love_western schreef:Zomaar iemand bannen mag niet Klopt, je kan dan bezwaar maken bij de bezwaarcommissie, he Iris
Marijee schreef:Saffier schreef:Pas maar op jullie, Mas kan bannen Moeten wij nu bang zijn? Nou en of!!
Marijee schreef:Saffier schreef:Pas maar op jullie, Mas kan bannen Moeten wij nu bang zijn? Dacht het even niet
love_western schreef:Zomaar iemand bannen mag niet Egwel!Als er bezwaar binnenkomt wordt ie bij voorbaat afgewezen...
Saffier schreef:love_western schreef:Zomaar iemand bannen mag niet Klopt, je kan dan bezwaar maken bij de bezwaarcommissie, he Iris Hihi, maar dan zijn jullie net toevallig het met Mas eens ofniet?Jaja ik heb jullie wel door
Horsetopia schreef: Wij, zwarte ratten Wat denk je wel van ons?Pardon Zwarte ratten? Morgen word jullie dag zwaaaar
Wendel schreef:Horsetopia schreef: Wij, zwarte ratten Wat denk je wel van ons?Betrapt jij hebt hem ookgelezen Ik ben onschuldig
Wendel schreef:Horsetopia schreef: Wij, zwarte ratten Wat denk je wel van ons?Betrapt jij hebt hem ookgelezen Wat gelezen?
Wendel schreef:Horsetopia schreef: Wij, zwarte ratten Wat denk je wel van ons?Betrapt jij hebt hem ookgelezen Hahahah, zie je nou wel! Ik wist het wel! Bang dat er iets aan je neus voorbij gaat.
zo dan.. je bent even aan het werk.. en er is een heel nieuw topic met al 20 pagina's... het leeft wel he