat was volgens haar geen probleem.

Ben jij zo'n boefje geweest dan Dark?? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:27

}>

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:29

BartVB schreef:
@Ceriadwen; Het is hier behoorlijk druk, er zijn meer PBs en emails die beantwoord moeten worden. Daarnaast zijn we bezig met het inventariseren van de opmerkingen die de afgelopen dagen op FZ gemaakt zijn om dat om te kunnen zetten naar beleidswijzigingen. Dat heeft allemaal wat tijd nodig, hierdoor kan het voorkomen dat PBs niet binnen uur beantwoord worden.

Begrijpelijk, desondanks zou ik het dan wel kunnen waarderen dat je even een berichtje doet zo van "ik kom er op terug, maar ik heb het even druk met wat andere zaken". Haalt toch een bepaald gevoel weg snap je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 14:41

Bart, het is misschien handig als je niet meer gebruik maakt van het woord kunnen waar je willen bedoelt. Alles wat hier aan de orde is geweest, kan gewoon en is nu opeens een kwestie van willen geworden.

t1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:48

Tijd voor een slotje :P

hehehe :+

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:55

t1000 schreef:
Tijd voor een slotje :P

hehehe :+

Voorlopig ben jij nog 'zwart'.. :D

t1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:56

hahaha, ja probeer al schilders te vinden die hem voor mij groen willen schilderen maar helaas
zelfs die zijn bang geworden voor het huidige team :P

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 18:59

Misschien kunnen we verkiezingen gaan houden?
Als jij de kippen rustig denkt te kunnen houden.. stem ik op jou ;-)!

t1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:34

haha dank je voor het vertrouwen,
maar denk toch er allereerst een cultuurverandering moet plaatsvinden.

Dit is gewoon een lastig forum met zoveel gebruikers waarvan veel topics zonder de mods uit de hand lopen.
Tevens merk je gewoon dat dit een forum is waarin veel gebruikers van kind tot aan volwassene zijn gegroeid. Je kan dan ook goed merken dat er heel veel puberende leden actief zijn, die vaak hun emoties wat moeilijk in bedwang kunnen houden. Was zelf vroeger ook een rebellerende jongere dus wat dat betreft kan ik me daarin wel inleven.

Ben dan ook actief op andere forums echter wel stukken kleiner dan Bokt, maar dan wel met mensen van gemiddeld 25 tot 65 jaar oud. Je kan dan gewoon merken dat er toch anders met elkaar om wordt gegaan en dat daar de discussies er bijna altijd inhoudelijk er aan toe gaan. Topics worden enkel eens gesloten door off-topic verhalen of het ophalen van hele oude topics, maar dat is zeer maar dan ook echt zeer zelden. Ook heerst er een prettige toon, alle gebruikers willen elkaar helpen waardoor er altijd van alle zijdes hulp wordt aangeboden.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat de cultuur van bokt deels afhankelijk is van het beheer en de mods, maar een nog veel groter deel afhankelijk is van de gebruikers die het trekt. Het is gewoon ontzettend moeilijk om een forum met veel jonge leden goed te beheren. Sommige discussies gaan vaak nergens over en zijn dan meer een strijd tussen jongeren die door hun hormonen elkaar in de haren vliegen. Ken bokt van vroeger, en merk hoe het nu is, en verklaar dat toch een beetje door de grote toename van hele jonge gebuikers. Tsja wat zal ik zeggen vindt het tegenwoordig meer: BOKT ON STEROIDS!!!

Gelukkig zijn er altijd wel weer leuke topics bij die mooie dingen opleveren en waarin iedereen elkaar toch aan het woord laat en daarbij gezamelijk streven naar een hoger doel, namelijk ervaring uitwisselen.

We klagen met ons allen altijd wel steen en been, maar denk dat wij met ons allen ook moeten beseffen dat wij uiteindelijk de sfeer en dus ook de cultuur binnen bokt bepalen!
Laatst bijgewerkt door t1000 op 17-12-10 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:35

Nou om heel eerlijk te zijn vind ik het toch vaak wat oudere gebruikers die op elkaar lopen vitten en persoonlijk worden. :=
Veel jongeren zie je niet echt in bevlogen discussietopics. ;)

t1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:39

Ja Filfill heb je ook gelijk aan,

Het mooiste voorbeeld vind ik dan ook dat de discussie ontstaat, ja maar je hebt maar 1000 berichten, je hebt dan gewoon geen recht van spreken. Of zo iets als, maar ik heb al 40 jaar ervaring !

Ja wij volwassenen zijn vaak ook goed in "moddergooien"

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:42

Wat mij vooral opvalt is dat veel "volwassenen" al snel beginnen met "och jij bent toch pas 14/16/18" tegen jongere bokkers als ze kennelijk geen argumenten meer hebben. Dat vind ik pas triest. Zegt imo meer over hen dan over de jongere bokker. Hetzelfde als met die berichten (dat is me overigens nog nooit opgevallen), slaat ook helemaal nergens op.

Jongere gebruikers zie je vaak één post plaatsen met een bepaalde opmerking, het zijn juist de ouderen die eeeeuwen doorgaan. ;)
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 17-12-10 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

t1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:43

Misschien wel een leuk nieuw topic,

Hoe je bokt plezieriger zou kunnen maken voor iedereen.
Een betere cultuur waarin iedereen zich weer thuis kan voelen
Tenminste even terugkoppelend "de goede oude tijd waarin alles er toch anders aan toe ging"

Denk dat dat wel een issue is die de komende jaren gaat spelen. Vooral met zoveel gebruikers/leden

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:44

Zulke topics bestaan al. :)