"Vergeten" Bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkigioa

Re: "Vergeten" Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 01:15

Mag dat niet dan?? Mijn vriend heeft namelijk ook een account.... (niet dat hij erg actief is....). Maar sorry, ga een beetje offtopic geloof ik.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 01:17

Tuurlijk mogen jij en je vriend allebei een account hebben. Als het maar duidelijk is dat jij alleen jouw account gebruikt, en hij alleen het zijne.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 01:17

Jawel, als je kunt aantonen dat het werkelijk je vriend is die dan bokt en niet jij onder een vals account. :D

Laten we inderdaad maar ff ontopic gaan. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 01:26

En hoe wil je dat doen? Bart thuis uitnodigen? :?

Overigens is het IP gedoe vrij gemakkelijk te omzeilen ook :=

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 02:14

"Missen" is misschien een groot woord, maar wie ik eigenlijk nooit meer tegen kom op bokt, zijn Craignethan, Honeybee, Desiree, PhiaBink, Sarabande, Alane, Naz, Jura, Orrie, Percy, Yootha, Greetje, Sundancer, Imker, FSoudan, Napoleon, Sjuimpje en natuurlijk Chica (maar van haar weet ik wel hoe het met d´r gaat :) ) ....
Pfff... zijn er eigenlijk best wel veel := (en dan heb ik er vast en zeker nog een aantal vergeten :+ !).

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 03:24

Nerwen schreef:
In willekeurige volgorde: Fasel/Faas, suleilitha, runningkawa, Lovely, SuperPepeijn, Laura, Lia_, Billy, Desiree, Tyrza, Botervlieg, Ann, Faye, CGJ12, MarijeR, Buitenzorg, prompter, ThePast03, QQQQ, Foogul, Apple...

Mensen waar ik graag de berichten van las, maar die ik nu niet meer of nog maar zeer zelden tegenkom.

Billy bokt nog wel, maar heeft niet zo'n zin meer in discussieren, want dat levert geheid een ow op...
Je mag alleen nog ja en amen zeggen op bokt, anders zijn er een paar halfwas modjes die zich laten gelden ;)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 06:24

Er zijn er wel een hele hoop die ik niet meer heb gezien...
zoals RK... maarja, ik weet zo even geen namen meer... :( :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 06:47

mis cody eigenlijk ook wel ( misschien is ze er nog wel maar zie haar nooit meer) en een meisje/vrouw waarvan ik de naam niet meer weet..
zij had een hele mooie frieze ruin waarvan ze de manen had afgeknipt en daar ging heel bokt overheen..
het laatste wat ik van haar heb gelezen is dat ze bevallen was en via bokt een hele mooie merrie heeft gekocht...

maar vraag me echt niet hoe ze heet, volgens mij kwam ze uit de buurt van Den haag ofzo...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:27

Cody heb ik laatst nog wel weer gezien :j
(herken haar overigens alleen maar omdat zij mijn bijrijdpaard een tijd heeft gereden :) )

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:29

Dat meisje met die pony (Romeo) die zo ongelofelijk goed kon springen en verkocht is naar Zweden/Noorwegen. Ze maakte ook vaak filmjes van haar pony dat ze gingen springen.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:30

Lielle schreef:
idem hier ;(

maar jullie moeten jippie, mieke, pril ook nog kennen :j

Hai! :wave:

Ik werd getipt via een ander forum, waar heel veel oude bokkers van het eerste uur zijn. Met mij gaat het goed. Kaminka is helaas dit jaar overleden, heb gelukkig nog wel een jaarlingruin van haar.

Kom nog wel regelmatig op bokt, maar post zelden meer. Ik vind het te groot en heel jammer dat topics op slot gaan als een discussie offtopic verder gaat. Alsof zoiets niet doodnormaal is in een gesprek of discussie. Ik vind dat storend. Het belerende hadden we in de beginjaren niet, en het was een stuk kleiner en overzichtelijker.

Wie ik mis, is Romkabouter, SP, RK (maar die zie ik in een ander forum regelmatig langswaaien), Pieter Jan, Sanderijn, oh en we hadden Pinnielinnie toch ook nog in het begin?

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:38

Hé, is Kaminka er niet meer? Zij hoorde er voor mijn gevoel echt bij :j .

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:38

Was dat het meisje met twee van die donkere pony's waarmee ze zonder iets over de hindernissen vloog?
Ik probeerde gisteren nog te bedenken hoe ze ook alweer heette. Nadat ze de pony's verkocht en over ging op de paarden ben ik haar uit het oog verloren.

De hele lijst van nerwen ken ik ook. Chica mis ik inderdaad ook wel, kwam die vaak tegen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:40

Dat weet ik niet. Romeo was wel een donkere pony. Kon geweldig goed springen. Ze deed er geloof ik ook wel cross of oefencross mee!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:44

annetje: maartje.... Pony verkocht naar Denemarken (of een ander Scandinavisch land)

Roosch, het is elke keer weer leuk om je ergens tegen te komen. Ik zie je ook niet veel meer maar gelukkig ben je nog actief op bokt.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 10:47

Ja zij was dat ja! Vind het jammer dat ik haar eigenlijk nooit meer zie.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 11:04

Leuk topic! :D
Ik ben er ook nog steeds hoor, maar ben actiever op een ander forum. Bokt is zo groot geworden dat je niet alles meer kunt bijhouden. De meeste van de genoemde namen zijn hier nog wel of op het andere forum. Maar ze vallen nu gewoon niet meer zo op omdat bokt zo groot is.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 11:21

Suzanne F. schreef:
Jurga: Ik ben geschokt! Niet meer samen met Sypheron?????

Nee Suzanne. Inmiddels is het bijna een jaar geleden dat we de relatie hebben verbroken. :)
En leuk om te zien dat er toch nog mensen zijn die mijn naam kennen, al ben ik eigenlijk met uitzondering van enkele posts, nog nooit aanwezig geweest in de paard gerelateerde topics!

Ik leef nog hoor!! :D

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 11:37

Roosch schreef:
Siets schreef:
Wat is bokt dan toch eigenlijk groot, als je dit topic zo doorleest. Veel namen die genoemd worden ken ik, maar ook heel veel niet. Toen RK werd gebanned, kon ik er met mijn verstand niet bij. Dat heeft toen flink indruk gemaakt! Zo kijk je echt tegen iemand op, en van het één op het andere moment is zo iemand helemaal weg.

Ik had 'vroeger' een paar bokkers waar ik veel mee om ging. Dat waren Marye en Delano. Geweldig! Met Delano heb ik veel gelachen, en ik meen dat ik die zelfs nog eventjes op hyves heb gehad. Helaas was het contact met Marye zo ineens afgelopen, omdat ik een poos niet meer op bokt ben geweest. Heb ook zo ontzettend gelachen in het spierballen-topic. Er is toen nog geprobeerd daar weer een soort vervolg op te maken, maar volgens mij is die niet zo lang actief geweest. Maar dat waren tijden!

Ja ik had ook zo'n groepje dat ik gewoon altijd tegenkwam.
Vooral MoonChloe kwam ik volgens mij op een gegeven moment in elk topic tegen; die mis ik wel, al is ze nog steeds actief. :D
En natuurlijk mensen van HK-topics die je uit het oog verliest..
Jammer, natuurlijk.
Vergeten zal ik d'r een paar heus niet. :D

Edit: Oja en DS (Death_Squad) van het vrijgezellentopic. :))

Jij moet Delano volgens mij ook nog wel kennen. Ik bedacht me vanochtend ineens hoe hij hier op bokt heette: Racekees :D

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 11:46

Sypheron schreef:
Suzanne F. schreef:
Jurga: Ik ben geschokt! Niet meer samen met Sypheron?????

Nee Suzanne. Inmiddels is het bijna een jaar geleden dat we de relatie hebben verbroken. :)
En leuk om te zien dat er toch nog mensen zijn die mijn naam kennen, al ben ik eigenlijk met uitzondering van enkele posts, nog nooit aanwezig geweest in de paard gerelateerde topics!

Ik leef nog hoor!! :D

:\ ook geschokt, weet nog dat jullie dat huis kochten en aan het klussen waren. Maar goed, we kennen je dus gewoon omdat jullie een boktkoppel vormde en dat jij ging leren paardrijden :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 11:50

Prrrr schreef:
Tuurlijk mogen jij en je vriend allebei een account hebben. Als het maar duidelijk is dat jij alleen jouw account gebruikt, en hij alleen het zijne.

Maar als dat ook het geval is en de mods geven aan dat ze twijfelen en het dus niet zeker weten ben je alsnog de banketstaaf.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 12:42

ManonR_ schreef:

Maartje is een tijdje heel erg ziek geweest, gaat nog steeds met ups en downs geloof ik...
Laatst bijgewerkt door Winged op 17-12-09 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 12:47

Ja Laura met haar leuke belevenissen! Die mis ik ook! :j
En Iski...

Mieke: Romkabouter is nog dagelijks op bokt te vinden hoor. ;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:11

A_lette schreef:
ManonR_ schreef:
Maartje is een tijdje heel erg ziek geweest, gaat nog steeds met ups en downs geloof ik...
Echt? Jeetje dat wist ik helemaal niet. Komt ze nog wel eens op Bokt? Is Maartje ook haar boktnaam?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-09 13:14

MoonChloe schreef:
annetje: maartje.... Pony verkocht naar Denemarken (of een ander Scandinavisch land)

Roosch, het is elke keer weer leuk om je ergens tegen te komen. Ik zie je ook niet veel meer maar gelukkig ben je nog actief op bokt.

Hoe heette zij op Bokt dan?
Het zegt me wel iets inderdaad, ik kan me nog wel iets herinneren over Romeo.
Maar haar boktnaam was niet Maartje volgens mij?