SyhaxDesy schreef:Heb ik gedaan toen die zelfs nog online was, krijg gewoon niets terug.
3 weken geleden heb ik aan een mod toen die online was gevraagd om een slotje, geen reactie gekregen en geen slotje.. bij een andere mod geprobeerd, zelfde verhaal, weer bij een ander, zelfde verhaal.
Heb uiteindelijk zelf maar neergezet dat ik geen reactie meer hoefde omdat ik al ene nieuwe pony had (had een soort advertentie geplaatst dat ik op zoek was)
Oh maar EA helpt het al om de regels te lezen... 
Trouwens, boriskim schreef:Ik vind dat je hèlemaal gelijk hebt! Vandaag heb ik een mega lang topic getiept over mijn lievelingspony, die overleden is. Heb er minstens een half uur aan gewerkt, wat denk je? Wordt er een slotje op gezet omdat het niet mijn eigen pony was!!!! Ik vind het echt belachelijk!!!

Lezen is niet jouw sterkste punt geloof ik. Dit is nl de mod-opmerking:
Citaat:
Omdat het paard meer dan 1 jaar geleden overleden is en omdat het paard niet jouw eigendom is, hier een slotje
De voornaamste reden was dus de eerste. 
Ook heel simpel de regels lezen had je kunnen helpen:
Citaat:
Overlijdenstopics mogen alleen gestart worden door de eigenaar van dat paard of die pony. Als het om een verzorgpaard/pony gaat, dan dient de eigenaar goedkeuring te geven voor een dergelijk topic. Het is ook toegestaan om een topic te openen om het overlijden van een manege of verzorgpaard/pony te melden. Hiervoor geldt eveneens dat je toestemming moet hebben van de eigenaar van het paard of de pony. Dit dien je te melden in je beginpost. Topics over manege of verzorgpaarden/pony's die niet aan de toestemmingsregel voldoen zullen worden gesloten.
Niet zeuren en naar de mod wijzen maar naar jezelf, want JIJ hebt de regels die IMO duidelijk genoeg zijn niet gelezen.