Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Of is dat ook afhankelijk van hoe snel de nieuwe groentjes het doorhebben?
marlies85 schreef:Hoeveel nieuwe mod's zijn er in totaal nodig?
Maya schreef:Nou![]()
Ik denk dat het in totaal wel iets meer worden. Het modteam is toch best groot en fluctueert redelijk. Er zijn wat mensen met modvakanties.
Als je het erg graag wilt weten Corine, dan zoek ik het wel even op?
Frouk schreef:Nee dat snap ikvroeg me gewoon af hoe lang dat gemiddeld ging duren en maya zei dat ik een pbtje moest sturen
upendo schreef:Mas schreef:Ik denk niet dat het heel erg van belang is of je veel van western weet, maar of je het een beetje trekt en je het leuk zou vinden er te moddenIk heb jaren western gereden (rij nu niet meer) maar zou het wel leuk vinden om bij dressuur te modden, bijvoorbeeld.
Het wordt pas anders als je he-le-maal niks met een bepaald forum hebt en je interesse er niet ligt denk ik, dat maakt het modden minder leuk kan ik me zo voorstellen
Deels wel, maar het lijkt me niet verstandig, omdat een dressuurruiter maar weinig van western af zal weten, dus misschien als iets in zijn ogen nog prima gaat/kan, kan in de ogen van westernruiters helemaal niet.
Maya schreef:Nou![]()
Ik denk dat het in totaal wel iets meer worden. Het modteam is toch best groot en fluctueert redelijk. Er zijn wat mensen met modvakanties.
Als je het erg graag wilt weten Corine, dan zoek ik het wel even op?