YWC schreef:Neonlight schreef:YMC: aangezien mijn appaloosa's geen Amerikaanse Appaloosa's zijn, en ook geen amerikaans bloed bevatten, en gewone Nederlandse Appaloosa's met die doelstelling zijn, zal ik mijn eventuele kleurenvragen op F-AM stellen. Maar waar ik mijn eventuele vraag zou stellen heeft niets te maken met een subforum wel of niet.
@Neonlight
Ik heb je hengst aangehaald om aan te tonen hoe ridicuul het feit, dat men kleurenvragen op 2 fora kan posten, wel is.
Voor veel mensen is een appaloosa (of hij nu Nederlands of Amerikaans geregistreerd is) een 'indianenpaardje'... en wie indianen zegt, zegt Western.
Trouwens... jouw antwoord maakt voor mij de verwarring alleen maar groter... Als een Quarter Horse geregistreerd is bij de NQHA hoort hij/zij dan - volgens bovenvermelde logica - ook niet meer onder WN-FA, maar onder F-AM ?!
Misschen moeten we WN dan maar omdopen naar 'in Amerika geregistreerde paarden/ponies"... ??
En wat doen we dan met een 'appaloose kleurig mini-paardje, geregistreerd in Amerika'... is dat dan plots een WN-paard of zetten we hem toch maar onder F-AM... ?????
Geef toch gewoon toe dat het heel wat logischer zou zijn om ALLE kleurenvragen onder EEN (sub)forum te zetten !!!
En dan stel je een vraag... en krijg je plots geen antwoord meer...
Reden ?
Weten ze het zelf niet of beseffen ze dat hoe meer ze in de verdediging gaan, hoe meer ze zichzelf in een positie wringen waaruit blijkt dat men gewoon onredelijk is ?