Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nerwen schreef:In willekeurige volgorde: Fasel/Faas, suleilitha, runningkawa, Lovely, SuperPepeijn, Laura, Lia_, Billy, Desiree, Tyrza, Botervlieg, Ann, Faye, CGJ12, MarijeR, Buitenzorg, prompter, ThePast03, QQQQ, Foogul, Apple...
Mensen waar ik graag de berichten van las, maar die ik nu niet meer of nog maar zeer zelden tegenkom.
Lielle schreef:idem hier
maar jullie moeten jippie, mieke, pril ook nog kennen
Suzanne F. schreef:Jurga: Ik ben geschokt! Niet meer samen met Sypheron?????
Roosch schreef:Siets schreef:Wat is bokt dan toch eigenlijk groot, als je dit topic zo doorleest. Veel namen die genoemd worden ken ik, maar ook heel veel niet. Toen RK werd gebanned, kon ik er met mijn verstand niet bij. Dat heeft toen flink indruk gemaakt! Zo kijk je echt tegen iemand op, en van het één op het andere moment is zo iemand helemaal weg.
Ik had 'vroeger' een paar bokkers waar ik veel mee om ging. Dat waren Marye en Delano. Geweldig! Met Delano heb ik veel gelachen, en ik meen dat ik die zelfs nog eventjes op hyves heb gehad. Helaas was het contact met Marye zo ineens afgelopen, omdat ik een poos niet meer op bokt ben geweest. Heb ook zo ontzettend gelachen in het spierballen-topic. Er is toen nog geprobeerd daar weer een soort vervolg op te maken, maar volgens mij is die niet zo lang actief geweest. Maar dat waren tijden!
Ja ik had ook zo'n groepje dat ik gewoon altijd tegenkwam.
Vooral MoonChloe kwam ik volgens mij op een gegeven moment in elk topic tegen; die mis ik wel, al is ze nog steeds actief.
En natuurlijk mensen van HK-topics die je uit het oog verliest..
Jammer, natuurlijk.
Vergeten zal ik d'r een paar heus niet.
Edit: Oja en DS (Death_Squad) van het vrijgezellentopic.
Sypheron schreef:Suzanne F. schreef:Jurga: Ik ben geschokt! Niet meer samen met Sypheron?????
Nee Suzanne. Inmiddels is het bijna een jaar geleden dat we de relatie hebben verbroken.
En leuk om te zien dat er toch nog mensen zijn die mijn naam kennen, al ben ik eigenlijk met uitzondering van enkele posts, nog nooit aanwezig geweest in de paard gerelateerde topics!
Ik leef nog hoor!!
MoonChloe schreef:annetje: maartje.... Pony verkocht naar Denemarken (of een ander Scandinavisch land)
Roosch, het is elke keer weer leuk om je ergens tegen te komen. Ik zie je ook niet veel meer maar gelukkig ben je nog actief op bokt.