Strenger optreden tegen afz**ken van andere bokkers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Strenger optreden tegen afz**ken van andere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:34

Suuskipje schreef:
dat valt toch wel mee Menino.. heb denk ik 2 meningen over Kiwiko gelezen...

Je moet 'allemaal mensen' niet zo letterlijk nemen , Bloos sorry..

Maar als ik hier iemand binnen zie vallen die zegt 'ja sorry hoor, maar volgens mij denkt KiWiKo echt dat ze alle wijsheid in pacht heeft' .. Dan vind ik dat behoorlijk op-de-man-spelend en écht helemaal niets toevoegen.. Nou denk ik toch, dat KiWiKo het best kan hebben, maar het blijft imo gewoon niet zo netjes.

Als dit topic nou 'wat vinden jullie van KiWiKo' had geheten. Dan was het wat anders geweest Haha! Bloos ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:45

Onassa schreef:
Menimo, ik zie in je profiel dat je pas 16 jaar bent.
Dat is imo nog vrij jong, maar toch weet je je verhaal erg goed te omschrijven, mijn complimenten, het is erg duidelijk wat je wilt zeggen.
En tuurlijk heb ook jij gelijk in bepaalde opzichten.
Maar er word gevraagd om ten aller tijden begrip te tonen voor bepaald zaken.
Iedereen moet zich in kunnen leven is zo'n beetje de algehele boodschap.
Maar dan staat daar tegenover dat men ook begrip en inlevings vermogen moet tonen aan mensen die bepaalde zaken min of meer "aanstellerig" vinden want dat is du HUN mening weer.
Beetje moeilijk uit te leggen misschien ,maar denk dat je het wel begrijpt wat ik bedoel.

Dankje,
Ik snap je, en ik begrijp idd ook wel dat mensen iets aanstellerig kunnen vinden. En dat is ook iemand's goed recht.
Maar stel dat je dat denkt, dan snap ik echt niet waarom dat dan weer zó gezegd moet worden dat je iemand ermee kwetst.

Bv. iemand dramaqueen noemen, dramaqueen is niet meteen het meest erge scheldwoord. Maar ik denk dat iedereen toch ook wel inziet dat zoiets wel hard aan kan komen. Ik heb het idee dat sommige mensen juist bewust erg 'hard' worden, om iemand (zoals sulileitha eerder aangaf Lachen ) een 'schop onder z'n kon te geven' .. Imo wek je er alleen maar weerstand mee op én je haalt er iemand gewoon mee naar beneden.

Dat vind ik wel een verschil met 'gewoon' je mening geven. Imo moet je ook gewoon kunnen zeggen, dat het voor de TS mss wel uit zou maken, als ze eens wat optimistischer tegen alles zou kijken Ja .

Hoewel ik er wel bij blijf, dat dat bij de meeste probleemverhalen, niet de oplossing is .. Lachen

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:58

Het afzeiken van sommige bokkers zie ik ook als een beetje onmacht. Sommigen willen persé hun visie doordrukken en als iemand een andere mening heeft wat niet in hun straatje past dan wordt die ander dus meteen afgezeken. Bij sommige bokkers mag je blijkbaar geen andere mening hebben, ook al ben je het er niet mee eens dan hoef je nog niet grof te worden. Zulke bokkers moeten eerder aangepakt worden maar i.p. daarvan gaat weer een topic op slot en de bewuste persoon zoekt wel weer een ander topic om iemand af te zeiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:39

Klinkt me bekend in de oren, Ikima Haha!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:45

Idd, komt mij ook heel bekend in de oren, en zijn vaak dezelfde lui..

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:48

Dat je afzeiken stopt prima, maar ik vind wel dat je commentaar mag blijven geven en ik heb het idee dat dit het laatste jaar ookal niet meer mag, het is een publiek forum dus als je foto's plaatst kan je commentaar krijgen en als je niet kan spellen mag dat best gezegd worden.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:54

Helemaal mee eens sjorsie.

Mij gaat het er dan ook vooral om dat veelplegers eens gestrafd worden, en niet telkens het hand boven het hoofd gehouden worden.

Hiermee bedoel ik mensen die alleen in bepaalde topics komen om er te stangen, geen normale post komt uit hun vingers in bepaalde topics.
Wat er dan gebeurd is een weerwoord van de mensen die wel normaal reageren, en hoppa topic gaat op slot, en de stoker gaat vrij uit.

Ik hou er ook wel van om ongezouten mijn mening te geven, en ik kan ook best wat tegengas hebben.

Maar idd kunnen sommige mensen ook geheel niet met kritiek omgaan, dan openen ze een topic op HAW. Zijn veel te zwaar voor de pony, hebben de slof te strak, bit hangt er uit etc etc. Vaak gaan ze meteen in de verdediging omdat ze eigenlijk hadden willen horen hoe super het eruit zag Nagelbijten / Gniffelen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:56

helemaal mee eens

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:00

KiWiKo schreef:
---ik heb wel het nodige meegemaakt in mijn leven........ en daarmee gedeald of nog aan het dealen............
Je vergeet het feit dat het allemaal vreeeeeeselijk is in Nederland.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:04

Ik ben het ook met Crossmonster eens. Die raddraaiers worden altijd ontzien, tenminste je merkt nooit dat ze aangepakt worden. Je moet vaak heel erg op je woorden passen want sommigen zijn heel erg snel op hun teentjes getrapt en kunnen niet tegen de waarheid.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:05

ManonR_ schreef:
KiWiKo schreef:
---ik heb wel het nodige meegemaakt in mijn leven........ en daarmee gedeald of nog aan het dealen............

Kijk! En dit was dus een onnodige opmerking. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:05

Klopt ook...... hihi, ik ben vaak de pineut geweest en heb wel eens op het strafbankje gemoeten, terwijl andere veelplegers die het veel bonter maakten, de dans onstprongen. Niet dat ik nou een veelpleger ben, ik zeg gewoon wat ik denk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:06

Sjorsie, de post van Manon was "een oude koei uit den sloot halen" Haha!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:07

suleilitha schreef:
Sjorsie, de post van Manon was "een oude koei uit den sloot halen" Haha!
Nee joh was geen oude koei. Komt nog steeds wekelijks terug Clown

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:07

Dat blijkt dus weer dat een aantal bokkers alles kan zeggen en er ook bokkers zijn die bij het minste of geringste op de strafbank moeten, die weten de Mods wel te vinden.

Oei Sul een koei? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:09

Manon, je speelt nu op de persoon. Verder deel ik je even mede dat je een stukje uit een post zo out of the blue in het topic hebt gegooid van echt bladzijden en bladzijden terug, wij waren al veel verder in de dicussie Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:10

ManonR_ schreef:
KiWiKo schreef:

je moet wel even nadenken want in nederland gebeuren er ook dingen die echt vreselijk zijn hoor! heb je enig idee van de armoede die ook in nederland is om even een voorbeeld te noemen?

Kiwipitje

suleilitha schreef:
Manon, je speelt nu op de persoon. Verder deel ik je even mede dat je een stukje uit een post zo out of the blue in het topic hebt gegooid van echt bladzijden en bladzijden terug, wij waren al veel verder in de dicussie Knipoog
Is twee bladzijden geleden dus dat BLADZIJDEN EN BLADZIJDEN TERUG valt nogal mee. Maar terug ontopic Knipoog

Anoniem

Breezy, ook daar gaat dit topic helemaal niet over Knipoog

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:12

Ik denk echt niet dat er veel mensen zijn die alles kunnen maken. Die worden echt wel gestraft alleen 99% van de tijd gebeurt dit achter de schermen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:12

Kijk Manon, het is duidelijk leesbaar dat jij Kiwiko niet moet, en dit topic gaat over afzeiken, maar wat je nu een beetje aan het doen bent, is feitelijk het voorstadium van afzeiken, het begint vaak met op deze manier voorzichtig peilen hoe een ander er over denkt en aan de hand daarvan zieltjes winnen.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:13

ManonR, waarom merken we er dan niets van? Ze gaan onverstoorbaar door met rellen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:14

Ik heb ookal 2 keer een OW gehad terwijl ik 1 opmerking had geplaatst en dat hele topic al heel erg uit de hand was gelopen, ik zeg wat ik denk maar nooit kwetsend of voor de leuk en dan komt dit erg flauw over als je dan voor 1 opmerking een OW krijgt. Tot een jaar geleden werd zo'n topic dan gewoon gesloten nu word er net gedaan alsof je een misdadiger bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:15

suleilitha schreef:
Breezy, ook daar gaat dit topic helemaal niet over Knipoog

klopt maar ik wilde toch even reageren, vervelend he? Cool

ik wil trouwens toch even wat kwijt, veel bokkers vinden ook dat ik gebant moet worden en dat kan als ze mijn mening erg aanstotend vinden maar ik las een stukje terug ook dat er zelfs mensen pm's kregen die als een persoonlijke aanval bedoeld werden maar wat gebeurt daar eigenlijk tegen? ik vind wel dat een topic snel op slot gaat als de meningen erg verschillen. maar om eerlijk te zijn heb ik nog geen enkel topic gevonden waar het echt ruzie was om zo maar te zeggen ik vond alles meer een discussie die op andere fora's gewoon door was gegaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:16

suleilitha schreef:
Kijk Manon, het is duidelijk leesbaar dat jij Kiwiko niet moet, en dit topic gaat over afzeiken, maar wat je nu een beetje aan het doen bent, is feitelijk het voorstadium van afzeiken, het begint vaak met op deze manier voorzichtig peilen hoe een ander er over denkt en aan de hand daarvan zieltjes winnen.

je dacht waarschijnlijk dat je dit nooit van mij zou horen maar ik geef je daar helemaal gelijk in!