[Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:18

Voor welke delen van het fora worden dan nog mods gezocht?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:19

moet ik mee helpen zoeken Haha!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:20

Was namelijk te laat met aanmelden toen ze een mod zochten maar zou best mod willen worden van een niet paard gerelateerd stuk van het forum Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:21

Ik vroeg me eigenlijk af hoeveel nieuwe mods (die nog moeten worden ingewerkt) het team tegelijk kan verwerken? Er zijn er onlangs natuurlijk twee aangesteld, maar Alet is nu bijvoorbeeld ook gestopt, dus het loopt er harder uit dan in lijkt het op het moment.

Of is dat ook afhankelijk van hoe snel de nieuwe groentjes het doorhebben?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:22

Rock schreef:
Of is dat ook afhankelijk van hoe snel de nieuwe groentjes het doorhebben?

ROFL ROFL

haha leuke woordspeling Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:28

We proberen 'per lading' max 5-6 nieuwe mods aan te stellen. Dit omdat elke mod een mentor krijgt, en veel nieuwe mods tegelijk is gewoon ook veel werk / verwarrend, dus daarom gedoseerd in kleine groepen. Dat werkt zowel voor het bestaande modteam als de nieuwelingen wat prettiger.

Nieuwe mods blijven de eerste maand juniormod, dus moeten voor van wat ze doen uitgebreid toestemming hebben. Teksten worden ook meermaals besproken en bekeken. Ook worden ze een beetje gevolgd van hetgeen wat ze doen, hoe dat gaat, bijsturen ook. Van, joh, als je dit zo en zo doet, da's veel handiger Lachen Of eeh, eigenlijk is dit of dat de bedoeling Lachen

Nu recent hadden we er 2 (eigenlijk 3, maar die zag het aangeboden setje fora niet zitten) omdat daar even sterk bijstand nodig was. Die mensen ook aangegeven hadden daar interesse te hebben + we daar snel over uit waren.

Momenteel is er weer een bespreekronde gaande voor de komende lading. Hoeveel dat er worden weet ik nog niet, de teamleden zijn zich nu aan het verdiepen in de namen. Daarna kijken we naar wie daaruit springen, en bij welke openstaande fora die passen.

Hoe snel die komen? Ik denk vanaf over 1-2 weken ongeveer, en dan ongeveer maandelijks, kan wat meer, kan wat minder tijd in zitten. Gelang hoe alles verloopt Lachen Dus pin me er niet op vast, het is een vermoeden / aanname Clown

Waar er nog mensen nodig zijn? We hebben als streven op elk forum minimaal 2 mods neer te zetten, en op bepaalde plaatsen meer. Ik denk dat je er zo al een aantal fora uit kan vissen.

Frouk : Ik zou zeggen, stuur gewoon een pb met je motivatie, geef aan welke fora je leuk lijkt, en welke fora je absoluut niks lijkt, en dan word je in de lijst *nog te bespreken* gezet Lachen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:29

Oke, zal ik zo direct even doen Lachen

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:31

Tis al zolang terug dat ik geeneens meer weet wat ik heb opgegeven als gewenste fora Lips are sealed

Maar AV heeft er ook maar 1; ik hou me aanbevolen nog steeds Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:31

Hoeveel nieuwe mod's zijn er in totaal nodig?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:33

marlies85 schreef:
Hoeveel nieuwe mod's zijn er in totaal nodig?

Volgens mij een stuk of 5, dat staat tenminste in de OP Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:35

Nou Nagelbijten / Gniffelen Clown Ik denk dat het in totaal wel iets meer worden. Het modteam is toch best groot en fluctueert redelijk. Er zijn wat mensen met modvakanties.

Als je het erg graag wilt weten Corine, dan zoek ik het wel even op?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:37

Als het goed is heb je een pbtje maya Lachen
Hoelang duurt het eigelijk voor je bericht krijgt dat je besproken bent? (vergeten in mn pb te zetten)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 17:40

Frouk - en anderen - we kunnen helaas niet iedereen persoonlijk bericht sturen. Klinkt misschien onbeleefd, maar voor bijna 350 mensen wordt dat gewoon te veel werk.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:43

Nee dat snap ik Lachen vroeg me gewoon af hoe lang dat gemiddeld ging duren en maya zei dat ik een pbtje moest sturen Lachen

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 17:44

Maya schreef:
Nou Nagelbijten / Gniffelen Clown Ik denk dat het in totaal wel iets meer worden. Het modteam is toch best groot en fluctueert redelijk. Er zijn wat mensen met modvakanties.

Doe geen moeite Maya, zat het me alleen hardop af te vragen, het maakt mij niet zoveel uit, een positieve bijdrage leveren aan een leefbaar bokt vind ik belangrijker Lips are sealed Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:04

Frouk schreef:
Nee dat snap ik Lachen vroeg me gewoon af hoe lang dat gemiddeld ging duren en maya zei dat ik een pbtje moest sturen Lachen

Wanneer je 'geschikt' bevonden bent (wat klinkt dat lomp, zo bedoel ik het niet Knipoog ) krijg je vanzelf een PB'tje met de uitnodiging om mod te worden. Wanneer je (nog) niet uitgekozen bent, dan krijg je dat niet te horen. Maar dat wil niet zeggen dat we je aanmelding meteen in de prullenbak laten verdwijnen; in sommige gevallen is iemand over een tijdje misschien wel een potentieel geschikte mod, maar nu nog niet (ivm leeftijd/whatever). We houden de opties dus een beetje open. Daarom, en inderdaad omdat we te maken hebben met +/- 350 aanmeldingen (waarvoor dank Afgod ) sturen we geen PB's met 'sorry, je bent het niet geworden'.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:19

Aaah oke, nu snap ik m Lachen het klonk daarvoor een beetje verwarrend, maar ik begrijp de reden volkomen Lachen wel tof dat er 350 aanmeldingen zijn zeg!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:05

upendo schreef:
Mas schreef:
Ik denk niet dat het heel erg van belang is of je veel van western weet, maar of je het een beetje trekt en je het leuk zou vinden er te modden Lachen Ik heb jaren western gereden (rij nu niet meer) maar zou het wel leuk vinden om bij dressuur te modden, bijvoorbeeld.
Het wordt pas anders als je he-le-maal niks met een bepaald forum hebt en je interesse er niet ligt denk ik, dat maakt het modden minder leuk kan ik me zo voorstellen Lachen

Deels wel, maar het lijkt me niet verstandig, omdat een dressuurruiter maar weinig van western af zal weten, dus misschien als iets in zijn ogen nog prima gaat/kan, kan in de ogen van westernruiters helemaal niet. Lachen

Ik wil nog even hier op ingaan. Mods oordelen niet over de inhoud van een discussie. Als iemand op een goede beargumenteerde manier zegt dat gras blauw is en een bal kubusvormig, zijn wij niet degenen die dat weerleggen. Wij handelen naar de regels van bokt, en niet naar het onderwerp van de discussie. Onze eigen mening over dat onderwerp zal en mag ook niet meespelen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:00

Maya schreef:

Ik denk inderdaad dat het niet verkeerd is om het team wat verder uit te bereiden door wat meer nieuwe moderators aan te nemen.
En natuurlijk; Bokt blijft groeien. Lachen