Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rock schreef:Of is dat ook afhankelijk van hoe snel de nieuwe groentjes het doorhebben?
Of eeh, eigenlijk is dit of dat de bedoeling 
Dus pin me er niet op vast, het is een vermoeden / aanname 

marlies85 schreef:Hoeveel nieuwe mod's zijn er in totaal nodig?
Ik denk dat het in totaal wel iets meer worden. Het modteam is toch best groot en fluctueert redelijk. Er zijn wat mensen met modvakanties.
vroeg me gewoon af hoe lang dat gemiddeld ging duren en maya zei dat ik een pbtje moest sturen
Maya schreef:Nou![]()
Ik denk dat het in totaal wel iets meer worden. Het modteam is toch best groot en fluctueert redelijk. Er zijn wat mensen met modvakanties.
Als je het erg graag wilt weten Corine, dan zoek ik het wel even op?
Frouk schreef:Nee dat snap ikvroeg me gewoon af hoe lang dat gemiddeld ging duren en maya zei dat ik een pbtje moest sturen
) krijg je vanzelf een PB'tje met de uitnodiging om mod te worden. Wanneer je (nog) niet uitgekozen bent, dan krijg je dat niet te horen. Maar dat wil niet zeggen dat we je aanmelding meteen in de prullenbak laten verdwijnen; in sommige gevallen is iemand over een tijdje misschien wel een potentieel geschikte mod, maar nu nog niet (ivm leeftijd/whatever). We houden de opties dus een beetje open. Daarom, en inderdaad omdat we te maken hebben met +/- 350 aanmeldingen (waarvoor dank
) sturen we geen PB's met 'sorry, je bent het niet geworden'.
het klonk daarvoor een beetje verwarrend, maar ik begrijp de reden volkomen
wel tof dat er 350 aanmeldingen zijn zeg! upendo schreef:Mas schreef:Ik denk niet dat het heel erg van belang is of je veel van western weet, maar of je het een beetje trekt en je het leuk zou vinden er te moddenIk heb jaren western gereden (rij nu niet meer) maar zou het wel leuk vinden om bij dressuur te modden, bijvoorbeeld.
Het wordt pas anders als je he-le-maal niks met een bepaald forum hebt en je interesse er niet ligt denk ik, dat maakt het modden minder leuk kan ik me zo voorstellen
Deels wel, maar het lijkt me niet verstandig, omdat een dressuurruiter maar weinig van western af zal weten, dus misschien als iets in zijn ogen nog prima gaat/kan, kan in de ogen van westernruiters helemaal niet.
Maya schreef:Nou![]()
Als je het erg graag wilt weten Corine, dan zoek ik het wel even op?